Anna
Ś.
Channel
Manager/Freelancer
Temat: Seminarium i warsztaty - Narzędzie Service Desk w modelu ASP
Serdecznie zapraszam na Seminarium połączone z warsztatami, organizowane przez ATM S.A. 14 czerwca 2007 w Warszawie (udział bezpłatny).Podczas Seminarium zaprezentujemy system Atmosfera Service Desk.
Rozwiązanie nasze dostarczamy również w modelu ASP.
Atmosfera Service Desk v. 5.0 jako jedyny polski system service deskowy posiada certyfikat zgodności z ITIL: PinkVerify™ Service Support. Atmosfera to wydajne i elastyczne narzędzie do wsparcia najważniejszych procesów zachodzących w IT, dzięki któremu stają się one powtarzalne, przejrzyste i udokumentowane. Pomaga w budowaniu pomostu między działem IT a biznesem, podniesieniu satysfakcji użytkowników, polepszeniu organizacji pracy.
Szczegóły;
o seminarium
http://www.atm.com.pl/index.jsp?pageid=971
o produkcie
http://www.atm.com.pl/atmosfera