Andrzej Baciński

Andrzej Baciński Instruktor
nurkowania TDI SDI i
PADI, Prezes
Zarządu, POM...

Temat: "Ace of Sales" Gitomera - podobne systemy CRM?

Witam,

Używałem trochę "Ace of Sales" Gitomera (http://www.aceofsales.com wersja 2.0) i system ten w bardzo dużym stopniu spełnia moje oczekiwania (m. in. obsługa kilku niezależnych firm, tworzenie e-maili grupowych, newsletterów, proste statystyki odebranych/odrzuconych maili, bardzo prosta - wręcz banalna - obsługa i wygodny interface użytkownika, brak zaawansowanych analiz finansowych, praca online/webowa, współpraca z portalami społecznościowymi, rozsądne koszty użytkowania, wszystko gotowe do użycia "od ręki" ale z możliwością pewnego dostosowania wizualnego).

Niektóre z elementów w tym systemie są tylko i wyłącznie po angielsku (np. tekst do czytelnika o wypisaniu się z newslettera).

Szukam czegoś podobnego obsługującego w 100% język polski.

Czy mógłby ktoś polecić zbliżony system tego typu?

Pozdrawiam,
Katarzyna M.

Katarzyna M. Konsultant, eVolpe
Consulting Group

Temat: "Ace of Sales" Gitomera - podobne systemy CRM?

Witam,

Ze swojej strony mogę polecić Panu system SugarCRM Community, oparty na licencji Open Source. W odniesieniu do Pana oczekiwań przedstawię krótko funkcjonalność tego systemu:
obsługa kilku niezależnych firm,
Czy chodzi Panu o tzw. wielofirmowość, czyli sytuację, kiedy na jednym systemie ma pracować kilka firm, a w działania i dane jednej firmy nie mają wglądu pozostałe firmy w systemie?
tworzenie e-maili grupowych,
SugarCRM pozwala na utworzenie wielu grupowych kont e-mail.
newsletterów,
W SugarCRM mamy możliwość przeprowadzania masowych kampanii mailingowych. Tworzenie kampanii odbywa się za pomocą tzw. kreatora kampanii, który krok po kroku przeprowadzi Pana przez wszystkie elementy kampanii, takie jak:
- definiowane głównym danych o kampanii (budżet, spodziewane przychody itp);
- linki śledzące (ustawienia linków typu tracker, które będą wykorzystywane w szablonie wiadomości i pozwolą na zbadanie kto i kiedy kliknął w dany link);
- grupy odbiorców ( tutaj będzie Pan mógł dodać Kontakty, Namiary oraz Odbiorców zewnętrznych);
- wiadomość e-mail (tworzenie spersonalizowanego szablonu wiadomości e-mail, można dodać też załącznik);
- definiowanie daty i czasu wysyłki.
proste statystyki odebranych/odrzuconych maili,
W panelu określonej kampanii mailingowej mamy przejrzysty podgląd reakcji odbiorców na kampanię. Na automatycznie tworzonym wykresie widać informacje takie jak ilość wysłanych wiadomości, przeczytanych wiadomości, odrzuconych, liczba osób, które wypisały się z kampanii itp.
Pod wykresem znajdziemy informacje bardziej szczegółowe – kto (adres e-mail) i w jaki sposób zareagował na naszą wiadomość.
bardzo prosta - wręcz banalna - obsługa i wygodny interface użytkownika,
SugarCRM posiada intuicyjny, nowoczesny i przyjazny użytkownikowi interfejs, pozwalający na błyskawiczne odnalezienie potrzebnych informacji.
brak zaawansowanych analiz finansowych,
W systemie można ukryć wszelkie zbędne opcje
praca online/webowa,
SugarCRM jest rozwiązaniem opartym o technologie webowe, dostępnym z poziomu każdej przeglądarki internetowej,
współpraca z portalami społecznościowymi,
SugarCRM ma możliwość integracji z LinkedIn oraz InsideView (edycja Community) oraz Facebook’iem i Twitterem (edycje komercyjne),
rozsądne koszty użytkowania,
Edycja Community jest wolna od opłat licencyjnych, zatem całkowity koszt wdrożenia/uruchomienia systemu jest stosunkowo niewielki,
wszystko gotowe do użycia "od ręki" ale z możliwością pewnego dostosowania wizualnego.
Możliwość całkowitego spersonalizowania wyglądu i rodzaju gromadzonych informacji pod kątem potrzeb przedsiębiorstwa, czy nawet ostatecznego użytkownika.
Niektóre z elementów w tym systemie są tylko i wyłącznie po angielsku (np. tekst do czytelnika o wypisaniu się z newslettera).
Wszystkie powiadomienia są w języku polskim, również to, które podał Pan za przykład.
Szukam czegoś podobnego obsługującego w 100% język polski.
Dla wszystkich edycji SugarCRM przygotowane jest spolszczenie, zgodne z zatwierdzoną konwencją producenta. Tłumaczenie jest na bieżąco aktualizowane i dostosowywane.

Mam nadzieję, że byłam w stanie przybliżyć Panu funkcjonalność systemu SugarCRM. Zachęcam do zapoznania się z informacjami na temat tego systemu na forum SugarCRM Polska. W razie dalszych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Katarzyna

eVolpe Consulting Group
katarzyna.myszka@evolpe.pl
evolpe.pl

Następna dyskusja:

Systemy klasy CRM oczami pr...




Wyślij zaproszenie do