Sławomir
M.
Specjalista ds.
jakości
oprogramowania,
Asseco Business S...
Temat: Sumy narastające
Cześć wszystkimProblem polega na tym, że nie wiem jak zrobić sumowanie narastające.
Przykładowo mam grupę, która jest numerem dokumentu faktury. Faktura o wartości 10000 zł jest rozliczana kilkoma (powiedzmy trzema) dokumentami rozliczającymi KP które są w detailsach.
Czyli mamy:
F/0001/10 10 000zł KP 001/10 1000zł
KP 002/10 2000zł
KP 003/10 5000zł
Saldo na koniec jest 2000 zł i jest ok, natomiast chciałbym żeby przy każdym KP była informacja o ile zmieniła się wartość faktury do rozliczenia czyli przy KP powinny być kwoty:
KP 001/10 - 9000zł
KP 002/10 - 7000zł
KP 003/10 - 2000zł
Reasumując chce, żeby po KAŻDEJ KP była informacja ile zostało jeszcze do rozliczenia a nie sumarycznie po wszystkich KP razem.
Na chłopski rozum potrzebuję odjąć od wartości faktury, wartość pierwszego rozliczenia a potem od tej nowej wartości odjąć kolejne rozliczenie itd.