Artur W.

Artur W. Amazon Fulfillment
Careers

Temat: Pomocy...

Witam mam taki problem.. Wystawiłem telefon Samsung Monte Sprawny z ładowaką.. Sprzedałem go jednej pani przyjechała do mnie i jeszcze zeszlem jej z ceny, kupiła telefon. po 6 godzinach dzwoniła i krzyczała ze telefon jest nie sprawny ze nie działa głosnik a przed zakupem telefon sprawdzała czy działa wszystko było ok.. teraz pisze mi sms ze zna moj adres itd grozi ze mnie odwiedzi w domu lub w pracy odgraza sie cały czas.. nie dopuszcza mnie do słowa nie chce dojasc do porozumienia ząda tylko zwrot pieniedzy... Telefon miał Simloka na plus... ona go sciagneła powiedzcie mi ludzie co mam zrobić.. Zwrocic jej pieniądze czy nie? I co ona moze mi zrobić.. ??
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: Pomocy...

Dzień dobry Panie Arturze,
w mojej ocenie, jeżeli ta osoba sprawdzała telefon i był on sprawny, a następnie dokonała ingerencji w ten towar, usuwając SIMLOCKA, to może być to powód awarii telefonu. To natomiast może zwolnić Pana z odpowiedzialności w tym zakresie. Generalnie obowiązuje rękojmia na towar sprzedany, ale w obrocie pomiędzy konsumentami nie funkcjonuje domniemanie występowania wady przez pierwsze 6 miesięcy. Osoba ta powinna Panu udowodnić, że wada towaru nie wynika z tego, że zdjęty został SIMLOCK.

Art. 559 Kodeksu Cywilnego
Sprzedawca nie jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na kupującego, chyba że wady wynikły z przyczyn tkwiącej już poprzednio w rzeczy sprzedanej.

Pozdrawiam serdecznie
Anna Stępniewska
RzetelnyRegulamin.pl



Wyślij zaproszenie do