Scribe Dot Pl

Scribe Dot Pl usługi IT,
rozwiązania
informatyczne

Temat: Ticket System albo Helpdesk dla skrzynki mailowej

czy istnieje rozwiązanie dla o365 (nie mówię o skrzynce udostępnionej: https://support.office.com/pl-pl/article/Tworzenie-udos...

tak aby grupa ludzi odpowiadała ze swoich skrzynek w sposób zorganizowany na maile trafiające na jeden adres np kontakt@ tak jak to się dzieje w helpdeskach, czy systemach gdzie otrzymujemy nr zgłoszenia

do tej pory miałem to rozwiązane ogarnięte za pomocą systemu przekierowań - ale nie wiedzieliśmy kto juz na daną wiadomość odpowiedział, kto zajął się zgłoszeniem.
Oskar Shon

Oskar Shon Dodatki do Office
www.VBATools.pl

Temat: Ticket System albo Helpdesk dla skrzynki mailowej

Zwykle systemu pomocowe układa się tak, aby osoba realizująca pomoc prowadziła ja od początku do końca. Przydzielenie sprawy powinno być "kto pierwszy" albo po stosownym kluczu (np przedrostku sprawy), która określa jej specjalizacje.

Wystarczy zmyślnie nadawać nr sprawy np przez formularz webowy, który po danej kategorii klucz ten będzie wartościował. Potem mail wpada do głównej skrzynki sektora odpowiedzialnego za pomoc i zostaje przekierowany do odpowiedniego katalogu. Jeśli sprawa zostaje podjęta to nadana jest temu flaga/kategoria.

Jeśli sprawki nie będą premiowane to zapewne nie będzie chętnych aby się nią zająć.
Scribe Dot Pl

Scribe Dot Pl usługi IT,
rozwiązania
informatyczne

Temat: Ticket System albo Helpdesk dla skrzynki mailowej

czyli żadnego prostego rozwiązania jak w exchange nie ma.
np
adres: bok@ obsługuje 6 osób (każda z nich ma swój imienny adres np jan@, kasia@)

chciałbym aby mail na który odpowie kasia@ (albo z przekierowania, albo sama sobie wybrała) był już oznaczony jako prowadzony przez nią (może być też inaczej oznaczony/oflagowany) - reszta pracowników już się tym nie zajmuje
Oskar Shon

Oskar Shon Dodatki do Office
www.VBATools.pl

Temat: Ticket System albo Helpdesk dla skrzynki mailowej

Kiedyś stworzyłem taki prosty system służący do nawigacji/przenoszenia między innymi sprawek HD. Proszę wczytać się w ten opis: http://vbatools.pl/przeniesienie-do-podfolderow/
Dodatkowo jeśli skrzynki są postawione na IMAPie to można wdrożyć wycofane w nich kategorie: http://vbatools.pl/kategorie-w-imap/

Następna dyskusja:

Dla kogo Microsoft Office 365?




Wyślij zaproszenie do