Tomasz G.

Tomasz G. Social Media
Influencer

Krystian Musioł

Krystian Musioł Starszy Tester
Oprogramowania, Euro
Bank S.A.

NILEX Sweden, producent oprogramowania do zarządzania usługami wytwarzanego w oparciu o najnowsze technologie cloud computing, poszukuje firmy z Warszawy związanej z wdrażaniem i rozwojem oprogramowania w Polsce, celem nawiązania współpracy biznesowej.


Obrazek


Firmy związane z branżą IT (posiadające dobre zaplecze techniczne oraz biznesowe) zainteresowane rozwojem - otwarte na nawiązanie wzajemnej współpracy w zakresie rozwoju / wdrażania oprogramowania z szwedzką firmą Nilex

zapraszam do kontaktu: biuro@itcitymedia.pl

pozdrawiam
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.


Obrazek


W związku z rosnącą ilością zapytań Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers rozszerzyła swoją ofertę o szkolenia otwarte. Poniżej znajdą Państwo zestawienie tematów i terminów szkoleń otwartych, jakie będziemy realizowali od lipca do października 2011r.

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Termin / Miejsce / Nazwa / Cena od os.
18.07.2011 - Warszawa - Prospecting - pozyskiwanie klientów:549zł+VAT
08.08.2011 - Kraków - Zarządzanie zespołem: 549zł+VAT
29.08.2011 - Trójmiasto - Zarządzaie zespołem: 549zł+VAT
05.09.2011 - Łódź - Efektywny szkoleniowiec: 999zł+VAT
26.09.2011 - Katowice - Trening i coaching menedżerski: 549zł+VAT
06.10.2011 - Poznań - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT
20.10.2011 - Wrocław - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Wysocka

Magdalena Wysocka Specjalista Polska
Agencja Rozwoju
Przedsiębiorczosci

Kolejny raz firma Business & Management Training ( SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa) organizuje:

Cykl szkoleń z zakresu Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN

Cykl składa się z dwóch modułów, po którym każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu"Analityk Procesów Biznesowych".

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN
termin: 27-29 lipca 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/podstawy_bpm_lipiec

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN
termin: 13-15 lipca 2011r. Warszawa
kolejny termin: 29-31 sierpnia 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/symulacje-bpm-lipiec

W ramach szkolenia zapewniamy:
- od zakończenia ostatniego dnia szkolenia, uczestnicy mają prawo do 3 miesięcznych bezpłatnych konsultacji online, z zakresu tematycznego szkolenia
- obszerne materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera
- certyfikat ukończenia szkolenia ( po odbyciu dwóch modułów szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat " Analityka Procesów Biznesowych")
- całodzienne przerwy kawowe ( kawa, ciastka, soki)
- obiad (dwudaniowy)
- zajęcia w nowoczesnym Centrum Szkoleniowym
- klimatyzowane sale

Cele szkolenia:
-Przygotowanie uczestników do identyfikacji i modelowania procesów biznesowych
-Zapoznanie uczestników z dokumentowaniem procesów z wykorzystaniem notacji BPMN 2.0 (Business Process Modeling and Notation — Notacja i Modelowanie Procesów Biznesowych)
-Wyjaśnienie specyfiki dokumentacji zgodnej z BPMN
-Nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania i budowania modeli procesów zgodnie z BPMN

Efekty szkolenia:
Uczestnicy szkolenia pozyskują praktyczną umiejętność identyfikacji, mapowania, modelowania i publikacji procesów w stopniu umożliwiającym samodzielne efektywne przygotowywanie tych dokumentów na potrzeby opisu istniejących i projektowania nowych procesów biznesowych, zwłaszcza w celu wdrożenia systemów informatycznych, doskonalenia przedsiębiorstwa, szkoleń i komunikacji procesów.
Uzupełnieniem szkolenia są warsztaty praktyczne (komputerowe), gdzie uczestnicy mają możliwość praktycznego przećwiczenia omawianych zagadnień w formie małego projektu.

Dlaczego BPM u nas?
Jako firma szkoleniowa działamy na rynku już od 13 lat, jesteśmy najstarszą firmą szkoleniową działającą w branży IT. Z dużym powodzeniem organizujemy szkolenia z Modelowania Procesów Biznesowych BPMN już od ponad 6 lat.

Ogromnym atutem szkoleń BPMN jest wiedza i praktyczne podejście trenera umożliwiające organizowanie szkoleń na najwyższym poziomie.
Trener przeszkolił samodzielnie kilkaset osób w obszarze modelowania w BPMN i symulacji oraz analizy procesów biznesowych. W iGrafx bierze udział w analizach na potrzeby rozwoju standardu BPMN – iGrafx jest jednym ze współtwórców tego standardu.
Duża ilość ćwiczeń i przykładów sprawia, że wiedza uzyskana podczas szkolenia pozwala na praktyczne jej wykorzystanie.

