Łukasz Piotrowski

Łukasz Piotrowski Urządnik Państwowy

Temat: Problem z płatnościami virtuemart.

Witam.
Podpinam właśnie dodatek Virtumart do sklepu internetowego zbudowanego na Joomli. Robię to po raz drugi i o ile pierwszym razem wszystko przebiegło prawidłowo, o tyle teraz jest problem. W momencie płacenia wyświetlany jest Błąd: brak autoryzacji dla danej transakcji. PayU twierdzi że ich sig i przez to wyświetlany jest ten błąd. Czy spotkaliście się już z czymś takim?
Pozdrawiam.
Marek Pamięta

Marek Pamięta Specjalista CRM

Temat: Problem z płatnościami virtuemart.

Witam,

sprawdź czy nie masz spacji ponadto:

były zmiany:

"Sprawdzanie Sig włączają Państwo z poziomu Panelu Menadżerskiego ->Moje sklepy -> Punkt płatności ->Edycja-> zaznaczając checkbox "Sprawdzaj poprawność sig-a".

W aplikacji Państwa Sklepu należy dodać do formularza nowej płatności (NewPayment) sumę kontrolną wszystkich przekazywanych parametrów.
W celu wykorzystania tej opcji dodajemy do formularza dwa dodatkowe parametry:

• ts znacznik czasowy, wartość potrzebna w celu weryfikacji podpisu, dowolny losowy ciąg znaków, np. czas w sekundach
• sig podpis przesłanej informacji

gdzie wartość sig obliczamy według następującego wzoru:
sig = md5 ( pos_id + pay_type + session_id + pos_auth_key + amount + desc + desc2 + trsDesc + order_id + first_name + last_name + payback_login + street + street_hn + street_an + city + post_code + country + email + phone + language + client_ip + ts + key1 ).
Jeżeli dana wartość nie jest przekazywana w formularzu tworzącym nową płatność używamy pustego ciągu znaków.
W przypadku gdy wartość sig zostanie błędnie wyliczona lub zostaną zmienione wartości innych przekazywanych parametrów nowa płatność nie zostanie utworzona. Klient zostanie przekierowany na UrlNegatywny z kodem błędu 103.

Przykładowy skrypt PHP umożliwiający pobranie informacji o statusie płatności:
http://www.payu.pl/pliki/raport.phps.html"

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do