Małgorzata
Jaworska
Key Account Manager,
Magiczny Motyl -
www.magicznymotyl.pl
Temat: WIADOMOŚCI ERP-VIEW.PL
Witaj w kolejnym numerze biuletynu Wiadomości ERP-view.pl
http://www.graffitti-erp.pl
Jak zintegrować proces obsługi klienta na etapie marketingu, sprzedaży i serwisu?
Brak powiązania pomiędzy działaniami składającymi się na obsługę klienta istotnie ogranicza efektywność procesów marketingowo-sprzedażowych, utrudnia szybką realizację działań serwisowych i wypływa negatywnie na doświadczenia klientów. Jak zatem zintegrować proces obsługi na wszystkich jego etapach?
Czytaj dalej...
Stacjonarne archiwum - przeżytek wydajności?
Niestety, w żadnym przedsiębiorstwie nie ma możliwości uniknięcia konieczności archiwizacji dużej liczby dokumentów administracyjnych, faktur i zamówień. W większości przedsiębiorstw jeszcze do niedawna funkcjonowały tradycyjne archiwa – pomieszczenia pełne zakurzonych teczek z archiwalnymi dokumentami. Coraz więcej firm decyduje się jednak na wprowadzenie nowych, bardziej efektywnych sposobów archiwizacji dokumentów.
Czytaj dalej...
Jakie tendencje dominowały na polskim rynku IT w 2014 r?
Czy sprawdziły się prognozy dotyczące kondycji firm teleinformatycznych jak i ich klientów?
W 2014 r. dało się odczuć większe niż rok wcześniej zainteresowanie oprogramowaniem wspierającym zarządzanie firmą. W dużej mierze stało się tak ze względu na możliwość otrzymania dotacji ze środków UE. Od kilku lat obserwujemy trend łączenia systemów klasy ERP z rozwiązaniami specjalistycznymi. Systemy te wraz z ERP tworzą platformę informacyjną wspierającą podejmowanie decyzji. Integracja następuje nie tylko w sferze informacji docierających do systemu ERP, ale również tych powracających do oprogramowania zewnętrznego.
Czytaj dalej...
SIMPLE ze skokowym 53 % wzrostem sprzedaży, znacząco odbiegającym od średniej w branży
Rok 2014 zakończył się dla Grupy SIMPLE pobiciem zeszłorocznych, rekordowych wyników finansowych i umocnieniem pozycji na rynku. W tym najbardziej udanym okresie rozwoju w historii Grupy, zespół SIMPLE po raz kolejny udowodnił, że posiada dobrze skonstruowaną ofertę produktów i odpowiednie kompetencje, pozwalają na osiągnięcie najlepszych w historii przychodów w wysokości 57 522 tys. zł, co w stosunku do roku 2013 stanowi wzrost o prawie 53%.
Czytaj dalej...
O co tak naprawdę chodzi z tą chmurą?
Technologia cloud computing, czyli chmura obliczeniowa ma tylu samo zwolenników co przeciwników. To innowacyjne rozwiązanie od początku budzi spore kontrowersje wśród specjalistów od bezpieczeństwa, mediów, jak i potencjalnych użytkowników. Według ekspertów rok 2015 ma być dla chmury przełomowy. Już blisko co druga firma wykorzystuje chmury obliczeniowe, aby efektywniej korzystać z inwestycji IT. Z badań ekspertów wynika, że 54 proc. menedżerów międzynarodowych struktur uważa, że cloud computing sprzyja wzrostowi produktywności, a 42 proc. twierdzi, że dzięki chmurze łatwiej tworzyć innowacje. Czeka nas rewolucja czy ewolucja w chmurze obliczeniowej?
Czytaj dalej...
Unit4 pracuje nad innowacyjnością swoich produktów
Unit4 chcąc zwiększyć innowacyjności produktów, wprowadza nowe rozwiązanie ‘People Platform’. Platforma stanowi fundament dla aplikacji biznesowych Unit4, dostarczając użytkownikom w proaktywny sposób informacje, pozwalające na większą efektywność pracy i automatyzację powtarzalnych czynności.
