Paweł
Ł.
Przedsiębiorca/Inwes
tor
Temat: Home.pl i domeny w "promocji"
Witam,Chciałem "pozbyć" się kilku domen zarejestrowanych na home.pl
I otrzymałem następujące informacje od konsultanta:
--
Łączę z serwerem...
J. K.: Witaj energies, w czym mogę pomóc?
energies: witam
energies: jak wyglada u Was krok po kroku proces cesji domeny , tzn. chcialbym przeniesc domene zarejestrowana u Was do innego operatora
J. K.: W celu wydania kodu Authinfo prosimy o wypelnienie wniosku dostepnego pod adresem: http://home.pl/files/authinfo.pdf . Wniosek dodatkowo powinien zawierac element autoryzujacy, ktorym jest: - w przypadku osoby fizycznej - kopia dowodu tozsamosci (min. strona ze zdjeciem), - w przypadku osoby prawnej lub osoby fizycznej prowadzacej dzialalnosc gospodarcza - kopia dokumentu rejestrowego (w zaleznosci od rodzaju dzialalnosci: KRS, wpis do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, statut spolki). Komplet dokumentow prosimy przeslac faksem na nr 091 432 55 99, emailem w formie zalacznika (skan lub zdjecie cyfrowe) na adres info@home.pl lub tradycyjna poczta: home.pl sp.j. pl. Rodla 9 70-419 Szczecin. Dodatkowo pragne zwrocic uwage, iz w przypadku domen zarejestrowanych na warunkach promocyjnych wydanie kodu authinfo wiaze sie z prolongata domeny na kolejny rok wg. ceny standarowej (http://home.pl/domeny). Jesli chca Panstwo upewnic sie jaki jest status domeny w kontekscie powyzszej informacji prosimy o kontakt z nasza infolinia (091 4325555 lub 0801 445555) i podanie nazwy domeny. Nasi konsultanci po uprzedniej autpryzacji beda mogli dla Panstwa dokladnie sprawdzic ta informacje.
energies: a co to znaczy "domeny zarejestowane na warunkach promocyjnych" ?
J. K.: Informacje o tym, czy domena zostala zarejestrowana w promocji znajda Panstwo na fakturze vat.
J. K.: Jesli nie sa Panstwo pewni w jakim statusie znajduje sie domena zapraszam do kontaktu z nasza infolinia.
energies: no ale moze mi pan wytlumaczyc co to znaczy ?
J. K.: Oznacza to, ze rejestrujac domene skorzystali Panstwo z promocji i zarejestrowali Panstwo domene na jej warunkach.
energies: czyli jesli np. jest to wykupione w "promocji" to musze wykonac jakas prolongata o ktorej pierwszo slysze?
energies: co to jest prolongata ?
J. K.: Prolongata oznacza przedluzenie waznosci konta. Zapraszam do zapoznania sie z regulaminem naszej firmy: http://home.pl/dokumenty
energies: od kiedy ten regulamin obowiazuje i dlaczego nie zostalem o tym uprzednio poinformowany (np. na FV ?)
J. K.:Pragne zaznaczyc, iz rejestrujac usluge w naszej sieci zaznaczyli Panstwo opcje, iz zapoznali sie Panstwo i zaakceptowali regulamin naszej sieci.
J. K.: W innym przypadku nie mieliby Panstwo mozliwosci zakonczenia rejestracji uslugi.
energies: rozumiem
energies: czy to jest zgodne z regulaminem NASKu i prawami konsumenta?
energies: to nie jest "zaznaczenie" z wyboru, tylko z przymusu tak naprawde
energies: i tam bylo, akceptuje regulamin, odnosnie NASKu to znam go i sadzilem ze wszedzie jest tak samo
J. K.:Nie zgodze sie z Panstwem. nasz regulamin jest zgodny z regulaminen NASK, ktory rowniez podczas rejestracji domeny zaznaczyli Panstwo i zaakceptowali. Nie byli Panstwo zmuszeni do akceptacji naszego regulaminu jak i rejestracji domeny w naszej firmie. Skoro zakonczyli Panstwo proces rejestracji i olacili domene, oznacza to ze zapoznali sie Panstwo z warunkami promocji jak i naszym regulaminem.
energies: aha
energies: jaki jest proces usuniecia domeny z mojego loginu ?
energies: tzn. chcialbym skasowac domene
J. K.:Domena jest usuwana po zakonczeniu okresu abonamentowego, po 14 dniach od chwili zakonczenia okresu abonamentowego domena jest zwalniana do ponownej rejestracji.
energies: jest mozliwosc wczesniejszego zerwania umowy
J. K.:Tak, po pisemnym przeslaniu wyrejestrowania domeny, domena jest usuwana. W tym przypadku niezbedne jest przeslanie na nasz adres korespondencyjny Panstwa pisma, z prosba o wyrejestrowanie domeny.
energies: rozumiem
J. K.: Wniosek powinien zawierac wszystkie niezbedne domeny autoryzujace Panstwa.
energies: to samo co przy cesji
J. K.: Tak.
energies: a wiec nie pozostaje mi nic innego, jeszcze skosultuje ta sprawe z NASKiem i rzecznikiem praw konsumenta
energies: dziekuje i dowidzenia
--
Od kiedy taki regulamin obowiązuje? Czy u pozostałych operatorów jest tak samo ? Czy jest to zgodne z regulaminem NASKu itp.?
Jedyne co mi przyszło do głowy to skasowanie domen i założenie opcji.
Proszę o poradę.Paweł Ł. edytował(a) ten post dnia 29.03.09 o godzinie 22:18