Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Szanowni Państwo!
Serdecznie zapraszamy na czwarte internetowe spotkanie Administratorów Bezpieczeństwa Informacji organizowane przez 2Business Consulting Group sp. z o.o., VidCom.pl oraz ProInfoSec.

Termin spotkania: 6.10.2011
Agenda spotkania:
12.30 – 13.00 – rejestracja uczestników
13.00 – 13.20 – wykład - "Analiza ryzyka"
13.20 – 13.40 – wykład - "Obowiązki ADO"
13.40 – 14.00 – wykład - "Parę słów na temat danych biometrycznych i ich przetwarzania w stosunkach pracy"
14.00 – 14.30 panel dyskusyjny
14.30 – podsumowanie i zamknięcie spotkania

Wideokonferencja będzie dostępna na stronie:
http://flashvico.vidcom.pl/conference/join/spotkanie_abi

Link będzie aktywny w dn. 6.10.2011 od godziny 12:30. Zapraszamy !!

Dostęp do konferencji w uproszczonej formie, możliwy jest poprzez zwykłą przeglądarkę. Rozwiązanie to pozwala uczestniczyć w konferencji, udostępnia jednak możliwości systemu w ograniczonym zakresie.
Zachęcamy Państwa do pobrania i zainstalowania programu, który jest dostępny na stronie: http://www.vidcom.pl/pobierz.php

POMOC Komunikator ViCo (aplikacja Windows):
-Logowanie jako gość:
http://www.vidcom.pl/help/index.php?id=310&parent_id=3...
-Dołączanie do spotkania ABI:
http://www.vidcom.pl/help/index.php?id=261&parent_id=2...

Nazwa konferencji: spotkanie_abi

Zapraszam również do rejestrowania się na stronie spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/iv-internetowe-spot...

=======================================================
Spotkania chcemy organizować w sposób jak najlepiej spełniający oczekiwania uczestników. Dlatego, zwracamy się do osób zainteresowanych udziałem w Internetowych Spotkaniach ABI z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety - http://www.2business.pl/index.php?page=ankieta-dla-sym...

Chcemy w czasie spotkań umożliwić dostawcom rozwiązań interesujących dla ABI możliwość przedstawienia krótkich prezentacji. Zainteresowanych prosimy o kontakt.
Więcej informacji tutaj - http://www.2business.pl/index.php?page=Spotkania-ABI
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy


Obrazek

Spotkanie PWP Katowice, 27.10.2011-  nowoczesny hotel biznesowo- konferencyjny Angelo**** www.angelo-katowice.com, ul. Sokolska 24 godz. 18.00 do ok. 20.30.

Zapraszam serdecznie na Pierwsze w Katowicach spotkanie Networkingowe Projektu Wspierania Przedsiębiorczości!

Rejestracja obowiązkowa:
http://projektwp.pl/go/rejestracja-katowice/

Agenda spotkania:

17.30 – 17.59 – rejestracja uczestników
18:00 – do ok. 20.30:

- prezentacja projektu, możliwości biznesowych, efektywności;
- przedstawienie działalności gości. Każdy będzie mógł powiedzieć, czym się
zajmuje, jakich poszukuje kontaktów;
- rozmowy indywidualne, wymiana kontaktów i wizytówek.

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów, katalogów etc.

Można zaprosić swoich przedsiębiorczych znajomych, ich również obowiązuje rejestracja:
http://projektwp.pl/go/rejestracja-katowice/

Spotkanie ma swobodny charakter, jednak preferowany jest strój biznesowy.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów.

Katowice 27.10.2011,Hotel Angelo, ul. Sokolska 24. 

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformie pośrednictwa = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN – płatne na miejscu.Marcin Godlewski edytował(a) ten post dnia 08.10.11 o godzinie 17:56
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

SUSE dobry wybór dla biznesu
* Miejsce: Katowice, Angelo Hotel Katowice, ul. Sokolska 24
* Początek: 2011/10/18 09:30

Więcej: http://event.veracomp.pl/suse/index.php
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Skuteczne zarządzanie środowiskami IT – wirtualizacja, wysoka dostępność oraz automatyzacja
* Miejsce: Katowice, Hotel Angelo, ul. Sokolska 24
* Początek: 2011/10/20 09:45

Więcej: http://www.crn.pl/niezbednik/kalendarium/2011/10/skute...
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

