Łukasz Błachowicz

Łukasz Błachowicz codziennie wymiatam
i odkurzam

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Grzegorz Markowski:
http://tv.adobe.com/watch/max-2010-develop/new-3d-feat...

od 11 minuty - fizyka też jest możliwa z wykorzystaniem alchemy i GPU poprzez molehill. Tak więc temat fizyki nie powinien Was już martwić :)
Pocieszające :)

ale nie przesadzajmy z tym marudzeniem.

Walczymy z hurra optymizmem :P
Grzegorz Markowski

Grzegorz Markowski Programista,
Wydawnictwo
Pedagogiczne OPERON
Sp. z o.o.

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Odświeżam wątek.

Będzie się pewnie coraz więcej działo w temacie Molehill API.
Poniżej "Molehill FAQ Video"

http://vimeo.com/18110563
Tomasz Wiśniewski

Tomasz Wiśniewski Unity3D / Augmented
Reality / Virtual
Reality

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Ciekawe jak będzie z GUI edytora, bo jednak filmiki którymi Adobe szpanuje pokazują tylko aplikację, nie pokazując ani kawałka jej tworzenia. A jak wiadomo Alternativa3D, Away3D, Papervision3D i im podobne mają to do siebie, że nie mają żadnego interfejsu graficznego i głupie nadanie obiektowi określonego materiału jest często zadaniem heroicznym. Pod tym względem Flash się do Unity3D kompletnie nie umywa i jeśli Adobe nie stworzy do tego naprawdę wygodnego interfejsu, to obawiam się pozostanie nadal w strefie dla trójwymiarowych masochistów ;)
Grzegorz Markowski

Grzegorz Markowski Programista,
Wydawnictwo
Pedagogiczne OPERON
Sp. z o.o.

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Adobe nie wypuściło takiego edytora. Powinno, ale prawdopodobnie zostawią to developerom.

http://www.closier.nl/prefab/ znasz? Edytor do Away3D
Piotr Mederak

Piotr Mederak Development Team
Leader

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

to pomysl Tomasz co sie stanie jak Unity doda opcje 'save for flash'... :)
Tomasz Wiśniewski

Tomasz Wiśniewski Unity3D / Augmented
Reality / Virtual
Reality

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Grzegorz Markowski:
http://www.closier.nl/prefab/ znasz? Edytor do Away3D

Nie znałem tego, może dlatego, że dawno temu dałem się uwieść przez Unity ;) Tym niemniej dzięki za link, aplikacja choć brzydka i powolna, to faktycznie ciekawa, jak ktoś się koniecznie uprze na 3D we Flashu ;)
Piotr Mederak:
to pomysl Tomasz co sie stanie jak Unity doda opcje 'save for flash'... :)

Ojj by się działo ;D Ale na razie nie słyszałem o takich planach, więc można pomarzyć :)

konto usunięte

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

jest też taki silnik http://www.flare3d.com/tutorials. Wystarczy użyc "pluginu" 3dsMax i jest prawie unity :)

konto usunięte

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Można już pograć w zombiaki!
http://labs.adobe.com/technologies/flashplatformruntim...
Piotr Mederak:
to pomysl Tomasz co sie stanie jak Unity doda opcje 'save for flash'... :)
Wygląda na to że będzie taka opcja:
http://blogs.unity3d.com/2011/02/27/unity-flash-3d-on-...
Piotr Rachtan

Piotr Rachtan Lead Flash Platform
Developer /
Shockwave Developer

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Co więcej, można się też już pobawić molehillem - np. away3D puścił dziś v4.0 :)Piotr Rachtan edytował(a) ten post dnia 27.02.11 o godzinie 23:11
Piotr Mederak

Piotr Mederak Development Team
Leader

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

jest tez silnik do fizyki jakby ktos chcial sie pobawic: http://www.jiglibflash.com/blog/2011/02/27/jiglibflash...

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Piotr Mederak:
to pomysl Tomasz co sie stanie jak Unity doda opcje 'save for flash'... :)
doda :) http://blogs.unity3d.com/2011/02/27/unity-flash-3d-on-...

konto usunięte

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Flash Player 11 Standalone Debugger

http://blog.ascensionsystems.ca/?p=153

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Paweł Stanisławczuk:
Flash Player 11 Standalone Debugger

http://blog.ascensionsystems.ca/?p=153
a ma linka na maczka?

konto usunięte

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Odpowiedź autora:

Wish I could but wouldn't even know where to start :O This is a microsoft > visual studio project but the source code is available and really the concept is super straight forward so, all I can suggest is pass the word around about the windows version and maybe a jealous mac developer will hear about it! lol sorry wish I could help.

btw:
Fabrice wrzucił 3dsParser do svn'a
http://groups.google.com/group/away3d-dev/browse_threa...

konto usunięte

Grzegorz Markowski

Grzegorz Markowski Programista,
Wydawnictwo
Pedagogiczne OPERON
Sp. z o.o.

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

kolejny świetny pokaz możliwości Molehill:
http://www.rhizopods.com/

konto usunięte

Temat: molehill 3d APIs - przyszłość Flasha w 3D

Wyszła Alternativa3D 8.5

News:
http://alternativaplatform.com/en/alternativa3d/

Najciekawsze:
Now everybody can download and use Alternativa3D 8 absolutely free.

Download:
http://alternativaplatform.com/en/download8/

DEMO:
http://blog.alternativaplatform.com/ru/files/2011/04/d...
http://blog.alternativaplatform.com/ru/files/2011/04/d...

Następna dyskusja:

Kurs Flasha




Wyślij zaproszenie do