Przemyslaw Obarski

Przemyslaw Obarski grafika / fotografia
/ montaż wideo /
nauczyciel
przedmio...

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

Witam

Mam problem z usuwaniem jpg. Po naciśnięciu dodatkowego buttonu ten poprzedni zostaje i jest jedynie przykrywany przez następny. Jak zrobić, aby rozładował się? Proszę o pomoc.

function ladujfoto341(myevent:MouseEvent):void {
var myrequest341:URLRequest = new URLRequest ("wedding/sdwedding01.jpg");
var myloader341:Loader=new Loader();
myloader341.load(myrequest341)
myloader341.x=-237
myloader341.y=218
stage.addChild(myloader341)
};
wesele1_btn.addEventListener(MouseEvent.CLICK, ladujfoto341);

konto usunięte

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

removeChild(wesele1_btn)
wesele1_btn = null
Przemyslaw Obarski

Przemyslaw Obarski grafika / fotografia
/ montaż wideo /
nauczyciel
przedmio...

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

dzięki za ekspresową odpowiedź. jutro to sprawdzę;)

konto usunięte

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

jak nie zadziała to spróbuj

var myrequest341:URLRequest;
var myloader341:Loader;

function laduj(e:MouseEvent){

myrequest341 = new URLRequest ("wedding/sdwedding01.jpg");
myloader341 = new Loader();
...

konto usunięte

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

Ja używam takiego sposobu:
Tymi metodami ladnie posprzatasz loader i contentLoaderInfo z pamieci. I pozniejsze usuniecie bitmapy zostanie prawdlowo wyczyszcone przez GC.

private var _bitmapLoader:Loader;
private var _bitmap:Bitmap

public function loadJPG():void {
_bitmapLoader = new Loader();
_bitmapLoader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.INIT, onComplete);
_bitmapLoader.contentLoaderInfo.addEventListener(IOErrorEvent.IO_ERROR, onError);
_bitmapLoader.load(new URLRequest("image.jpg"));
}

private function onComplete(event:Event):void {
_bitmapLoader.contentLoaderInfo.removeEventListener(Event.INIT, onComplete);
_bitmapLoader.contentLoaderInfo.removeEventListener(IOErrorEvent.IO_ERROR, onMaterialLoaderError);
var bitmapt:Bitmap = _bitmapLoader.content as Bitmap;
_bitmap = new Bitmap(bitmapt.bitmapData.clone())
bitmapt.bitmapData.dispose();
bitmapt = null;

_bitmapLoader = null;
addChild(_bitmap)

}

public function unloadJPG():void {
removeChild(_bitmap);
_bitmap.bitmapData.dispose();
_bitmap = null;
}Paweł Stanisławczuk edytował(a) ten post dnia 25.04.11 o godzinie 14:11
Przemyslaw Obarski

Przemyslaw Obarski grafika / fotografia
/ montaż wideo /
nauczyciel
przedmio...

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

Będę musiał nad tym posiedzieć, bo wciąż błędy wyskakują. Dzięki za odpowiedzi. W razie czego odezwę się jeszcze za parę dni;)
(Jeśli da się wszystko czyścić tak jak Paweł pisze to byłoby najlepsze rozwiązanie. Tylko to trochę skomplikowane. Przynajmniej dla mnie, bo początkującym jestem).
Artur Mikucki

Artur Mikucki może czas na coś
nowego...

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

Nie jestem specem i pewnie powyższe propozycje są lepsze, ale może po prostu użyć "visable" przy mouse event? Chyba najprostsza metoda.
Łukasz Błachowicz

Łukasz Błachowicz codziennie wymiatam
i odkurzam

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

Najprościej, najszybciej i najbardziej poprawnie to loader.unload() a jesli wersja playera pozwala, loader.unloadAndStop();
Paweł Rakoczy

Paweł Rakoczy Student, Śląska
Wyższa Szkoła
Zarządzania im. Gen.
Jerzeg...

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

skoro dodajesz loader do obiektu stage, stamtąd też musisz go usunąć, w zależności gdzie piszesz kod, a przypuszczam że w obiekcie MainTimeline, czyli po prostu w keyframe głównej listwy czasowej Flasha.
stage.removeChild(stage.wesele1_btn);
stage.wesele1_btn = null;
edit: 'visible' = false nic nie da, obrazek nie będzie widoczny ale GC nigdy sobie o nim nie przypomni, poza tym powinieneś ustalić weak reference = true dla wszystkich 'event listener' -ów lub każdego z osobna usunąć poprzez 'removeEventListener', oczywiście zaraz przed usunięciem referencji do wesele1_btn => 'wesele1_btn = null'. (wesele1_btn - na tym przykładzie się oparłem, więc zamień)Paweł Rakoczy edytował(a) ten post dnia 05.05.11 o godzinie 18:42
Przemyslaw Obarski

Przemyslaw Obarski grafika / fotografia
/ montaż wideo /
nauczyciel
przedmio...

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

Witam

Nadal nie wiem co zrobić, aby ładowane z zewnątrz jpg. nie pozostawały na stałe na w pliku swf., ponieważ przysłaniają kolejne sceny tak, że nie można zobaczyć buttonów menu. Za pomoc z góry dziękuję. Niestety sam nie potrafię rozwiązać tego problemu. Wszystkie Wasze porady próbowałem wprowadzić sam i z pomocą kogoś kto trochę programuje i nic:(
Czy jest jakiś skrypt, który automatycznie rozładowuje poprzedni jpg. kiedy wczytywany jest następny?

Przesyłam link do mojej nieskończonej strony z problemem. W menu działa na razie tylko button Pantokreator. Są w nim numerowane zdjęcia, które stanowią powyższy problem:(

http://obarski.art.pl

Bardzo proszę o pomoc:)Przemyslaw Obarski edytował(a) ten post dnia 19.06.11 o godzinie 19:21
Sebastian Raczyński

Sebastian Raczyński Print Production
Specialist | Graphic
Designer | WEB
Desi...

Temat: Action Script 3.0 dodawanie i usuwanie jpg.

może ja pomogę przy okazji - spróbuj tak:

var request:URLRequest = new URLRequest("zdjecie.swf");
var loader:Loader = new Loader();
loader.load(request);
addChild(loader);
btn1.addEventListener(MouseEvent.CLICK,unloadSwf1);
function unloadSwf1(e:MouseEvent):void {

loader.unload();

//loader.unloadAndStop();
}

kod wstawiasz do klatki kluczowej wlasciwej dla minitur galerii.
btn1 to oczywisice przykladowy przycisk ktory masz w menu (robcza nazwa bo nie wiem jak tam to nazwales). klikając na niego na stronie wyrzucasz go z pamieci.
jesli masz dobrze przmyslaną i napisaną całą stronę to zadziała, a wtedy musisz przypisac sobie kod od btn1 w dół do kazdego przycisku z menu tak aby po nacisnieciu każdego z osobna zdjęcie się usuwało.
oczywiscie najlepiej jakbys mial calą galerie na jednym zewnetrzym pliku, bo wtedy obędzie sie bez dodatkowego kodowania pliku głownegoSebastian Razyński edytował(a) ten post dnia 05.08.11 o godzinie 10:10

Następna dyskusja:

Action script 3.0




Wyślij zaproszenie do