W Katowicach rozpoczął działalność oddział międzynarodowego stowarzyszenia ISACA - http://www.isaca.katowice.pl/
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Seminarium Stowarzyszenia Audytu, Bezpieczeństwa i Kontroli Systemów Informacyjnych (ISACA Chapter Katowice in formation)

Gdzie:
Katowice, ul. Bogucicka 3

Kiedy:
17 listopada 2011
Godziny: 17:00 do 19:00

więcej...
strona spotkania GL...
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Klub Informatyka

Gdzie:
Angelo Hotel Katowice, sala Rubin
ul. Sokolska 24, Katowice

Kiedy:
16 listopada 2011
godziny: 17.30 do 19.00 (sala dostępna od 17.00)

więcej...
strona spotkania GL...
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Czas płynie szybko i zbliża się termin naszego, kolejnego spotkania. Cieszy mnie bardzo ilość dyskusji na forum grupy ABI. Tych którzy chcieliby porozmawiać w sposób nieco bardziej bezpośredni, zapraszam do udziału w V Internetowym Spotkaniu ABI.

Spotkanie zaplanowaliśmy na 17 listopada.
Agenda:
12.30 – 13.00 – rejestracja uczestników
13.00 – 13.20 – wykład - "Rola audytora w doskonaleniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji"
13.20 – 13.40 – wykład - "Zarządzanie ciągłością działania"
13.40 – 14.30 panel dyskusyjny
14.30 – podsumowanie i zamknięcie spotkania

Liczymy, że w części dyskusyjnej, uda nam się porozmawiać również na tematy poruszane na forum naszej grupy.

W spotkaniu można wziąć udział po zainstalowaniu komunikatora: http://www.vidcom.pl/pobierz.php
lub przez przeglądarkę, po wejściu na stronę: http://flashvico.vidcom.pl/conference/join/spotkanie_abi

Zachęcamy do korzystania z kamerki i mikrofonu. Jeżeli jednak z jakiegokolwiek powodu nie chcecie lub nie możecie skorzystać z tej formy komunikacji, możecie rozmawiać z innymi uczestnikami spotkania, za pośrednictwem czatu.

Szczegóły na stronie spotkanie: http://www.goldenline.pl/spotkanie/v-internetowe-spotk...
Zapraszam do rejestrowania się.
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Konferencja IT Academic Day 2011

Aula B - wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej
ul. Akademicka 16
44-100 Gliwice

Rozpoczęcie: 2011-11-15 09:00:00
Zakończenie: 2011-11-15 18:00:00

więcej...
Łukasz Zjawiński

Łukasz Zjawiński Founder & CEO @
TechMine

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Silesia OpenCoffee

Open Coffee Club to globalna inicjatywa zapoczątkowana w Londynie w 2007 roku, mająca na celu zachęcenie przedsiębiorców, developerów, inwestorów oraz inne osoby związane ze startupami do regularnych realnych spotkań, wymiany informacji i nawiązywania kontaktów, aby rozwijać lokalne społeczności związane z tematyką startupów.

Pierwsze spotkanie: 1 grudnia 2011 r. godz. 12:30 , Katowice "Za Kulisami"Łukasz Z. edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 14:18

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

BEZPŁATNA konferencja - rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość - 1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Wykłady ekspertów:

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski(G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Jak zaangażować zespół do wdrożenia Systemu IT w przedsiębiorstwie? - Tomasz Mnich (The Why Method)

Wykłady produktowe:

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland)

- Efektywne zarządzanie firmą na przykładzie systemu ISOF – (Heuthes)

- Wykład firmy Andra

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Zapraszam do bezpłatnej rejestracji. Liczba miejsc jest ograniczona!

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
Paula Myśliwiec

Paula Myśliwiec Project Manager,
Platinium Cast

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Serdecznie zapraszamy na XVIII edycję konferencji na temat Elektronicznego Obiegu Informacji w Firmie, która odbędzie się 25.01.2012 w hotelu Galaxy w Krakowie.

http://gigacon.org/eoif_krakow

Zakres tematyczny konferencji obejmować będzie:
– Systemy OCR/OMR
– Systemy faksowe
– Portale korporacyjne inter/intra/extranet
– Systemy pracy grupowej
– Rozwiązania mobilne
– Zarządzanie obiegiem dokumentów
– Systemy archiwizacji danych
– Masowe wydruki
– E-faktura
– PKI – dokument elektroniczny
– Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
– Narzędzia back-office

Wieloletnie doświadczenie w propagowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych pozwala nam stworzyć wydarzenie łączące potrzeby ich dostawców i odbiorców.