Szkolą się u nas min.:
*NARODOWY BANK POLSKI
*MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
*MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
*AKZO NOBEL DECORATIVE PAINTS SP Z. O O
*UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
*PEPSI-COLA GENERAL BOTTLERS POLAND SP. Z O.O.
*MINISTERSTWO FINANSÓW
*POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
*PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
*PAŃSTWOWY INSTYTUT GEOLOGICZNY
*INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA
*POLSKIE GÓRNICTWO NAFTOWE I GAZOWNICTWO S.A.

Przy zgłoszeniu do 8 lipca RABAT – 700 zł na cykl

Więcej na: http://bamt.pl/podstawy_bpm_lipiec

Kontakt:
Magdalena Wysocka
magdalena.wysocka@software.com.pl
tel. 22 427 37 19
Bartosz Płazak

Bartosz Płazak trener, Fundacja
Rozwiń Skrzydła,
Wiatr,

Lato w grudniu ?

Zapraszam do udziału w Szkole przywództwa pod żaglami Pogorii

Morze śródziemne 2011

warsztaty i coaching na pokładzie jednego z największych polskich żaglowców, przy brzegach Sardynii i Korsyki ...

Więcej szczegółów:
http://www.wiatr.edu.pl/doc/spz_p2011.pdf

Pozdrawiam
Bartosz Płazak
http://wiatr.edu.pl
Waldemar Krystians

Waldemar Krystians My Warmup Is Your
Workout

RTLS na Politechnice Wrocławskiej

W dniu 13 lipca odbędzie się seminarium pn. "Systemy lokalizacji precyzyjnej - nowe możliwości dla przemysłu", poświęcone zastosowaniom systemów Lokalizacji i Identyfikacji Czasu Rzeczywistego (RTLS) http://www.rtls.astec.net w przemyśle i nauce. Podczas seminarium firma ASTEC zaprezentuje RTLS firmy Ubisense, światowego lidera w dziedzinie precyzyjnej lokalizacji obiektów. Po prezentacji rozpocznie się dyskusja na temat możliwych zastosowań RTLS. W spotkaniu udział wezmą przedstawiciele przemysłu zainteresowanego wdrożeniem tego typu rozwiązań oraz pracownicy naukowi i studenci Politechniki Wrocławskiej. Organizacja tego wydarzenia jest efektem owocnej współpracy firmy ASTEC z Wrocławskim Centrum Transferu Technologii http://www.wctt.pl.

Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w tym wydarzeniu prosimy o kontakt.
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania


Obrazek

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

ZAPRASZAMY

Szkolenia z MarketinguDawid Martynowski edytował(a) ten post dnia 22.07.11 o godzinie 10:14
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Zapraszam na wakacyjne warsztaty do Ośrodka Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4!

TEMATYKA WARSZTATÓW

Autoprezentacja - pozytywny obraz siebie (16.07.2011)
Trening uważności (17.07.2011)
Głęboka asertywność (30.07.2011)
Technika mowy (31.07.2011)

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Kameralne grupy sześciu do ośmiu uczestników.

Koszt pojedynczego warsztatu: 140 zł (dla uczniów i studentów: 110 zł); w przypadku uczestnictwa w jednym warsztacie lub poprzednich warsztatach na Dobrej4 – zniżka 20% na każdy kolejny warsztat.

Miejsce: Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 lok. 23.

Godziny: Od 11.00 do 18.00.

Więcej informacji, charakterystyka warsztatów oraz zapisy: http://dobra4.waw.pl/aktualnosci.php

Prowadzący: Paweł Tempczyk – psycholog, trener, aktor (http://paweltempczyk.home.pl)
Marek W.

Marek W. Doradztwo
logistyczne,
zarządzanie zapasami

Oferujemy doradztwo z zakresu informatyki biznesowej (wdrożenia ERP, WMS, CRM) powiązane z optymalizacją procesów biznesowych. Największe doświadczenie mamy w obszarze procesów logistycznych i produkcji.
http://www.qsort.biz/

konto usunięte

BUSINESS ONLINE SERVICES jest start-up’em z branży IT, oferującym nowoczesne systemy IT dla biznesu.
Naszymi klientami są m.in. szpitale, kancelarie prawne, firmy z branży handlowej.

Jesteśmy zespołem doświadczonych programistów – PASJONATÓW. Codziennie udowadniamy, że kilkuosobowy zespół kreatywnych i zaangażowanych ludzi może tworzyć rewolucyjne rozwiązania IT dla biznesu.
Nasze pierwsze wdrożenia u klientów to potwierdzają.
Mamy aspirację być kluczowym dostawcą narzędzi IT wspierającym rozwój biznesu dla średnich i dużych firm!

