konto usunięte

Temat: Problem z odświeżaniem kalendarzy grupowych

Witam

Mam mały problem, ustawiłem polisą czas dostępności użytkowników, właściwy dla mojego przedsiębiorstwa. Polisa zadziałała czas pracy jest ustawiony poprawnie (bez domyślnej przerwy na lunch ;-) ) Jednak na kalendarzach grupowych dalej wyświetlane są wcześniejsze ustawienia. Pracownicy którzy ustawili sobie przed zadziałaniem polisy czas dostępności ręcznie wyświetlają się poprawnie. Zakładanie nowych kalendarzy grupowych nie pomaga :/ Skąd lotus pobiera sobie informacje przy widoku pt. kalendarz grupowy? jak odświerzyć ten widok?

konto usunięte

Temat: Problem z odświeżaniem kalendarzy grupowych

Poradziłem sobie trochę na około. Nie wiedzieć czemu nie odświeżał mi tych kalendarzy grupowych dopóki nie weszło sie w preferencje - mail i dało OK (odświeżało preferencje i widok się poprawiał)
Dobrzy ludzie zaprojektowali mi przycisk który wywoływał te okno i ludzie mieli tylko kliknąć OK. (wielu i tak sobie z tym nie poradziło ;-) )

...więc jak by ktoś miał jednak pomysł jak to zrobić jeszcze bardziej automatycznie to było by nieźle
Marcin Kratiuk

Marcin Kratiuk IT Manager, Ricoh
Polska Sp. z o.o.

Temat: Problem z odświeżaniem kalendarzy grupowych

W profilu skrzynki pocztowej "CalendarProfile" znajdują się pola $Times1, $Times2, ... itd. Opisują one dostępność właściciela skrzynki w kolejnych dniach tygodnia (zakres godzin).

Po ponownym zapisaniu profilu (otwarcie Preferencji z opcji Narzędzia skrzynki pocztowej) pola te mogły zostać uzupełnione prawidłową wartością. Wartości błędne mogą powstać w przypadku aktualizacji klienta Lotus.

Następna dyskusja:

[problem] Lotus Notes 8 Mai...




Wyślij zaproszenie do