Marek Waszczak

Marek Waszczak Business
Intelligence manager

Temat: wewnetrzna komunikacja w firmie (English policy)

Witam,

Czy ktoś z Was ma doświadczenie w firmach/korporacjach gdzie pomimo lokalizacji np. w Polsce musiał ścisłe współpracować z pracownikami tej samej firmy w innych krajach.

Czy spotkał się stok z jakaś formalna polityka firmy odnośnie wew. komunikacji pomiędzy pracownikami tylko po angielsku? (to samo się tyczy raportowania, tworzenia opisów/komentarzy, instrukcji itp.)

jak to wyglądało w praktyce?

Chodzi mi tu nie tylko o kontakty z klientami, ale ogólnie politykę firmy która dążyła aby jej wirtualne środowisko rozsiane po całym świecie było przezroczyste dla wszystkich pracowników.

Nie chodzi mi tez o totalny zakaz używania lokalnego języka, ale np. stosowaniu polityki
"Write internal emails only in English if there is possibility that somone will forward the emiail to an English-speaking person"

W jaki sposób praktyczny było to egzekwowane jakaś procedura, kto tego pilnował itd.

Ciekawy jestem czy ktoś ma tego typu doświadczenie albo wiedzę?
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: wewnetrzna komunikacja w firmie (English policy)

To raczej temat na rozmowę przy kawie niż post :-) zapraszam do kontaktu na priv.

Następna dyskusja:

Kto tworzy wizerunek IT w f...




Wyślij zaproszenie do