Temat: Zapraszam właścicieli gabinetów medycyny estetycznej i...


Dzisiaj oprócz ogromnej wiedzy fachowej w wykonywaniu zabiegów coraz bardziej liczą się umiejętności sprzedażowe, zarządzania i komunikacyjne które pozwalają zjednać każdego klienta

Widząc ogromne potrzeby tej branży, (nie mówię tu o szkoleniach produktowych czy amatorskich, do tej pory mało było właścicieli firm tej branży inwestujących kilka tysięcy zł w tego typu szkolenia) udało nam się pozyskać sponsorów i obniżyć cenę o 90%. Zapraszam do poznania najnowszych odkryć w dziedzinie skutecznej komunikacji, budowania autorytetu, poznania strategii zachowań ludzkich oraz innych czynników mających wpływ na rozwój tego biznesu

W Polsce, metody i „narzędzia” wykorzystujące najnowsze odkrycia psychologii i NLP (Neurolingwistycznego Programowania) są coraz częściej wykorzystywane, szczególnie w biznesie. Jesteśmy pierwszą Firmą w Polsce która zaczyna te techniki wprowadzać do salonów kosmetycznych i gabinetów medycyny estetycznej. Dzięki długoletniej praktyce w prowadzeniu własnych Firm (ponad 30 lat) dostosowaliśmy te metody do polskich realiów i mentalności.

Żeby je poznać zapraszamy na cykl szkoleń otwartych w tematach nieznanych dla 99% osób

Jak budować relacje z klientami, zdobywać nowych i zwiększyć sprzedaż produktów kosmetycznych Cz. I

Szkolenie odbędzie się w niedzielę 28 czerwca 2015 r.
w Warszawie w Hotelu Inter Continental*****

Skierowane jest dla właścicieli salonów kosmetycznych i gabinetów medycyny estetycznej

Wielkość grupy ok. 25 osób
Program szkolenia

1. Jak rozmawiać z klientem aby budować trwałe relacje

• Jak działają niektóre pytania i słowa na umysł
• Kiedy pomimo dobrych intencji, osiąga się zupełnie inny rezultat ((nieświadome błędy lingwistyczne w używaniu słów i zwrotów, które są popełniane przez 95% osób),
• Jak używać pewnych słów, aby pracowały na naszą korzyść i dawały nam taki efekt, jaki sobie założyliśmy.
• Rozpoznawanie co ludzie mówią, a co tak naprawdę myślą.
• W jaki sposób ludzie myślą, odbierają informację i posługują się różnymi strategiami przy podejmowaniu decyzji, aby dotrzeć do każdego.
• Łatwość prowadzenia rozmowy z osobami od nas różnymi

2. Zastosowanie wybranych technik z „Języka Perswazji” do rozmów z klientem i pracownikiem oraz prezentacji produktów i usług Firmy.

• Umiejętność stosowania ukrytych sugestii w rozmowie z korzyścią dla klienta. .
• Jaki prezentować własne racje tak, aby zjednać klienta i wzbudzić chęć skorzystania z nowych dla niego zabiegów i produktów.
• Uniwersalne techniki odpowiedzi na każdą obiekcje klienta na kilkanaście różnych sposobów z poszanowaniem zdania rozmówcy (np. za drogo, nie potrzebuje, innym razem, dbam oto we własnym zakresie, itp.) – Autorska metoda..
• Niekorzystne przekonania klientów i pracowników – jak je możemy zmienić.

3. Gdzie i w jaki sposób można pozyskać nowych klientów, nowe metody w tej branży.

4. Jakimi zachowaniami zrażamy innych do siebie i Firmy. Jest to wręcz nagminne, w większości nieświadome, ale…

5. Co można zrobić aby zwiększyć sprzedaż produktów kosmetycznych w salonie czy gabinecie.

6. Od czego zależy sukces salonu czy gabinetu.

Dodatkową korzyścią dla uczestników jest, że większość metod przydatna jest również w życiu prywatnym.

