Temat: PILNE !!! Prosze o pomoc \plytka recovery\
z tego co mi wiadomo tzn przczytalem to cd recovery disk jest czescia servisowa,
i jak pisza:
[obrazek][/img]
z tego co widze to mowa jest o zakupie
nie wiem czemu oni w Polsce tak sugeruja, przeciez to firma globalna wiec polityka servisu i tego typu sprawy powinny byc wspolne. O to nalezy sie zwrocic do nich telefonicznie. Laski nie powinni robic bo przeciez zakupiles komputer z funkcjonujacym systemem operacyjnym na ktory masz licencje. Alternatywa jest zamowienie tego przez podstrone w innym miejscu na swiecie np w Stanach Zjednoczonych.
Moim zdaniem to normalna czesc servisowa
W Polsce nie wiem jak to funkcjonuje ale podaja numery telefonow do servisu. a moze wypadaloby uswiadomic pracujacych tam Panow, albo Panie, ewentualnie porozmawiac z kims wyzej w hierarchii.
Mozna tez sprobowac inaczej - moze Karen Notebook na wejscie i bardziej wie w czym sprawa lezy i oni innym kanalem to zalatwiaja.
Sugeruje udac sie rowniez na forum Karen notebook - moze ktos akurat ma takie cos - i jest w stanie zrobic kopie
tylko jedna uwaga oni napisali ze udzielaja suportu w postaci recovery disc na produkty xp i vista , ponizej 2000 juz nie
Najlepiej byloby przystawic sie u nich w serwisie.
Ja mialem problem z odzyskaniem bo program jest zawily i nie za bardzo chcialo isc z plytki, ani z dysku i ciagle wzywalo suplemental disck i facet sobie krzyczal w serwisie ze jesli to jest przeinstalowanie tylko to bede musial placic - bo to dla nich usluga servisowa, ale jakos sobie poradzilem.
Wydaje mi sie ze skoro traktowane to jest jako czesc i mozna ja zamowic - tymbardziej kupic - wiec wiedzy tajemnej nie potrzeba.
ponizej kilka linkow dla mojej konfiguracji tzn wista r61, t8100, 160 gb, 2 gb ram,
i dla mojego kompa nr takiej czesci (plytki) to : 46V0827
Zobacz na strone
46V0827/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-70202
tam wskazesz service parts swojego kompa , wczesniej poszukaj,
zazwyczaj pokazuje ze 4 tygodnie nalezy czekaci nie podaja ceny
Swoja droga UOKIK w Polsce powinien zbadac ta sprawe "czarow w servisie", jezeli uparcie beda stac przy swoim.