Masz na swoim koncie realne sukcesy w sprzedaży dedykowanych systemów IT workflow/DMS, portali, CRM lub ERP?
Zapraszamy do współpracy:
skutecznysprzedawca@bosinnovation.com
Witam serdecznie,

Firma International Service Agency Sp. z o.o. poszukuje partnerów biznesowych do współpracy. Importujemy i dystrybuujemy ekskluzywne, ręcznie wykonane w Niemczech artykuły dekoracyjne i kolekcjonerskie marki Christian Ulbricht, takie jak: dziadki do orzechów, ruchome świeczniki napędzane ciepłem świeczek, pozytywki i inne.

Jeśli zastanawiasz się nad wzbogaceniem oferty swojego sklepu bądź planujesz otworzyć własny biznes, zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną:
http://isa-service.eu

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania na priv. Zachęcam także do wypełnienia formularza kontaktowego na naszej stronie.
Przemysław C.

Przemysław C. www.ryder.pl Łączymy
profesjonalistów.

Ryder.pl nowy portal ogłoszeniowy B2B

* Wystawianie ofert sprzedaży towaru lub wykonania usługi
* Tworzenie wizytówki firmy i pozycjonowanie strony www
* Zbieranie opinii i referencji
* Wysyłanie zapytania ofertowego do wszystkich firm z branży jednym kliknięciem

To wszystko za darmo.

Rejestrujcie się, korzystajcie do woli.
Czekamy na wasze opinie, polubcie nasz fanpage na facebooku http://facebook.com/RyderPL

konto usunięte

PRACA KRAKÓW - specjalista SEO

Poszukiwany specjalista SEO, który dołączy do zespołu tworzącego projekt lingapp.com.

Lingapp jest na najlepszej drodze do przeistoczenia z dobrze rokującego, interesującego startupa w profesjonalną i innowacyjną aplikację. Powstał aby umożliwić użytkownikom naukę języka angielskiego podczas rozwijania swoich pasji i zainteresowań. Jesienią tego roku Lingapp wkracza na rynek międzynarodowy.

Jeśli chcesz wnieść swój wkład w sukces Lingappa, dołącz do naszego zespołu!
Od kandydatów – oprócz świetnej znajomości swojego fachu – oczekujemy otwartego, giętkiego umysłu, zaangażowania oraz umiejętności komunikacyjnych.
Zgłoszenia wraz z CV proszę wysyłać na adres: michal.vs.dyrda@gmail.com
Anna Diana Dąbrowska

Anna Diana Dąbrowska DIF BROKER Dom
Maklerski

Witam,

Reprezentuję brokera. Oferujemy inwestycyjną platformę inwestycyjną, służącą do samodzielnego inwestowania.

Można tutaj zarobić lub ... stracić, w przeciągu kilku minut.
Nie jest potrzebna wiedza z zakresu ekonomii, czy polityki, większość inwestorów opiera swoje decyzje inwestycyjne na podstawie analizy wykresu ceny.

Możesz sam zobaczyć jak to działa na darmowej platformie demo:
http://www.oneworldbroker.com/web/owb-pl_pl/try-demo
Karol Wolski

Karol Wolski Psycholog i trener
biznesu

Witajcie

Wakacje to dobry okres aby zdobyć przewagę nad konkurencją i zarabiać więcej. Jak to zrobić? Najlepiej w internecie. Dlatego chciałem zaprosić Was na nowe szkolenia z zakresu projektowania stron WWW oraz e-marketingu. Poprzednie szkolenia dotyczące Nowych Mediów, cieszyły się Waszym zainteresowaniem, mam nadzieję, że cztery nowe propozycje również Was zainteresują:

Tworzenie użytecznych stron WWW cz.1 - projektowanie
Tworzenie użytecznych stron WWW cz.2 - testowanie
Wykorzystaj Facebook'a w promocji swojej firmy
Mikro i mała firma w internecie - e-marketing i promocja w sieci

Każde szkolenie trwa 8 godzin, a jego cena zawiera:

Udział w 8 godzinnych zajęciach (1 dzień).
Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej wraz z pendrivem.
Dwie przerwy kawowe.
Obiad w trakcie szkolenia.
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Inwestycja: 450 zł + VAT

Wszystkie szczegółowe informacje znajdziecie tutaj: http://szkoleniawakacyjne.rcs2.pl/

W razie pytań proszę o wiadomość na priv lub odp. Pod postem

pozdrawiam
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Zapraszamy do udziału w V edycji FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO
“Online Marketing Innovations & Consumer Trends 2011”
2 sierpnia 2011 roku, Warszawa

„Szybkość kanałów komunikacji w Internecie sprawia, że konsumenci bombardowani są tysiącami reklam dziennie. Zatem by skutecznie docierać do Klienta marketerzy muszą stosować coraz bardziej innowacyjne narzędzia i coraz bardziej skomplikowane strategie marketingowe.”