Podstawową wartością dla nas jest etyczne podejście do każdego tematu z poszanowaniem innych, nawet przy socjotechnikach czy "Języku Perswazji" , techniki te, maja wspierać i ułatwiać porozumienie, a nie zastępować tzw. "bycia człowiekiem" i budowania pozytywnych relacji z innymi. Przekonuj rozmówce argumentami, które ukryte są w jego głowie, a nie własnymi, inne go nie przekonają

W kolejnych częściach szkolenia m.in.:

o Jak zjednywać sobie ludzi i być zawsze dla nich autorytetem
o Szybkie budowanie zaufania u rozmówcy
o Prawa lidera.
o Prawa Perswazji
o Zaawansowane techniki Języka Perswazji
o Różne sposoby reagowania w sytuacjach konfliktowych oraz radzenie sobie ze zdenerwowanym rozmówcą.
o Wpływ stanu wewnętrznego na skuteczność działania.
o Kierowanie własnymi emocjami tak, aby stan wewnętrzny był zawsze odpowiedni.
o Zmiana nawykowego reagowania na stres.
o Posługiwanie się językiem perswazji z korzyścią dla oby stron
o Poznanie automatyzmów w działaniu umysłu i umiejętności ich wykorzystania
o Jak mówić aby inni chcieli nas słuchać
o Czym jest i jak wzbudzać motywacje u siebie i innych

Metody szkolenia

Stosujemy nowe odkrycia skutecznego dotarcia do uczestników. Zajęcia prowadzone są w systemie warsztatowym – wykład omawiający podstawy teoretyczne przeplatany jest pracą indywidualną i w podgrupach. Podczas szkolenia nie tylko przekazujemy wiele praktycznych wskazówek merytorycznych, lecz również zajmujemy się przekonaniami i postawami uczestników. Podczas szkolenia między tematami jest też dużo elementów motywacyjnych.

Podstawowym naszym założeniem jest dostarczenie uczestnikom szkolenia jak największej ilości narzędzi i metod, które pozwolą im mieć większe możliwości wyboru zachowań w różnych sytuacjach. Metody te eliminują również wiele błędów, które osłabiają nasze komunikaty lub działają przeciwko nam, a z których często nie zdajemy sobie świadomie sprawy. Dodatkową korzyścią dla uczestników z tego szkolenia jest to, że wiele technik będą mogli wykorzystać również w życiu prywatnym.

W zależności od umiejętności uczestników oraz ich doświadczenia istnieje możliwość rozłożenia akcentów również podczas prowadzonego szkolenia, mając cały czas na uwadze program i cel szkolenia.

O Firmie

Centrum NLP jest firmą specjalizującą się w szkoleniach z zakresu: skutecznej komunikacji, obsługi klienta, sprzedaży, perswazji w windykacji, kreowania liderów, doskonalenia trenerów i kreowania wizerunku.
Neurolingwistyczne Programowanie (NLP) – jest to zbiór metod i technik, które były odkryte i wykorzystywane przez najskuteczniejsze osoby na świecie w swoim zawodzie.
W Polsce, techniki wykorzystujące najnowsze odkrycia psychologii perswazji i NLP są coraz częściej wykorzystywane, szczególnie w biznesie. Dzięki ciągłemu poszerzaniu wiedzy, stajemy się osobą bardziej kreatywną, posiadającą więcej różnych możliwości wyborów, a przez to bardziej skuteczną.
Sami tworzymy i realizujemy autorskie programy. Cechuje nas przede wszystkim entuzjazm i pasja w wykonywaniu zawodu, co przekłada się na duże zaangażowanie uczestników podczas prowadzenia szkolenia. Szkolenia są zgodne z najnowszymi odkryciami skutecznej komunikacji i psychologii perswazji. W programach oprócz naszego doświadczenia wykorzystujemy również odkrycia Neurolingwistycznego Programowania (NLP), które zajmuje się badaniami najskuteczniejszych metod wpływania na siebie i innych.

Metody te eliminują również wiele błędów, które osłabiają nasze komunikaty lub działają przeciwko nam, a z których nie zdajemy sobie świadomie sprawy.

W ciągu ostatnich piętnastu lat w szkoleniach zorganizowanych i prowadzonych przez nas uczestniczyło około 30 000 osób z kilkuset różnych firm, i z czego jesteśmy dumni, że przez 16 lat nie zdarzyła się jeszcze niezadowolona osoba.
Prowadzimy też wiele indywidualnych konsultacji.