Czytaj dalej...
BIG DATA dla francuskich kolei państwowych
Francuski państwowy przewoźnik kolejowy, wybrał pakiet rozwiązań SAS® Analytics do wsparcia realizacji Projektu Magnolia, którego celem jest usprawnienie przepływu pasażerów oraz zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na ponad 3 tys. dworców kolejowych we Francji.
Czytaj dalej...
Qlik Sense wizualizuje procesy włoskiego detalisty
OVS, wiodący włoski producent odzieży, wdrożył Qlik Sense w departamencie Zaopatrzenia i Dostaw, aby usprawnić i koordynować działanie różnych działów zakupowych w organizacji. Dzięki temu wdrożeniu, OVS będzie wykorzystywał rozwiązania Qlik, aby zaspokoić w przedsiębiorstwie potrzeby związane z samoobsługową analityką - i wizualizacją danych.
Czytaj dalej…
Ekstranet - Dlaczego firmy go potrzebują, a jednocześnie tak niewiele o nim wiedzą?
Platformy ekstranet są internetowym kanałem komunikacji z Klientami i Partnerami biznesowymi, który umożliwia swobodną wymianę informacji z przedsiębiorstwem. Ekstranet wpływa pozytywnie, zarówno na postrzegany poziom jakości obsługi, ale także na organizację pracy w firmie, znacznie odciążając pracowników. Ekstranety mogą znaleźć zastosowanie praktycznie w każdej branży i w każdym rodzaju działalności.
Czytaj dalej…
Ray Obuwie - buty szyte na miarę z Comarch ERP
Dystrybutor oraz właściciel 130 sieci sklepów obuwniczych Grupa Ray Obuwie wybrała platformę Comarch ERP Altum i Comarch Retail.
Czytaj dalej...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Jak zintegrować proces obsługi klienta na etapie marketingu, sprzedaży i serwisu?
Brak powiązania pomiędzy działaniami składającymi się na obsługę klienta istotnie ogranicza efektywność procesów marketingowo-sprzedażowych, utrudnia szybką realizację działań serwisowych i wypływa negatywnie na doświadczenia klientów. Jak zatem zintegrować proces obsługi na wszystkich jego etapach?
Czytaj dalej...
Nowa perspektywa unijna, nowe trendy w finansowaniu IT
Startująca w tym roku perspektywa finansowa 2014-2020, otwiera wyjątkowo duże możliwości finansowania przedsiębiorstw z dotacji UE oraz zyskujących na znaczeniu środków zwrotnych. Jest to zatem szansa na zbudowanie silnego potencjału polskiej gospodarki opartej na wiedzy, technologii i innowacjach oraz ich twórczym wykorzystaniu w biznesie.
Czytaj dalej...
Koniec ERP?
Ubiegłe dwa dziesięciolecia przyniosły wiele zmian. Najlepszym tego przykładem może być szybki rozwój technologii, narodziny Internetu i globalizacja biznesu. Miało to wpływ na przesunięcie założeń, na których opierają się systemy ERP. Co to może dla nich oznaczać – koniec czy nowe możliwości?
Czytaj dalej...
Z BLOGA MACROLOGIC:
Outsourcing finansowo-księgowy, czyli jak obniżyć koszty operacyjne
Pojęcie outsourcingu jest powszechnie znane i szeroko stosowane w przedsiębiorstwach, gdyż coraz więcej menedżerów dostrzega w nim sposób na optymalizację realizowanych w firmie procesów biznesowych. Jednak powierzanie zadań związanych z rachunkowością podmiotom trzecim ciągle budzi spore obawy wśród właścicieli firm. Tymczasem outsourcing finansowo-księgowy pozwala na znaczne obniżenie kosztów operacyjnych, a co za tym idzie — na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej na rynku.
Czytaj dalej...
NAJBLIŻSZE KONFERENCJE:
SPRAWDŹ