Mariusz Gąsiewski

Mariusz Gąsiewski Blog Marketing w
Internecie

Temat: Zaproszenie na 13 SEMcamp w Warszawie 27 czerwca 2013

Data i miejsce spotkania
Czwartek, 27 czerwca 2013, aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego, niedaleko przystanku metra Wilanowska


Obrazek


Program spotkania

11.30 – 12.00 – Rejestracja uczestników


12.00-13.00- Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)
Strony mobilne i strony responsywne

Jak niedużym kosztem optymalizować stronę dla urządzeń mobilnych? Dedykowana strona mobilna czy strona responsywna? Jak wykorzystywać dane do optymalizacji stron mobilnych? Temat SEO w przypadku stron mobilnych.



13.00 – 13.45 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)
Modelowanie atrybucyjne – koniec ery szklanej kuli w marketingu?

Przemek odpowie na 3 ważne pytania dotyczące nowego narzędzia w Google Analytics. Do czego zdolne jest nowe narzędzie modelowania atrybucyjnego w Google analytics, jak je wykorzystać w praktyce i jak przekładać wyniki analiz na działania marketingowe.

13.45 – 14.45 – Przerwa na obiad, kawę i pogaduchy


14.45 – 15.30 – Grzegorz Mogilewski (Mogilewski)
Cienie i blaski najpopularniejszych platform społecznościowych czyli Jak efektywnie reklamować się na platformach społecznościowych.

Platformy społecznościowe oferują olbrzymie możliwości promocji usług i produktów. Dla sporej grupy firm nie jest to efektywne narzędzie obecności w sieci. Szczególnie jeżeli traktujemy społeczności jako JEDYNĄ formy działania online (a takich firm jest nie mało). Chcesz dowiedzieć się dla kogo ma to sens, dla kogo nie? Czas zatem odkryć biznesowe cienie i blaski najpopularniejszych platform społecznościowych w Polsce.



15.30 – 16.15 – Piotr Rudnicki (Uniwersytet Jagielloński)
Remarketing od podszewki do surdutu – rozwiązania skrojone na miarę.

Jak kreatywne działania remarketingowe mogą nie tylko przyśpieszyć sprzedaż, ale również pozyskać nowych, wcześniej niezdecydowanych użytkowników. Praktyczne i skuteczne wykorzystanie zarówno starych metod w sposób innowacyjny, jak i przegląd najnowszych możliwości okraszony sprawdzonymi strategiami wykorzystania.

16.15 – 16.45 – Przerwa na kawę i pogaduchy


16.45 – 17.15 – Maciej Ołpiński (MaciejOlpinski)
Remix lubi się powtarzać. Kreatywna wtórność w reklamie video online.

Jak wykorzystać globalne platformy ‘mikro usług’ do produkcji video na YouTube? Nowe możliwości kreatywne dla małych reklamodawców i agencji SEM.



17.15 – 18.00 – Cezary Glijer (Cezzy.pl)
Ekspertów czas – Google Authorship w pozycjonowaniu

Wobec rosnącego znaczenia Authorship w algorytmie Google warto zrozumieć o co chodzi w Google Authorship i jak najszybciej to zaimplemetować. W prezentacji będzie mowa zarówno o stronie technicznej jak i korzyściach wynikających ze stosowania mikroformatu. Znane i mało znane techniki wykorzystujące tę technikę w pozycjonowaniu.


18.00 – do ostatniego uczestnika – spotkanie “na piwie” SEMcampie w jednym z lokali położonych niedaleko uczelnii Łazarskiego. Szczegóły pojawią się w ciągu następnych 2-3 dni.


Czy spotkanie jest darmowe?
I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na cel charytatywny. W tym wydaniu SEMcampu zbieramy pieniądze na Fundację Edukacyjną w Wałbrzychu


Obrazek


Fundacja Edukacyjna im.siostry Wandy Garczyńskiej powstała, aby pomoc dzieciom z okolic Wałbrzycha (rodzin ubogich, potrzebujących pomocy, dotkniętych nieszczęściem). Fundacja prowadzi świetlicę środowiskową pod nazwą „Kuźnia Talentów”, w której wolontariusze i wychowawcy opiekują się dziećmi, pomagają im w nauce, rozwijają ich talenty.

Przychodzi tam codziennie od 15 do 30ciorga dzieciaków w wieku od 3 do 16 lat.

Pomoc dla Fundacji Edukacyjnej i opłata za SEMcamp

W ramach “wejściówki” za SEMcamp pomóż Fundacji Edukacyjnej wpłacając na poniższe konto:
5510 2050 9500 0050 0201 522549

W tytule wpłaty koniecznie należy wpisać: “SEMcamp dla Fundacji Edukcyjnej”

Potwierdzenie przelewu może być:
- przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
- okazane osobiście w czasie rejestracji

Rejestracja i zapisy
Rejstracja, dodatkowe informacje na moim blogu i blogu SEMcampu.

Zapraszam :).