Roksana J.

Roksana J. Marketing & PR
Specialist

Temat: Szkolenie Optymalizacja Reklamy w Internecie za pomocą...

Szkolenie z Google Analytics i Optymalizacji Reklamy w Internecie
27-28 października 2011, Warszawa al. Jana Pawła II 27

Dzień I
Google Analytics
9.00-17.00
1. Systemy Analityki Stron WWW
2. Systemy analityczne odwiedzin stron WWW
3. Zakładanie i konfigurowanie konta Google Analytics na żywo
4. Google Analytics – Najważniejsze Elementy Systemu
5. Najważniejsze Raporty Google Analytics
6. Personalizacja Google Analytics
7. Dodatkowe Moduły i Narzędzia Google Analytics w oparciu o przykłady z prawdziwych kampanii
8. Wykorzystanie Google Analytics w celu optymalizacji kampanii reklamowych i promocji
9. Web Usability

Dzień II
Optymalizacja Reklamy w Internecie
9:00-17:00
1. Strategia Marketingu w Internecie
2. Wybór mediów w zależności od celu kampanii reklamowej
3. Optymalny budżet kampanii
4. Maksymalizacja liczby użytkowników witryny
5. Maksymalizacja konwersji w kampanii reklamowej w Internecie
6. Maksymalizacja sprzedaży i ROI w kampaniach e-commerce
7. Maksymalizacja przychodów z reklamy na własnej witrynie
8. Optymalizacja Efektywności w kampanii Google AdWords
9. Web Usability
10. Konwersja Wielokanałowa oraz Audyt Programów Partnerskich
11. Wyznaczanie optymalnego Media Mix w ramach Reklamy w Internecie
12. Monitorowanie i optymalizacja konwersji telefonicznej
13. Monitorowanie efektywności reklamy do finalizacji transakcji

Istnieje możliwość zapisu na wybrane szkolenie lub na pakiet.

Szczegóły na stronie Szkolenia.MarketingOnline.pl