Jednocześnie informuję, że jest już możliwość bezpłatnej rejestracji online.
Wszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie http://gigacon.org/eoif_krakow

Serdecznie zapraszamy

SW Konferencje

konto usunięte

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Na szkolenia SQAM zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby pod okiem naszych najlepszych
specjalistów doskonalić się oraz zdobywać nowe umiejętności. Wraz z Nowym Rokiem polecamy szczególnie:

**Zarządzanie wymaganiami na oprogramowanie z wykorzystaniem przypadków użycia
Warszawa, 12-13.01.2012
Warszawa, 16-17.04.2012

Nasze szkolenie pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia. Ćwiczenia będą prowadzone w oparciu o Case Study.

Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji. Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań, kursanci zdobędą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań. W czasie szkolenia wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:

- rejestracja wymagań funkcjonalnych
- rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
- identyfikacja aktorów przypadku użycia
- identyfikacja przypadków użycia
- sporządzenie diagramu przypadków użycia
- sporządzenie diagramu aktywności

Informacje o szkoleniu na stronie: http://sqam.org/zarzadzanie-wymaganiami-na-oprogramowa...

**Zapewnienie Jakości (QA) w projektach Agile
Kraków, 19-20.01.2012
Wrocław, 22-23.03.2012
Warszawa, 26-27.04.2012

Celem szkolenia jest pokazanie dobrych praktyk oraz pragmatycznego podejścia do procesu testowania w projektach Agile, oraz zapoznanie uczestników z najpopularniejszymi zwinnymi metodykami zarządzania projektami IT. Po szkoleniu każdy z uczestników będzie posiadał podstawową wiedzę potrzebną do wdrożenia Agile w organizacji oraz zbudowania zespołu i środowiska testowego.

Szkolenie składa się z dwóch części. Część pierwsza będzie poświęcona na omówienie zwinnego podejścia do zarządzania projektami informatycznymi na przykładzie dwóch najpopularniejszych obecnie lekkich metodyk zarządzania – Scrum oraz Kanban. Oprócz teorii pojawią się zespołowe ćwiczenia praktyczne, które umożliwią lepsze zrozumienie zasad Agile. Część druga będzie poświęcona tematyce testowania oraz automatyzacji testów. W czasie ćwiczeń zostaną przedstawione dobre praktyki testowania w Agile oraz sposoby na organizację pracy.

Informacje o szkoleniu na stronie: http://sqam.org/zapewnienie_jakosci_w_projektach_Agile...

**Warsztaty z modelowania systemów informatycznych
Warszawa, 30-31.01.2012
Warszawa, 19-20.03.2012

Nasze szkolenie ma na celu rozszerzenie kompetencji uczestnika o praktyczne umiejętności związane z modelowaniem i dokumentacją projektu systemu.Podczas szkolenia wykorzystywane będzie oprogramowanie narzędziowe umożliwiające sporządzanie artefaktów analitycznych w notacji UML. Prezentowana będzie przykładowa dokumentacja analityczna sporządzona na potrzeby zrealizowanych dużych projektów informatycznych. W ramach szkolenia będzie realizowane studium przypadku (Case Study), na podstawie którego uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę z modelowania systemów informatycznych.

Diagramy sporządzone przez uczestników będą szczegółowo omawiane pod względem poprawności metodologicznej, zgodności z wymaganiami studium przypadku, spójności z pozostałymi diagramami a także pod względem możliwości rozwoju modelowanego systemu oraz konsekwencji poszczególnych konstrukcji wykorzystanych w trakcie modelowania.

Informacje o szkoleniu na stronie: http://sqam.org/warsztaty-z-modelowania-systemow-infor...

**Inżynieria Wymagań na Oprogramowania
Warszawa, 20-21.02.2012

Na szkoleniu zaprezentowane zostaną techniki pozwalające, w sposób jasny i klarowny, zbierać i zarządzać wymaganiami na system. Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników projektów informatycznych, analityków systemowych, członków grup projektowych oraz reprezentantów użytkowników.