Zapraszamy na kolejną edycję Forum Marketingu Internetowego, podczas którego zaprezentujemy najskuteczniejsze narzędzia i nowe możliwości marketingu internetowego, które pomagają marketerom zbudować skuteczną strategię online i zmaksymalizować konwersję.

Podczas Forum:
- Dowiesz się jak zbudować i zrealizować skuteczną strategię online
- Nauczysz się jak efektywnie wzbudzić pożądanie do marki
- Dowiesz się jak skutecznie budować bazy danych e-mail
- Poznasz nowe możliwości targetowania kampanii video online
- Nauczysz się jak zarządzać relacjami z Klientem i jak wzbudzić zaufanie do marki
- Zdobędziesz wiedzę na temat nowych trendów w marketingu wirusowym
- Dowiesz się jak wykorzystać narzędzia marketingu mobilnego w kampaniach internetowych
- Poznasz nowe narzędzia i możliwości marketingu internetowego

Do udziału zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują
i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe

Specjalnie dla odbiorców GoldenLine– 5% RABATU na udział w Forum.

RABATOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/fmi/formularz_pr_ra...

W PROGRAMIE
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/fmi/index.php
- Wszyscy jesteśmy inni...
- 7 zasad tworzenia zintegrowanych strategii marketingu internetowego
- Co ma technologia do strategii i kreacji? Innowacyjne narzędzia budowania marki w Internecie
- Budowanie strategii wymagających brandów w Internecie
- Viral Marketing. Nowe oblicze wirusa
- Relation Marketing Strategy. Jak zjednać sobie Klientów na zawsze?
- Skuteczne wykorzystanie własnych i zewnętrznych baz adresowych w komunikacji e-mail marketingowej
- Reklama Mobilna. Jak znaleźć się tam, gdzie są Klienci?
- Ocean możliwości w reklamie video online

Kontakt z koordynatorem w celu uzyskania dodatkowych informacji: pr@cpi.com.pl

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
Radosław H.

Radosław H. Risk Manager,
Treasury, Dyrektor
Finansowy, Dyrektor
Zarz...

Spółka szuka inwestora dla biznesu opartego o dotacje z ZUS. Przedsięwzięcie jest profesjonalnie prowadzone od wielu lat, potrzebny jest kapitał aby zwiększyć obroty i zyski. Oferowany zwrot z kapitału to około 30%, dla inwestora udziały w firmie. Poszukiwany jest kapitał w kwocie 1 - 2 mln zł.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Gartner Polska ma zaszczyt zaprosić na spotkanie CIO i członków Zarządów Gartner EXP Roundtable: “Managing Strategic Relationships”

Gościem specjalnym będzie analityk Gartner - Partha Iyengar

21 września 2011 r., w godz. 8.30 - 13.30

Hotel Le Meridien Bristol (Sala Malinowa), Ul. Krakowskie Przedmieście 42/44, Warszawa

W trakcie spotkania odbędzie się godzinny wykład oraz półtoragodzinny warsztat. W przerwach kawowych i podczas lunchu - networking.


Agenda:
08:30 – 09:00 Registration and Welcome Coffee

09:00 – 09:15 Introduction by Leszek Maśniak, Executive Partner

09:15 – 10:15 "Managing Strategic External Relationships" by Partha Iyengar, VP Distinguished Analyst

This research piece will explore the resultant internal and external complexities and propose practical toolsets to manage these relationships.
Key Issues: Differentiating between strategic and non-strategic relationships; How to derive BUSINESS value from strategic relationships; Skills and competencies required to manage strategic relationships.

10:15 – 10:35 Coffee break

10:35 – 12:15 Workshop: "Elastic Infrastructure - Moving from capacity on demand to capability on demand" by Partha Iyengar, VP Distinguished Analyst

What this report is planning is to lay out the 5-10 year future for the technology and probable business models, and advise on what pieces will be available, when. In effect, this will amount to a planning/investment guide for elastic infrastructure needed.
Key Issues: What are the barriers to truly elastic infrastructure or capability on demand; When and how will these barriers be addressed; What should enterprises do to move from capacity on demand to capability on demand.

12:15 – 13:00 Networking lunch

W godz. 12:15 – 13:30 istnieje możliwość odbycia półgodzinnej prywatnej sesji z Analitykiem podczas, której można omówić indywidualne problemy Państwa firmy.

Koszt uczestnictwa w EXP Roundtable:
Uczestnicy Gartner Executive Program: 0 PLN
Pozostali uczestnicy: 1 900 PLN

Zapytania/zgłoszenia proszę przesyłać na adres: events@gartner.pl.Adriana B. edytował(a) ten post dnia 28.07.11 o godzinie 15:49

Wyślij zaproszenie do