Joanna Moćko

Joanna Moćko Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Zdobądź darmowe wejściówki na warsztaty „Komunikacja w...


Obrazek


Warsztaty „Komunikacja w zespole IT”
Kraków, sobota, 28 września 2013r.
Trener: Monika Braun

Zapraszamy na warsztat, który prezentuje podstawowe zasady komunikacji oraz pozwoli na wypracowanie efektywnego stylu przekazywania informacji w Zespole Projektowym. Według statystyk najwięcej defektów w projektach informatycznych powstaje w trakcie przeprowadzania analizy oraz przekazywania wymagań biznesowych i systemowych Zespołowi Projektowemu. Dzięki wykorzystaniu zasady myślących kapeluszy oraz techniki trzech postaw prezentowanych na warsztacie uczestnicy będą w stanie usunąć bariery komunikacyjne
w projekcie i zminimalizować liczbę defektów pojawiających się na etapie planowania projektu.

Warsztat pokaże także techniki przekazywania informacji zwrotnej, dzięki którym uczestnicy będą mogli wypracować osobisty styl komunikacyjny. Uczestnicy, dzięki przećwiczeniu w praktyce różnych technik przekazywania informacji zwrotnej będą w stanie efektywnie się komunikować uzyskując zamierzone cele. Dzięki
warsztatowi typowe sytuacje w projekcie, gdy Analityk prezentuje zmiany w wymaganiach biznesowych Klienta lub gdy tester przekazuje informacje o defektach nie powinny już generować problemów komunikacyjnych w Zespole Projektowym.

Warsztat jest przeznaczony dla członków Zespołów Projektowych, dla których komunikacja jest istotnym elementem współpracy i którzy chcą udoskonalić swoje standardy komunikacyjne i uniknąć problemów komunikacyjnych w trakcie prowadzenia projektów informatycznych.

Agenda:
Komunikacyjne etykiety
- Technika sześciu myślących kapeluszy
- Trzy postawy komunikacyjne
- Łamanie etykiet

Komunikacja personalna:
- Pozytywna informacja zwrotna
- Rozwijająca informacja zwrotna
- Model „Win:Win”

Dziennik Komunikacyjny
- Analiza komunikacyjna
- Cele komunikacyjne
- Decyzje komunikacyjne

Chcesz wziąć udział w warsztatach? Wystarczy odpowiedzieć na jedno z pytań:
- Na jakim etapie projektu pojawia się najwięcej problemów komunikacyjnych?
- Jaki jest najczęstszy komentarz Programisty podczas odrzucaniu defektu zgłoszonego przez Testera?
- Którzy członkowie Zespołu Projektowego mają największy wpływ na prawidłowe zrozumienie wymagań biznesowych Klienta?
- Jakie problemy komunikacyjne występują w Twoim Zespole Projektowym?

Autorzy najciekawszych odpowiedzi otrzymają bezpłatne wejściówki.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres biuro@ittraining.pl

Zapraszamy!