Uczestnicy będą mieli okazję szczegółowo zapoznać się z zagadnieniami związanymi z podstawowymi definicjami wymagań, typami wymagań, technikami opisu wymagań, dokumentacją, zarządzaniem zmianą i ryzykiem oraz poszczególnymi metodykami.

Informacje o szkoleniu na stronie: http://sqam.org/inzynieria

Kontakt w sprawie szkoleń:
Samanta Nawrocka
Koordynator Projektów Szkoleniowych
tel: 22 427 36 57
fax: 22 244 24 59
e-mail: samanta.nawrocka@software.com.pl

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

BEZPŁATNA konferencja Systemy dla Przedsiębiorstw - 30 stycznia 2012, Wrocław, Hotel Orbis.

Jakie wyzwania czekają rynek IT w nadchodzącym roku i jak usprawnić działanie firmy lub instytucji? - tego m.in. dowiedzą się Państwo podczas XV. edycji bezpłatnej konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon.

Tematy wykładów:

- Zmierzch ery PC.Zmiany sieci i środowiska pracy oraz wielu aspektów związanych z bezpieczeństwem informatycznym.

- Optymalizacja procesu zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie systemu ISOF.

- Helpdesk, który lubię.

- PAYMENT FACTORY - Automatyzacja płatności masowych.

- Budowa wydajnych sieci bezprzewodowych WiFi w środowiskach zaszumionych.

- Przygotowanie wdrożenia portalu internetowego ukierunkowane na ograniczanie kosztu obsługi klienta.

- Nowe kierunki ochrony konsumentów w Internecie w świetle prawa Unii Europejskiej. Konieczne zmiany w prawie polskim do końca 2013 roku.

Więcej informacji, agenda i bezpłatna rejestracja na stronie wydarzenia:
http://gigacon.org/sdp_wroclaw_2012

Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z organizatorem:

Weronika Szczubełek
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
ul. Bokserska 1
02-682 WarszawaWeronika S. edytował(a) ten post dnia 12.01.12 o godzinie 13:59

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Podstawy testowania oprogramowania - międzynarodowy certyfikat ISTQB
12-14 marca 2012r. Poznań Ostatnie 3 wolne miejsca!!
2-4 kwietnia 2012r. Łódź
18-20 kwietnia 2012r. Wrocław
28-30 maja 2012r. Katowice
25-27 czerwca 2012r. Kraków

W czasie tego szkolenia uczestnicy poznają zasady testowania, zarządzania nimi i nauczą się posługiwać najbardziej przydatnymi narzędziami.

Program ISTQB to w tej chwili najbardziej kompleksowy i nowoczesny sposób poznania problematyki testowania.
Wiedza uzyskana po tym szkoleniu stanowi solidny fundament, na którym można w późniejszym czasie efektywnie budować proces testowania i jego automatyzacje.

Szkolenia te kierujemy do:

- testerów i innych osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku zarządzania działem testów,
- kierowników działu jakości oprogramowania i serwisu,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- menedżerów ds. rozwoju oprogramowania,
- analityków systemowych,
- inżynierów oprogramowania,
- inżynierów testów,
- konsultantów testów,
- testerów akceptacyjnych,
- programistów,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i podstawowe zrozumienie testowania oprogramowania aplikacji.

Agenda szkolenia:

- Zasady testowania (terminologia, dlaczego testowanie jest konieczne?, podstawy procesu testowania, psychologia testowania,testowanie regresyjne, wyniki testów)
- Test w różnych fazach procesu wytwarzania oprogramowania (modele procesu wytwarzania oprogramowania, ekonomika testowania,planowanie testowania, testowanie komponentów, testowanie integracyjne, testowanie systemu, testowanie własności, testowanie akceptacyjne, testowanie pielęgnacyjne)
- Dynamiczne techniki testowania (techniki “czarnej skrzynki”, techniki “szklanej skrzynki”, zgadywanie błędów)
- Statyczne techniki testowania (udział przeglądów w procesie testowania, rodzaje przeglądów i inspekcji, analiza statyczna)
- Zarządzanie testowaniem (organizacja, zarządzanie konfiguracja, kontrolowanie testowania, śledzenie błędów, standardy w dziedzinie testowania)
- Narzędzia wspomagające testowanie (rodzaje narzędzi, wybór i wdrożenia narzędzi wspomagających testowanie)

Specjalna cena 1500pln+23% VAT - 10% RABAT!!

