Robert W.

Robert W. Przedsiębiorca

Temat: Model CPC już w Admatiku

Miło nam poinformować, że wdrożyliśmy, od dawna zapowiadany, nowy model rozliczenia reklam - CPC. Wierzymy, że pozwoli to na łatwiejsze pozyskiwanie reklamodawców do Admatika. Rozliczenie za kliknięcia to sprawdzony i popularny sposób na pogodzenie interesu wydawców i reklamodawców.

Wydawco!

Stawki CPC dla Twoich placementów zostały automatycznie ustawione na podstawie określonego przez Ciebie min CPM. Masz możliwość zrezygnowania z rozliczenia za kliki poprzez odznaczenie CPC w opcji edycja placementu.

CPC = Twój CPM / CTR * 1000

CTR - to wskaźnik obrazujący przeciętną klikalność w kreację, w Admatiku zmienia się on dynamicznie, wyjściowy jest na poziomie 0,5% (5 klików na 1000 odsłon).

Reklamodawco!

Minimalna dopuszczalna stawka CPC dla reklamodawcy to 0,05 zł za kliknięcie. Przeprowadzenie symulacji pozwoli na dokładniejsze określenie stawki za klik, uwzględniającej aktualne obłożenie powierzchni reklamowych oraz oczekiwania wydawców.