Andrzej Zieliński

Andrzej Zieliński Administrator
Systemów
Informatycznych, Sp.
z.o.o

Temat: Problem z regułą

Użytkownik ustawił sobie regułę na przekierowanie poczty.
Chciał ją wyłączyć i chyba skasował zamiast wyłączyć bo pomimo że reguły już nie ma to nadal działa ;-(
Próbowaliśmy utworzyć taką samą regułę aby ją wyłączyć ale nie wyszło i stara reguła nadal działa.
Pytanie gdzie można znaleźć taką regułę ? lub jak ją unieszkodliwić?
Marek Kuchciak

Marek Kuchciak Wroslauer, IBM
Collaboration
Solutions, Social
Business

Temat: Problem z regułą

Andrzej Zieliński:
Użytkownik ustawił sobie regułę na przekierowanie poczty.
Chciał ją wyłączyć i chyba skasował zamiast wyłączyć bo pomimo że reguły już nie ma to nadal działa ;-(
Próbowaliśmy utworzyć taką samą regułę aby ją wyłączyć ale nie wyszło i stara reguła nadal działa.
Pytanie gdzie można znaleźć taką regułę ? lub jak ją unieszkodliwić?

Wskazówki jak zwykle najłatwiej znaleźć w bazie wiedzy IBM Support:
Deleted mail rules still run and/or enabled mail rules do not run
http://www-01.ibm.com/support/docview.wss?uid=swg21088058

Marek Kuchciak

PS. Uprasza się o podawanie wersji Notes/Domino, w której wystąpił dany problem oraz ewentualnych innych istotnych informacji o konfiguracji, platformy systemowej itd...
Jakub D.

Jakub D. Administrator

Temat: Problem z regułą

Witam!

Mieliśmy niedawno podobny problem - faktycznie pomogło utworzenie ponowne reguły, wyłączenie i usunięcie.

W międzyczasie dodatkowo był restartowany router na serwerze Domino-być może to też miało wpływ na zachowanie reguł.

Pozdrawiam
Kuba
Andrzej Zieliński

Andrzej Zieliński Administrator
Systemów
Informatycznych, Sp.
z.o.o

Temat: Problem z regułą

U nas też ponowne utworzenie reguł działało ale tym razem coś nie wyszło ;-(
Krzysztof G.

Krzysztof G. Java Developer

Temat: Problem z regułą

Marek ma rację
Ten skrypt działa w 100% ;)

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Problem z regułą

Może i kod dobry ale generalnie jest to chore. Problem z regułami jest stary jak świat i IBM nie może tego rozwiązać (oprócz rozwiązań podanych w linku)?
Tomasz Frydryk

Tomasz Frydryk Właściciel, Domino
Solutions

Temat: Problem z regułą

Swoją drogą to ciekawe, dlaczego ktoś kiedyś zdecydował, żeby reguły zapisywać w dokumencie profilu w taki pokręcony sposób. Nie ma tam do nich zupełnie dostępu. Jedynie niebezpośredni dostęp przy tworzeniu i zmianie dokumentów reguł. Rozumiem, że dokument profilu jest szybszy od przegądania widoku, ale czemu nie jest to ustawiane bezpośrednio w dokumencie profilu?
Marcin Kratiuk

Marcin Kratiuk IT Manager, Ricoh
Polska Sp. z o.o.

Temat: Problem z regułą

I jeszcze dodatkowo:

1. Mamy dwóch użytkowników A i B.
2. Każdy ma otwartą bazę która korzysta z dokumentów profili
3. Użytkownik A odczytuje profil
4. Użytkownik B odczytuje profil
5. Użytkownik A zmienia profil
6. Użytkownik B odczytuje ponownie profil - i nie widzi zmian !

Fajne - ale całkowicie bezużyteczne.
Dla użytkownika B pomaga zamknięcie bazy i jej ponowne otwarcie.

Tak to działa na Lotus Notes Client 7.0.1
Tomasz Frydryk

Tomasz Frydryk Właściciel, Domino
Solutions

Temat: Problem z regułą

Marcin Kratiuk:
I jeszcze dodatkowo:

1. Mamy dwóch użytkowników A i B.
2. Każdy ma otwartą bazę która korzysta z dokumentów profili
3. Użytkownik A odczytuje profil
4. Użytkownik B odczytuje profil
5. Użytkownik A zmienia profil
6. Użytkownik B odczytuje ponownie profil - i nie widzi zmian !

Fajne - ale całkowicie bezużyteczne.
Dla użytkownika B pomaga zamknięcie bazy i jej ponowne otwarcie.

Tak to działa na Lotus Notes Client 7.0.1

Bo tak to działa. Dokument profilu jest odczytywany przy otwieraniu bazy i cachowany. I dlatego dostęp do niego jest taki szybki. Wadą jest to, że niewidoczne są zmiany wprowadzone do niego po otwarciu bazy. Trzeba o tym pamiętać i tyle.
Arkadiusz G.

Arkadiusz G. -, Medialand

Temat: Problem z regułą

W kliencie Lotus Notes 8.5 reguła nie działa jeśli nadawca przesłał wiadomość jako UDW:
Czy spotkaliście się z tym?

pozdr
arekg

konto usunięte

Temat: Problem z regułą

Czy pojawiło się juz jakies rozwiązanie problemu z pierwszego posta? Tzn po usunieciu reguly nadal ona dziala? Próba założenia nowej reguły i jej wyłączenie i ponowne usunięcie nic nie daje.

Wersja klienta 8.5.2 na którym problem się zdarzył, server v 8.0.1,
Marcin Kieś

Marcin Kieś Administrator,

Temat: Problem z regułą

Tak, w drugim poście :)

Następna dyskusja:

[problem] Lotus Notes 8 Mai...




Wyślij zaproszenie do