Artur Nowakowski

Artur Nowakowski Delivery Project
Executive

Temat: Monitoring sieci ze smartfona

Verax NMS- rozwiązanie klasy IT service assurance - zostało wzbogacone o aplikację kliencką przeznaczoną dla urządzeń mobilnych.

Klient mobilny Verax NMS

Interfejs systemu na smartfony wykracza poza standardowe dostosowanie konsoli do możliwości przeglądarek urządzeń mobilnych. Nowy zestaw aplikacji dostarcza administratorom sieci rzeczywiste narzędzie umożliwiające zdalne monitorowanie infrastruktury sieciowej. Mobilna aplikacja kliencka Verax NMS zapewnia dostęp do podstawowych informacji o dostępności i wydajności sieci w trybie 24/7. Zaimplementowane funkcje obejmują m.in. przeglądarkę powiadomień oraz mechanizmy potwierdzania ich odebrania.

Mobilny klient Verax NMS działa na platformach:
- Android (wersja 2.0 i późniejsze),
- iPhone (iOS wersja 3.0 i późniejsze),
- Windows Mobile (5.0 i późniejsze).

Plan dalszego rozwoju aplikacji mobilnej obejmuje m.in. implementację mechanizmu drill-down, szczegółowe diagnozowanie usterek oraz rozbudowę systemu raportów.Artur Nowakowski edytował(a) ten post dnia 28.10.10 o godzinie 19:18

konto usunięte

Temat: Monitoring sieci ze smartfona

Zarządzaj infrastrukturą IT z urządzenia z systemem Android

OpManager w wersji mobilnej pozwala monitorować całą infrastrukturę IT z dowolnego urządzenia z systemem Android. W ten sposób mamy pogląd na wszystkie alarmy, problemy oraz zdarzenia w naszej sieci z każdego miejsca na świecie i o dowolnej porze.

Pozostań w kontakcie z IT

Z aplikacją Android , można na bieżąco śledzić dostępność i wydajność urządzeń sieciowych, nawet gdy jesteś z dala od biura. Możesz, również przeglądać stan poszczególnych urządzeń, śledzić krytyczne zdarzenia i dodawać notatki do alarmu gdy jesteś w ruchu. Aplikacja mobilna ułatwia wykonywanie zadań informatycznych i zwiększa efektywność zespołów IT.

Poznaj listę alarmów

Aplikacja zawiera wszystkie alarmy widoczne w systemie OpManager i klasyfikuje je na podstawie ważności (Krytyczne, Ostrzeżenie i Uwaga). Pozwala to na szybki przegląd krytycznych alarmów i podjęcie odpowiednich działań. Mamy możliwość czyszczenia alarmów, potwierdzania, usuwania oraz dodawania notatek do poszczególnych alarmów.

Dostosowywanie Dashboardów do swoich potrzeb

Aplikacja pozwala na tworzenie własnych Dashboardów w oparciu o indywidualne potrzeby biznesowe. Nasz główny widok zapewnia przegląd aktualnego stanu sieci z uwzględnieniem najważniejszych wskaźników. Możemy ustawić własny zmodyfikowany Dashboard, tak aby wiedzieć o wszystkich krytycznych alarmach i móc jak najszybciej zareagować na problemy występujące w naszej sieci. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco z informacjami o naszej infrastrukturze IT.

Rozwiązywanie problemów za pomocą wbudowanych narzędzi

Aplikacja mobilna zawiera różne narzędzia do rozwiązywania problemów, takie jak ping, Trace Route, IT Workflow itd. aby pomóc Ci rozwiązać usterki w sieci z dowolnego miejsca. Natychmiastowy dostęp do tych narzędzi pomoże Ci szybko rozwiązywać problemy z wydajnością.

QR skaner

OpManager w wersji mobilnej posiada również QR Scanner, który w łatwy sposób pomaga zidentyfikować urządzenia. OpManager oferuje unikalne kody QR do każdego urządzenia w infrastrukturze IT. QR skaner jest przydatny do skanowania kodów QR i zapewnia natychmiastowy dostęp do danych o wydajności urządzenia z dowolnego miejsca w centrum danych.

Zapraszam do testów nowej aplikacji OpManager na urządzenia z system Android.

Następna dyskusja:

Monitoring Sieci - HP Software




Wyślij zaproszenie do