Wojciech Przybylski

Wojciech Przybylski Product Manager, MWT
Solutions sp. z o.o.

Temat: Bomgar certyfikowane przez ServiceNow, narzędzie do...

Bomgar certyfikowane przez ServiceNow, narzędzie do zdalnego supportu!

Integracja Bomgar’s z ServiceNow pozwala na bezproblemowy dostęp do funkcji zdalnego supportu, usprawniając dostarczanie usług IT, centralizując wsparcie dla obsługi procesów i wzmacniając compliance.

Bomgar, wiodący dostawca najbezpieczniejszego rozwiązania do zdalnego supportu, jest certyfikowanym przez ServiceNow narzędziem służącym do zdalnego supportu każdej stacji roboczej, każdego urządzenia mobilnego – z każdej stacji roboczej i z każdego urządzenia mobilnego!

Aby otrzymać certyfikację od ServiceNow, producent oprogramowania musi przejść przez serię testów, skoncentrowanych na określonych badaniach oceniających stopień integracji interoperacyjności, bezpieczeństwa i wydajności dla konkretnej wersji ServiceNow. Certyfikat zapewnia że w projektowaniu i realizacji integracji Bomgar z ServiceNow, zostały zapewnione najlepsze z praktyk.

Bomgar oferuje gotową integrację z ServiceNow, zapewniając bezproblemową obsługę zdalnej pomocy technicznej. Organizacje korzystające z systemu ServiceNow mogą integrować Bomgar do poprawy poziomu usług , centralizacji procesów wsparcia i wzmocnienia przestrzegania compliance.

Bomgar umożliwia serwisantom zdalny dostęp i obsługuje z dowolnego komputera, serwera lub urządzenia mobilnego, w czasie rzeczywistym, bez względu na to gdzie znajduje się urządzenie lub jaki system operacyjny jest wykorzystywany. Integracja Bomgar za pomocą ServiceNow pozwala technikom rozpocząć sesję pomocy zdalnej bezpośrednio z ServiceNow i pozwala użytkownikom końcowym zażądać natychmiastowego wsparcia za pośrednictwem portalu samoobsługowego ServiceNow. Po rozpoczęciu sesji, technicy wsparcia mogą rozmawiać z użytkownikiem końcowym, a następnie przejść z sesji czatu do sesji przejęcia pulpitu i zdalnego sterowania. Takie rozwiązanie, ułatwia diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych. Na zakończenie sesji zdalnego wsparcia Bomgar, kluczowe informacje z sesji, w tym skrypty rozmów i podejmowanych działań, są dostarczane z powrotem do rekordu ServiceNow, znacznie poprawiając śledzenie i jakość obsługi.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Chcesz zobaczyć dedykowane webinarium?

Skontaktuj się już teraz z MWTSolutions : w.przybylski@mwtsolutions.pl

lub

obejrzyj film przedstawiający integrację Bomgar z ServiceNow : http://www.bomgar.com/products/integrations/servicenow