Łukasz Ograbek

Łukasz Ograbek Graphics Design
Manager / Creative,
Zespół Kreacji MIP
(R...

Temat: CFG - What Girls Look At


Obrazek

Najnowsza kampania wirusowa stworzona przez Thinkmodo dla Cosmo For Guys (CFG) to eksperyment społeczny, który ma pokazać, na jaką część męskiego ciała najczęściej zwracają uwagę kobiety. Mamy do wyboru cztery kamery – oczy, pupa, biceps i krocze. Czy jesteście ciekawi na co zwracały uwagę kobiety ? ;)

Zapraszam
CFG - What Girls Look At
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: CFG - What Girls Look At

Trzeba się na siłownie zapisać i majty skarpetką wypychać, taki wniosek z tego badania :))
Małgorzata S.

Małgorzata S. Zajmuję się
aranżacją i
realizacją projekcji
do spektakli...

Temat: CFG - What Girls Look At

trzeba by jeszcze określić grupę, przedział wiekowy badanych. Nie wierzę, że żadna kobieta nie zwraca uwagi np. na oczy...Małgorzata S. edytował(a) ten post dnia 16.09.11 o godzinie 13:30
Łukasz Ograbek

Łukasz Ograbek Graphics Design
Manager / Creative,
Zespół Kreacji MIP
(R...

Temat: CFG - What Girls Look At

no fakt .. większość z nich siedziała ;) to zaburzyło wyniki :D



Wyślij zaproszenie do