Temat: 4gift.pl - co poprawić

Witam,

Mam kilka pytań dotyczących naszego nowego projektu czyli http://4gift.pl

Pisałem już na grupie "Sklepy internetowe", ale tam niestety nie znalazł się jeszcze nikt, kto pomógłby nam usprawnić działanie sklepu.

Problemy, które zauważyłem to:
-po przejściu koszyka użytkownik dostaje radiobutton z wyborem czy chce się zarejestrować czy kupić jako gość. IMHO jest tam za dużo tekstu i trochę za mało jest wyróżniona opcja wyboru.
-na podstronie produktu przydałoby się info o szybkiej wysyłce i możliwości zamawiania online
-na stronie głównej straszy wolne miejsce w topie - już wiemy jak je zagospodarować, ale na razie mocy przerobowych na to brakuje.

Co o tym sądzicie? Może macie jeszcze jakieś uwagi co można zrobić żeby uprościć cały proces zakupowy?

Pozdrawiam,

Wojtek

konto usunięte

Temat: 4gift.pl - co poprawić

To może ja tak na szybko, co mi się rzuciło w oczy na stronie głównej.

Po pierwsze, brakuje krótkiej informacji czym dokładnie 4gift jest. Oczywiście, po przejrzeniu kategorii, oferty i chwili analizowania, można do tego dojść, ale na pierwszy rzut oka takiej informacji nie dostaję. Jest też tytuł strony, ale to nie jest konwencjonalne miejsce na opis działalności ;-)

Po drugie, po co powielać informację o koszyku? Obecnie macie zarówno w nagłówku strony, jak i w box'ie po prawej stronie. Zrezygnowałbym z tego box'u w nagłówku, a dzięki zaoszczędzonemu miejscu, umieściłbym w prawym górnym rogu wyszukiwarkę.

Po trzecie, chwalicie się darmową dostawą na terenie Warszawy, a informację o tym fakcie niemalże utailiście, umieszczając ją praktycznie w stopce (pomijam wzmiankę o tym w box'ie "Dostawa", bo w ogóle nie jest wyeksponowana). Poświęciłbym tej informacji specjalne miejsce na głównej.

Poza tym, czym się różnią ciemne nagłówki box'ów od jasnych? Bo widzę dwa różne style dla tego samego, jak mi się zdaje...

Jak już wspomniałem, to tak zupełnie na szybko ;-) Po dokładniejszą analize zapraszam na priv.

Pozdrawiam,
Leszek Stachowski

Temat: 4gift.pl - co poprawić

hej,
fajny sklepik... aż sobie przy okazji odwiedziny zrobiłem małe zakupy...

co mi średnio pasiło:

1. zupełnie pominąłem górną nawigację, w pełni przytłoczony lewą (bardzo mocno ją wyraziliście)..

2. dysponujecie stosunkowo niewielkim asortymentem dodawanym do kilku kategorii naraz, przez co ciągle napotykam się na te same produkty (szukałem najpierw dla kobiety, potem dla siebie, itd.)... zabieg wiadomy. zasugerowałbym jednak zastosowanie kategorii nadrzędnych - dla produktu określamy pierwszą i drugą kategorię (i trzecią itd.), a na listach w ramach kategorii produkty sortowałyby się wg nadrzędności kategorii... wtedy, chodząc po sklepie, user nie będzie miał wrażenia, że ciągle widzi to samo...

3. przy 'brakach w magazynie' fajnie by było dodać jakąś informację typu 'poinformuj, gdy będzie dostępny' - kupiłbym sobie taki portfelik 'bad motherfucker' :))

4. troszkę średnio koszyk wygląda - sprzedajecie stosunkowo niedrogie produkty, które się kupuje spontanicznie (oo fajne! to kupię -> klik -> powrót do zakupów) - a opcja 'kontynuowania zakupów' w koszyku zupełnie niewidoczna...

5. z zamówieniem totalnie przegięliście... 6 kroków? ja robię szybkie zakupy w sklepie internetowym czy zamawiam polisę na życie... tutaj dużo optymalizacji macie... zazwyczaj sklepy mają 3 kroki: informacje adresie (wraz z możliwością założenia konta, itd.), informacja o sposobie dostawy i płatnośći, potwierdzenie. po co komplikować życie?

z uwagami kolegi Leszka zupełnie się nie zgadzam, stronka w nich potraktowana mocno górnolotnie...

powodzenia chłopaki!Igor Farafonow edytował(a) ten post dnia 30.11.10 o godzinie 12:35

Następna dyskusja:

wymiengierke.pl - co poprawić




Wyślij zaproszenie do