W pakiecie taniej:
*2 osoby z firmy- 2600 PLN+23% VAT
*3 osoby z firmy- 3600 PLN + 23% VAT*
*4 osoby z firmy- 4600 PLN+23% VAT

Egzamin ISTQB ( 3 dnia szkolenia) - koszt 900+23% VAT

***********************************************************************************

Podstawy Zarządzania Wymaganiami - międzynarodowy certyfikat REQB Nowość!!!
19-20 marca 2012r. Poznań Ostatnie 4 wolne miejsca!!
26-27 marca 2012r. Wrocław
2-3 kwietnia 2012r. Szczecin
19-20 kwietnia 2012r. Warszawa
10-11 maja 2012r. Gdańsk
7-8 czerwca 2012r. Wrocław

Osoby posiadające certyfikat REQB są postrzegane przez swoich klientów i pracodawców jako eksperci od zarządzania wymaganiami.

Certyfikat ten potwierdza umiejętności określania i opisywania wymagań, oraz przeprowadzania skuteczniej analizy wymagań.
Potwierdza również znajomość procesu i procedur inżynierii wymagań, oraz zasady dobrego zarządzania ryzykiem.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- analityków systemowych i biznesowych,
- kierowników działów analiz,
- osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku analizy systemowej/biznesowej,
- dokumentalistów,
- inżynierów oprogramowania,
- kierowników działu zapewnienia jakości oprogramowania,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- inżynierów i projektantów użyteczności,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w obszarze zarządzania wymaganiami.

Agenda szkolenia:

1. Podstawy
2. Procesy i Procedury
3. Zarządzanie Projektem i Ryzykiem
4. Odpowiedzialności i Role
5. Identyfikacja Wymagań
6. Specyfikacja Wymagań
7. Analiza Wymagań
8. Śledzenie Wymagań
9. Zapewnienie Jakości
10. Narzędzia

Specjalna cena 1700pln+23% VAT -10% RABAT!!

W pakiecie taniej:
*2 osoby z firmy- 3000 PLN+23% VAT
*3 osoby z firmy- 4200 PLN + 23% VAT
*4 osoby z firmy- 5200 PLN+23% VAT*

Egzamin REQB ( 2 dnia szkolenia) - koszt 900+23% VAT

Egzamin REQB można zdawać w terminie późniejszym, nie jest nierozłącznie związany z
samym szkoleniem. W związku z tym, że materiały szkoleniowe są w j. ang., polecane jest wybranie egzaminu w języku
angielskim. Natomiast można wybrać również egzamin w j. polskim.

Szczegółowe informacje: http://sqam.org oraz u organizatora.

Jeśli jakieś szkolenie Państwa interesuje, a termin nie odpowiada prosimy o kontakt a postaramy się zorganizować szkolenie w dogodnym dla Państwa terminie i mieście Polski. Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie.
Szkolenia te organizujemy również w formie zamkniętej już od 6-8 osób!

W przypadku pytań proszę o kontakt.

Edyta Szczerkowska
Kierownik Projektu Szkoleniowego

tel. 22 427 37 61 / fax: 22 244 24 59
e-mail: edyta.szczerkowska@sqam.org
SQAM Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1,02-682 Warszawa
http://sqam.org
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH

Termin szkolenia: 17-18 kwietnia 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Druga osoba w firmie otrzymuje rabat 30%, trzecia i kolejna: 50%!!!
Trener: Jarosław Żeliński


Cel szkolenia: Poznanie podstawowych formalnych zasad analizy przypływu pracy i zadań w organizacjach, poprawnego modelowania procesów biznesowych, procedur, reguł biznesowych. Poznanie podstaw notacji BPMN (standard Object Management Group w modelowaniu procesów biznesowych), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów.

Adresat szkolenia: każda osoba, która ma do czynienia z dokumentacją zawierającą modele procesów w notacji BPMN lub planuje zdobywanie umiejętności modelowania procesów biznesowych, w tym: specjaliści ds. systemów zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, analitycy IT, kadry kierownicze i zarządy mające do czynienia z projektami wdrażania metod zarządzania zorientowanego na procesy, wdrażania systemów informatycznych.

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje.

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Krzysztof Czachór

Krzysztof Czachór Ciekawość to
pierwszy krok do
wiedzy... Otwartość
to pier...

