konto usunięte

Temat: CMMI - Wasze doświadczenia

Witam wszystkich,

zapraszam do wymiany doświadczeń w obszarze CMMI. Ciekaw jestem który z poziomów udało wam się osiągnąć.

Pozdrawiam
Justyna Uminska

Justyna Uminska Senior Consultant,
GamCom Solutions Ltd

Temat: CMMI - Wasze doświadczenia

Mysle ze optymalny jest poziom 3, powyzej bardzo latwo wpasc w kanal biurokracji i tzw przerostu formy nad trescia.

konto usunięte

Temat: CMMI - Wasze doświadczenia

Zgadzam sie. Spelnienie wymagan poziomu 4 i 5 wymaga duzego nakladu prac, a najwazniejsze obszary zawarte sa w poprzednich poziomach. Mysle ze rzetelne spelnienie wymagan poziomu trzeciego to juz spory sukces, szczegolnie dla malych i srednich firm.

A ktore podejscie w CMMI - ciagle czy fazowe wydaje Ci sie bardziej odpowiednie?

Pozdrawiam
Łukasz K.

Łukasz K. Specjalista ds.
zarządzania jakością

Temat: CMMI - Wasze doświadczenia

Cześć, wznawiam temat.

Zachęcam do dyskusji. Jestem ciekaw czy Waszym zdaniem osiągnięcie któregoś poziomu CMMI zwiększa realnie efektywność prowadzenia projektów?

Pozdrawiam
Marcin Warycha

Marcin Warycha Wykładowca - Trener
IT, Konsultant IT,
Programista
system...

Temat: CMMI - Wasze doświadczenia

Organizacja im jest bardziej przewidywalna w procesie wytwórczym tym bardziej zmniejsza się ryzyko dla jej partnerów. Osiągnięcie poziomu 3 modelu CMMI zapewnia, że jakość produktów jest przewidywalna i stała. Ponadto procesy są ustandaryzowane w zakresie inżynierii oprogramowania. Z pewnością realnie zwiększa to efektywność prowadzenia projektów IT. Dojście do poziomu 5 czyli wprowadzenie innowacyjnych pomysłów i technologii wymaga ogromnego wysiłku jednak należy eliminować słabe strony organizacji a a preferować mocne, aby osiągnąć sukces.



Wyślij zaproszenie do