Patrycja Sass - Staniszewska

Patrycja Sass -
Staniszewska
Dyrektor Biura, IAB
Polska

Temat: IAB Polska współorganizatorem Media Trendów 2010.

Konferencja Media Trendy: od tego roku w nowej formule, 22 kwietnia, Multikino Złote Tarasy. Media Trendy, największa konferencja o mediach i reklamie w tym roku odbędzie się w nowej formule.

Przez ostatni rok media zmieniły się dramatycznie, dlatego formuła konferencji również wymagała zmian – mówi Anna Zimecka, Project Director Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, odpowiedzialna za organizacje konferencji i konkursu Media Trendy. Nowy model Media Trendów zakłada, że staną się one całoroczną platformą dyskusji o mediach i reklamie, a nie tylko jednorazowym wydarzeniem. Poza konferencją, w ramach Media Trendów będą organizowane dyskusje i spotkania przez cały rok.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej organizuje Media Trendy od 2007 r. Konferencja towarzyszy konkursowi Media Trendy, w którym nagradzane są innowacje w mediach oraz innowacyjne sposoby użycia mediów.


Leitmotivami tegorocznej konferencji będą KONTENT I INNOWACJA. Zgodnie z sugestiami Rady Programowej Media Trendów, którą tworzy kilkudziesięciu kluczowych menedżerów mediów i reklamy, konferencja będzie koncentrować się na tym, co interesujące zarazem dla mediów, jak i reklamodawców, mówi Paweł Rabiej, dyrektor THINKTANK, który współorganizuje konferencję. Będą to m.in. kwestie wspólnego tworzenia przez media i klientów przestrzeni innowacji oraz twórczego wykorzystania kontentu.


Nowością są trzy ścieżki tematyczne, które pozwolą lepiej skoncentrować się na specyficznych zagadnieniach. Pierwsze dwie dotyczą zmian w mediach i ich konsekwencji dla reklamodawców (innowacje w mediach) oraz innowacyjnego użycia mediów w reklamie (bardziej efektywny dobór mediów). W trzeciej zostaną zaprezentowane najciekawsze studia przypadku i rozwiązania stosowane przez media, reklamodawców i domy mediowe.


Uczestnicy tegorocznej konferencji uzyskają również dostęp do materiałów zamieszczonych na portalu projektu http://mediatrendy.pl, w tym dodatkowych prezentacji i informacji. Będą mogli również bezpłatnie uczestniczyć w całorocznych spotkaniach.


Współorganizatorami konferencji są w tym roku Związek Pracodawców Branży internetowej IAB Polska oraz Magazyn THINKTANK.
Partnerzy Konferencji: Discovery, Astra, Nasza Klasa, ZKDP, Multikino, Onet,TVN, AMS,
Partnerzy merytoryczni: Onet Biznes, Polskie Badania Czytelnictwa
Partner technologiczny: Grupa One-2-One
Patroni medialni: Brief, Brief.pl, Mediarun, TVN CNBC

Więcej na: http://mediatrendy.pl

Kontakt ws. akredytacji dla czlonkow IAB Polska: amaj@iab.com.plPatrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 13.04.10 o godzinie 15:26