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Targi IT - Szczecin, 18 kwietnia 2012

Szanowni Państwo,

Już w przyszłym miesiącu odbędzie się szósta edycja Targów IT na Wydziale Informatyki oraz Targi IT Expert w Hotelu Radisson BLU.
Partnerami tegorocznej edycji są Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT (http://www.innowacje.zut.edu.pl) oraz Fundusz Kapitału Zalążkowego POMERANUS SEED (http://www.pomeranusseed.pl).

W kwietniu ubiegłego roku Wydział Informatyki ZUT na jeden dzień ogarnął rozbłysk kolorowych świateł, korytarze zdominowały stoiska wystawowe, muzyka i dyskusje. Przedstawiciele firm rozmawiali ze studentami na temat przyszłej kariery oraz współpracy.
W tym roku podbijamy stawkę i organizujemy Sprint Programistyczny, Turniej Gier oraz ciekawe wykłady i pokazy multimedialne.

Szczegóły imprezy dostępne są na stronie: http://targipracy.it lub u koordynatorów imprezy:

Krzysztof Wiśniewski, tel. 693 41 77 66, mail: kw@grupa.it
Krzysztof Czachór, tel. 722 40 16 67, mail: kc@grupa.it

Zapraszamy do wzięcia udziału oraz do śledzenia wydarzenia na: http://facebook.com/targipracy.it

Pozdrawiamy,
Organizatorzy
Justyna Żarna

Justyna Żarna Python Developer,
JavaScript
Developer, Mobile
Developer

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Pasja, kreatywność, współpraca, mobilizacja, dobra zabawa, ciekawi ludzie to tylko kilka słów, które opisują atmosferę panującą podczas maratonu programistycznego Hackfest.
Zapraszamy Cię 13-15 kwietnia do Bielska-Białej lub Poznania na 48-godzinny event podczas, którego możesz zaprezentować swoje umiejętności projektując i tworząc ciekawą aplikację.
Jeśli podejmiesz wyzwanie czeka na Ciebie:
* zespół mentorów - ekspertów w technologiach IT, którzy chętnie podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem w ramach wykładów i sesji mentorskich,
* komfortowa przestrzeń do pracy i relaxu (szybki internet, smaczne jedzenie, dostęp do Kinecta),
* piękny widok na góry,
* atrakcyjne nagrody rzeczowe, pakiety usług i możliwość Preinkubacji Projektu przyznawana przez Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości oraz rozgłos.
Twój projekt będzie oceniała społeczność, grupa ekspertów oraz Robert Burnejka.

Czego potrzebujesz, żeby wziąć udział w Hackfeście? Pomysłu na swój software i biletu do Bielska lub Poznania, karimaty i śpiworu bądź wygodnego fotela jeśli chcesz kodować z domu. Możesz pisać w PHP, Javie, Pythonie, Rubym, .NET.. technologia jest dowolna.
Udział w evencie jest bezpłatny.
Koniecznie zarejestruj się na stronie http://hackfest.pl. Tam też znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: Seminaria, Konferencje, Imprezy

Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji na temat „IT w Logistyce GigaCon” która odbędzie się 26 kwietnia w Poznaniu. Wydarzenie ma na celu podwyższenie Państwa kwalifikacji i pogłębienia wiedzy.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:

**Rola audytu logistycznego w racjonalizacji potencjału logistycznego łańcucha dostaw w aspekcie rzeczowym i kosztowym (controlling). Procedury analityczne z przykładem,

**Jednolite standardy komunikacji dla rozwiązań IT w transporcie i logistyce

**Cloud computing we współpracy firm logistycznych

**MonZa - jak monitorować , zarządzać i panować nad zapasami w przedsiębiorstwie

**Odpowiedzialność pracownicza za towary w zinformatyzowanym magazynie

**Usprawnianie procesów logistycznych przy wykorzystaniu EDI

Ponadto zostaną poruszone zagadnienia, takie jak:
**zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)
**zarządzanie magazynem
**zarządzanie zapasami
**systemy automatycznej identyfikacji
**dokument elektroniczny
**systemy monitoringu i optymalizacji transportu
**inteligentne systemy transportu

Strona Konferencji: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan
Rejestracja: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan/rejestracja

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu
Olga Sawicka
Kierownik projektu
tel 22 427 36 48
fax 22 244 24 59
olga.sawicka@software.com.pl

Następna dyskusja:

Zapraszamy na kolejne impre...




Wyślij zaproszenie do