konto usunięte

Temat: Jak zwiększyć funkcjonalność Comarch ERP Optima?

Rozbudowa instalacji o moduły dodatkowe to doskonały sposób na zwiększenie elastyczności i funkcjonalności oprogramowania Comarch ERP. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów pracujących na systemie Comarch ERP Optima, przygotowaliśmy system B2B by CTI usprawniający proces realizacji zamówień za pośrednictwem Internetu oraz elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta - eSZOK

System B2B jest w pełni zintegrowany z Comarch ERP Optima. Informacje zawarte w panelu B2B są odwzorowaniem tego, co znajduje się w bazie Optimy. Kontrahent po zalogowaniu na własne konto przez panel B2B ma możliwość złożenia nowego zamówienia, sprawdzenia statusu zamówień wcześniej złożonych oraz pobrania faktur wygenerowanych do zamówień.
Wersja demonstracyjna dostępna jest pod adresem: http://b2b.optimacomarch.pl/

Natomiast eSZOKto program do Zarządzania Obsługą Klienta z dostępnymi pierwszymi modułami Terminarz i Serwis. Terminarz mobilny w pełni zintegrowany z Comarch ERP Optima.

Moduł eSZOK Terminarz to program dostępny przez przeglądarkę, w pełni responsywny i pamiętający historię wszystkich zmian wykonywanych przez operatorów. Ułatwia on pracę w firmie, usprawnia przepływ informacji jak i organizację spotkań. Równocześnie za pomocą modułu Serwis mogą być generowane karty zadaniowe pracowników oraz zestawienia godzinowe.

Zachęcamy Państwa do przetestowania wersji demo: www.eszok.com.pl

Więcej informacji:
• Telefon: 602 346 100
• E-mail: magdalenacioch@cti.org.pl
• Strona: http://www.cti.org.pl