Temat: Ewidencja sprzętu pozakomputerowego - definiowanie...
Witam,W GLPI, oprócz sprzętu komputerowego, potrzebuję również ewidencjonować innego rodzaju sprzęty. Po instalacji wtyczki Generic Object Management (GOM), utworzyłem potrzebne typy wraz z dodatkowymi polami, zawierającymi informacje typowe dla danych rodzajów sprzętu. Spośród utworzonych pól, szczególnie istotna jest dla mnie informacja dotycząca terminu kolejnego przeglądu, gdyż koniecznie muszę usprawnić nad nimi nadzór. Na tym etapie natrafiłem problemy w realizacji tego zadania.
Po pierwsze, potrzebuję zdefiniować powiadomienia o zbliżających się terminach przeglądów (w oparciu o datę kolejnego przeglądu zapisaną w zdefiniowanym, wspomnianym wcześniej, polu). Najbardziej odpowiadałoby mnie, gdyby miało ono postać e-maila wysyłanego w określonych odstępach czasu (np. raz w tygodniu) i zawierającego listę sprzętu, gdzie termin wykonania przeglądu jest najbliższy (np. przypada w okresie bieżącego miesiąca). Jak mogę zdefiniować takie powiadomienie?
Po drugie, chciałbym udostępnić również wybranym użytkownikom informację o zbliżających się przeglądach w głównym panelu, widocznym po zalogowaniu się do systemu. Czy GLPI umożliwia modyfikowanie wyglądu tego panelu i definiowanie nowych typów powiadomień w tym widoku?
Po trzecie, zależy mi na drobnym usprawnieniu w postaci przeniesienia w głównym menu pozycji wtyczki GOM (pod zmienioną nazwą, jako 'Pozostały sprzęt') do menu 'Spisy' poniżej istniejących tam pozycji. Czy GLPI umożliwia taką rearanżację menu?
Z góry dziękuję za pomoc.