Trenerzy

Piotr Kotulski – trener NLP, ur. 10.10.1961r. Nr kontaktowy 604 177 307. Od 17- lat prowadzi szkolenia. Twórca wielu autorskich programów. Od 16 lat kieruje własna Firma szkoleniową Centrum NLP. Przedtem przez 20-lat zdobywał doświadczenie w biznesie, pracując w wielu branżach, na różnych stanowiskach (m.in.: właściciel sklepów i hurtowni, makler, kierownik grup sprzedażowych). Kształcił się u wielu wykładowców. Jednym z tych, których bardziej sobie ceni jest Kevin Hogan. Korzysta ze szkoleń Roberta Cialdiniego i Richarda Bandlera (twórcy NLP). Posiada certyfikaty: Practitioner, Master i Trener NLP. Dzięki tym różnym doświadczeniom, potrafi wykorzystać nową wiedzę NLP i przełożyć ją na praktyczne zastosowanie w naszej polskiej rzeczywistości. Jego najbardziej ulubionym tematem jest lingwistka w „psychologii perswazji”, gdzie sam opracował dodatkowo wiele autorskich metod. Konsultant i wykładowca na wielu konferencjach. Przeszkolił około 30 000 osób, ponad 20 000 godzin na sali, Szkolił praktycznie wszystkie grupy zawodowe i na wszystkich szczeblach, od pracowników obsługi i call center, poprzez handlowców, kierowników i dyrektorów sprzedaży, po prezesów największych polskich holdingów.
Szkolenia są zawsze pełne energii, humoru i pasji w prezentowaniu przytaczanych przykładów i ćwiczonych tematów.

Ewa Zengota – trener NLP, z 18-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji, negocjacji handlowych, zarządzania. Od 16 lat prowadzi szkolenia w Centrum NLP. Swoje zainteresowanie psychologią społeczną i stosowaniem technik NLP, które poznała ponad 20 lat temu, wykorzystuje w pracy trenerskiej. Uczestniczyła w licznych szkoleniach u światowych guru w różnych tematach. W rewelacyjny sposób potrafi pracować w kierunku stawiania i realizacji celi, jakie się stawia oraz nad przekonaniami, które przeszkadzają w staniu się osobą skuteczną. Posiada niespotykane wyczucie który „guzik” przełączyć, aby osoba chciała dokonać zmian u siebie. Wcześniejsze wieloletnie doświadczenie w firmach handlowych i finansowych, zarówno przy rekrutacji, zarządzaniu i sprzedaży, pozwala jej na praktyczne podejście do prezentowanych tematów. Od 4 lat odkryła wspaniałą przygodę związaną z żeglowaniem po ciepłych morzach prowadząc własną Firmę http://zahoryzontem.net.pl

Pomogła ok. 10 000 uczestnikom stać się osobą bardziej skuteczną i szczęśliwą.

Cena i miejsce szkolenia

Cena za szkolenie, (dzięki 90% dofinansowaniu) wynosi tylko 157 zł netto + 23% podatku VAT.

W cenie Centrum NLP zapewnia:

• Rozbudowane materiały szkoleniowe z ćwiczeniami
• Przerwy kawowe
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Konsultacje telefoniczne po szkoleniu
• Możliwość nagrywania szkolenia na dyktafon
• Możliwość indywidualnego coachngu po szkoleniu na preferencyjnych zasadach
• Niepowtarzalne, skuteczne szkolenie

Szkolenie odbędzie się 28.06.2015 r.
w Warszawie w Hotelu Inter Continental***** ul. Emilii Plater 49, (w samym Centrum miasta, 2 min pieszo od dworca Centralnego)
w godzinach 10 -18

Zgłoszenia przyjmowane są e-mailem centrumnlp@rubikon.pl
Informacje telefoniczne udziela Ewa Zengota tel. 22 424 55 91 lub kom. 608 072 748
Zapraszamy na naszą stronę http://centrumnlp.rubikon.pl
Na Państwa pytania chętnie odpowiem telefonicznie, Piotr Kotulski 604 177 307
: (22) 424 55 91 lub e-mail: biuro@centrumnlp.com