konto usunięte

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Witam, Poszukuję dobrego oprogramowania, które umożliwi sprawowanie kontroli nad serwisem IT. Oprogramowanie musi mieć możliwość wprowadzenia kontrahentów, sprzętu (komputerów, drukarek, telefonów itp). Wprowadzenia zdarzeń dla każdego z tych sprzętów tj. rozliczenia czasu naprawy dla stanowiska danego kontrahenta. Na koniec oprogramowanie musi umieć tworzyć raporty by np. zebrać wszystkie naprawy przekraczające określoną ilość godzin dla danych kontrahentów (jak np kontrahent ma wykupiony pakiet godzin). Ewidencja sprzętu musi też pozwalać przypisywać sprzęt do danych pracowników kontrahenta i umożliwiać przesunięcia sprzętu. Czy jest coś takiego? Pozdrawiam
Urszula Kurnicka

Urszula Kurnicka rekrutuję, motywuję,
analizuję //
poszukuję Asystentek
Pr...

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Witam,

Akurat tak się składa, że oprogramowanie, które Pana interesuje jest dostępne na polskim rynku i dostarcza je firma w której pracuję - inONE S.A.

Jest to system zarządzania działami IT - Atmosfera Service Desk - jedyny polski system certyfikowany na zgodność z wytycznymi ITIL (Pink Verify).
Nasi Klienci korzystają z niego zarówno wewnątrz swojej struktury organizacyjnej, jak również do obsługi użytkowników zewnętrznych, np. sieci komórkowe, firmy ubezpieczeniowe.

Szczegóły może Pan znaleźć na naszej stronie http://inone.pl (adres bezpośredni: http://www.inone.pl/atmosfera-service-desk.html).
W swojej ofercie posiadamy wiele aplikacji do zarządzania obszarem ITSM w ramach Systemu Atmosfera, które mogą Pana również zainteresować.
W razie pytań zachęcam do kontaktu z naszym handlowcem.

Pozdrawiam
Ula Kurnicka
Marcin Tyburski

Marcin Tyburski Product Manager

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Ula,

Dla ścisłości - Atmosfera certyfikowana jest na 4 procesy w ITIL V2.
A dziś już mamy ITIL V3 i 15 procesów.

Pytanie, czy to ma znaczenie... skoro tak naprawdę chodzi o to aby system działał dla mojej organizacji.
Pz,

konto usunięte

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Był już taki wątek, rozwiązań masz kilka: (z mojego doświadczenia poniżej):

Manageengine ServiceDesk - istnieje wersja free dla 1 technika
SysAid - istnieje wersja free dla 2 techników
OTRS - opensource, bardzo rozbudowany

W przypadku popularnych ticket-system, mogę powiedzieć iż są one nastawione głównie na HD, ot np. trzeba się namęczyć aby czas pracy ustawiać jako: travel, on-site, lab work, research,admin work (wszystkie fazy serwisowe).Marcin Bojko edytował(a) ten post dnia 09.09.11 o godzinie 08:07
Krzysztof Piotrowski

Krzysztof Piotrowski Szukam nowych wyzwań
(ITIL, ITSM, ISO
20000)

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Marcin Werner:
Ula,

Dla ścisłości - Atmosfera certyfikowana jest na 4 procesy w ITIL V2.
A dziś już mamy ITIL V3 i 15 procesów.

Zacznijmy od tego że ITIL v3 to trochę więcej niż 15 procesów, a dziś powinniśmy rozważać ITIL 2011.

Atmosfera nie ma certyfikacji innej niż ITIL v2 ponieważ zapewne nie podjęła tego wyzwania. Nic mi nie wiadomo, żeby poległa w procesie certyfikacji.
Pytanie, czy to ma znaczenie... skoro tak naprawdę chodzi o to aby system działał dla mojej organizacji.
Pz,

Jeżeli system nie musi wspierać wszystkich procesów ITIL, a organizacja nie zamierza stosować praktyk zawartych w biblioterce ITIL, to faktycznie nie ma znaczenia.

konto usunięte

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Witam,

zapraszam do kontaktu. Mam w ofercie narzędzie ITSM, które wspiera kluczowe procesy ITSM w oparciu o ITILv3 i na nie posiada certyfikację wystawiona przez PINKa. W przyszłym roku, zamierzamy zdobyć aprobatą i znaczek PINK Veryfied dla kolejnych. A warto dodać, że nasi lojalni klienci dostają rozszerzenia i uaktualnienia za każdym razem, kiedy w produkcie pojawia się coś nowego.

Produkt jest dostepny w bardzo elastycznej ofercie, również cenowej. Innymi słowy, produkt jest przygotowany do dużch instalacji, ale również adresuje potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zarządzać usługami IT w myśl sprawdzonych praktyk.

