Bartosz Faszczewski

Bartosz Faszczewski Administrator
systemów i baz
danych

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Witam

Od dłuższego czasu wdrażam CDN OPTIMĘ w Warszawie i jej okolicach. Jednak klienci słabo znają markę COMARCH. Zdecydowana większość nie wie, co to za firma, a gdy mówię, że to lider na rynku to spotykam się z wielkim zdziwieniem. Myślę, że woj. mazowieckie wymaga sporej reklamy marki COMARCH. Klienci znają takie marki jak WAPRO lub INSERT. Co o tym myślicie?
Łukasz Kozłowski

Łukasz Kozłowski
https://www.linkedin
.com/in/lukaszkozlow
skierp

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Będzie wielki napis Comarch w centrum Warszawy już niebawem.
Krzysztof Kania

Krzysztof Kania Inżynier systemowy
Cisco (CCNA R&S,
Voice, Security)

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Bartosz Faszczewski:
Co o tym myślicie?

Myślimy że mają szczęści bo jakby znali Comarch to być może dali by się namówić np. na CDN XL'a a wtedy gotowi byliby strzelić sobie w głowę albo coś podobnego.

Krzysztof
Dariusz S.

Dariusz S. Rachunkowość,
podatki,
raportowanie
finansowe

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Myślimy że mają szczęści bo jakby znali Comarch to być może dali by się namówić np. na CDN XL'a a wtedy gotowi byliby strzelić sobie w głowę albo coś podobnego.

Krzysztof

Bez przesady:-) Jakoś nie dostrzegam skłonności samobójczych u klientów, a jest ich całkiem sporo. Pozdro :-)
Tadeusz J.

Tadeusz J. Prezes Zarządu,
GECOS Sp. z o.o.

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Nie taki CDN straszny jak go malują:)
Krzysztof Kania

Krzysztof Kania Inżynier systemowy
Cisco (CCNA R&S,
Voice, Security)

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Tadeusz J.:
Nie taki CDN straszny jak go malują:)

Fakt, na co dzień jest jeszcze gorzej. Zapraszam na niezależne forum http://cdn.3lance.pl/

Krzysztof
Bartosz Faszczewski

Bartosz Faszczewski Administrator
systemów i baz
danych

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Podzielam zdanie, że klienci, którzy wdrożyli w swoich firmach CDN XL jak również CDN OPTIMA nie narzekają na system. Powiedziałbym nawet, że jedyny płotek na drodze wdrożenia to nieznajomość samego producenta
Krzysztof Kania

Krzysztof Kania Inżynier systemowy
Cisco (CCNA R&S,
Voice, Security)

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Bartosz Faszczewski:
Podzielam zdanie, że klienci, którzy wdrożyli w swoich firmach CDN XL jak również CDN OPTIMA nie narzekają na system. Powiedziałbym nawet, że jedyny płotek na drodze wdrożenia to nieznajomość samego producenta

Cóż, widać jeszcze nie mieli do czynienia z wieloma rewelacyjnymi zachowaniami CDN XL'a. Nawet na GL w tym wątku http://www.goldenline.pl/forum/systemy-erp/72148 było co nieco o jakości CDN XL'a. A ja mógłbym godzinami pisać o błędach tego systemu, poczynając od źle naliczanego VAT'u na fakturach sprzedaży, przez błędy w gospodarce magazynowej po drukowanie faktur przelewowych bez numeru rachunku bankowego na który ma być wykonany przelew. O takich kwiatkach jak brak kontroli na akronimach czy użyszkodnik nie wstawił myślnika (co z automatu powoduje utworzenie konta i subkonta), braku sortowania na wykresach (w tabelach) czy braku obsługi przewijania myszą nawet nie wspominam. Zresztą na wspomnianym wcześniej forum można poczytać o wielu innych "kwiatkach".

Krzysztof
Tadeusz J.

Tadeusz J. Prezes Zarządu,
GECOS Sp. z o.o.

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Krzysztof Kania:
Bartosz Faszczewski:
Podzielam zdanie, że klienci, którzy wdrożyli w swoich firmach CDN XL jak również CDN OPTIMA nie narzekają na system. Powiedziałbym nawet, że jedyny płotek na drodze wdrożenia to nieznajomość samego producenta

Cóż, widać jeszcze nie mieli do czynienia z wieloma rewelacyjnymi zachowaniami CDN XL'a. Nawet na GL w tym wątku http://www.goldenline.pl/forum/systemy-erp/72148 było co nieco o jakości CDN XL'a. A ja mógłbym godzinami pisać o błędach tego systemu, poczynając od źle naliczanego VAT'u na fakturach sprzedaży, przez błędy w gospodarce magazynowej po drukowanie faktur przelewowych bez numeru rachunku bankowego na który ma być wykonany przelew. O takich kwiatkach jak brak kontroli na akronimach czy użyszkodnik nie wstawił myślnika (co z automatu powoduje utworzenie konta i subkonta), braku sortowania na wykresach (w tabelach) czy braku obsługi przewijania myszą nawet nie wspominam. Zresztą na wspomnianym wcześniej forum można poczytać o wielu innych "kwiatkach".

Krzysztof

A o której wersji systemu jest mowa?
Krzysztof Kania

Krzysztof Kania Inżynier systemowy
Cisco (CCNA R&S,
Voice, Security)

Temat: Wspieranie marketingowe woj mazowieckiego

Tadeusz J.:
A o której wersji systemu jest mowa?

Każda kolejna ma kolejne błędy. W tym roku były już 7.0 i 7.1HR2. Na razie nie instalujemy 8 - poczekam co najmniej do HR1.

Krzysztof

Następna dyskusja:

Badanie firm start-up zaloz...




Wyślij zaproszenie do