Radosław Ś.

Radosław Ś. Senior Manager
(Talent Acquisition)
Central and Western
E...

Temat: Analityk Wsparcia Technicznego

Poszukujemy na stanowisko:

Analityk Wsparcia Technicznego


Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
Monitorowanie działania systemów komputerowych i aplikacji.
Obsługa problemów związanych z bieżącą eksploatacją systemów i aplikacji zgodnie z obowiązującymi procedurami w celu utrzymania ciągłości pracy stanowisk informatycznych w firmie.

Idealna (idealny) kandydatka (kandydat) powinna (powinien) posiadać:
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w sektorze IT.
- Roczne doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego systemów informatycznych.
- Wiedzę dotyczącą produktów i systemów operacyjnych Microsoft (m.in. MS SQL 2000/2005, Windows Server 2000/2003, IIS, serwisy sieciowe takie jak NLB, Clustering, Terminal Services i inne).
- Znajomość takich zagadnień jak: TSQL, SQL Agent, DTS.
- Umiejętność pisania skryptów VBA, TSQL, automatyzacja zadań.
- Znajomość systemów ERP/MRP oraz CRM mile widziana.
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Orientację na klienta.
- Umiejętność analizy i rozwiązywania pojawiających się problemów.
- Odporność na stres.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne.
- Biegłą znajomość języka angielskiego.

Oferujemy ciekawe możliwości rozwoju zawodowego w młodym i dynamicznym zespole w przyjaznym środowisku w międzynarodowej organizacji.

Zgłoszenia mailowe zawierające życiorys i list motywacyjny w języku angielskim prosimy przesyłać pod adres rswieton@quorum.bz

Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: „Niniejszym oświadczam, ze wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami Ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”