Za produktem stoi ponad 1000 udanych instalacji i tzw. success story - a jest się czym chwalić.

Zapraszam do kontaktu.
Mirosław SołowiejMirosław S. edytował(a) ten post dnia 02.10.11 o godzinie 14:15
Marcin Tyburski

Marcin Tyburski Product Manager

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Krzysztof Piotrowski:
Marcin Werner:
Ula,

Dla ścisłości - Atmosfera certyfikowana jest na 4 procesy w ITIL V2.
A dziś już mamy ITIL V3 i 15 procesów.

Zacznijmy od tego że ITIL v3 to trochę więcej niż 15 procesów, a dziś powinniśmy rozważać ITIL 2011.

Krzysztof,
Tytułem sprostowania - 15 procesów podlega ocenie przez Pinka.
W ITIL 2011 jest już 26 + 4 funkcje. wiecej tutaj

Co do twojej tezy, że jeśli organizacja chce stosować dobre praktyki ITIL to musi używać narzędzią z PinkVerify, jestem odmiennego zdania.

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Marcin Bojko:
Był już taki wątek, rozwiązań masz kilka: (z mojego doświadczenia poniżej):

Manageengine ServiceDesk - istnieje wersja free dla 1 technika
SysAid - istnieje wersja free dla 2 techników
OTRS - opensource, bardzo rozbudowany

W przypadku popularnych ticket-system, mogę powiedzieć iż są one nastawione głównie na HD, ot np. trzeba się namęczyć aby czas pracy ustawiać jako: travel, on-site, lab work, research,admin work (wszystkie fazy serwisowe).

OTRS, GLPI (ew z ocs'em)
Krzysztof Piotrowski

Krzysztof Piotrowski Szukam nowych wyzwań
(ITIL, ITSM, ISO
20000)

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Zaskoczyła mnie wypowiedź Marcina...

Marcin Werner:
Krzysztof Piotrowski:
Marcin Werner:
Ula,

Dla ścisłości - Atmosfera certyfikowana jest na 4 procesy w ITIL V2.
A dziś już mamy ITIL V3 i 15 procesów.

Zacznijmy od tego że ITIL v3 to trochę więcej niż 15 procesów, a dziś powinniśmy rozważać ITIL 2011.

Krzysztof,
Tytułem sprostowania - 15 procesów podlega ocenie przez Pinka.
W ITIL 2011 jest już 26 + 4 funkcje. wiecej tutaj

Ilość procesów podlegająca certyfikacji nie ma znaczenia z punktu widzenia tematu pierwotnego dla tego wątku.
Napisałem ogólnie, gdyż nie jest to miejsce na wykład z ITIL'a, który oczywiście mogę przeprowadzić.
Co do twojej tezy, że jeśli organizacja chce stosować dobre praktyki ITIL to musi używać narzędzią z PinkVerify, jestem odmiennego zdania.

Nic takiego nie powiedziałem. W mojej wypowiedzi nie padło nawet słowo "PinkVerify".
Odniosłem się jedynie do wypowiedzi przedmówcy i zwróciłem uwagę, że brak tego czy innego certyfikatu nie stanowi o braku przydatności produktu, a jedynie o braku certyfikatu.
Grzegorz Babicz

Grzegorz Babicz ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...

Temat: Poszukuję oprogramowania do zarządzania serwisem

Witam
Polecem system Epicor ITSM.
System jest zgodny z ITIL, może być integrowany z innym systemami . Wygodna obsługa dla użytkownika przez www.

Dodatkowe info pod adresem http://www.epicor.com/MRCPR/Epicor%20Announces%20ITSM%...

Osobiście korzystam z Epicor ITSM 2009 oraz 2010 , ten ostatni sam wdrożyłem od podstaw ( tzn
instalacja na serwerze aplikacji + portal Sharepoint, drugi serwer to serwer bazodanowy z SQL 2008).
Użytkownik zgłasza problem np przez www,telefonicznie, mailem. Zgłoszenie wpada do listy zgłoszeń , gdzie jest podejmowane przez wparcie, a gdy wsparcie nie podejmie zgłoszenia to jest tzw proces eskalacji do odpowiednich linii wparcia. Można przekazywać zgłoszenie cześciwo zrealizowane do innego pracownika helpdesk który wykona pozostałą część pracy. Kilkadziesiąt róźnych raportów + możliwość tworzenia nowych.

Inne plusy to system jest tańszy od innych systemów klasy ITSM takich jak: HP, IBM, Remedy BMC.

Następna dyskusja:

Seminarium ISACA: Optymaliz...




Wyślij zaproszenie do