konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Krąg kobiet i mężczyzn
4 listopada godz. 18.00-21.00
"Prapełnia" ul. Dietla 97/9 Kraków


Krąg to spotkanie w pełnej akceptacji przestrzeni, w której jest miejsce na dzielenie się sercem i miłością, na otwartość i milczenie, na różnorodność. Wszyscy jesteśmy równi.
Spotykamy się w Kręgu mieszanym, by uzdrawiać relacje między kobietami i mężczyznami, by wzajemnie się wspierać, inspirować, uczyć od siebie mądrości. Z czułością słuchać się wzajemnie, dawać sobie uwagę,ale też czasem się pośmiać, popłakać, pośpiewać, czy zatańczyć.
Zapraszam do wzięcia ze sobą swoich przedmiotów mocy, które włożycie do Mandali.
Można też przynieść coś na wspólny stół-ciastka, herbatę.

Koszt 10zł

https://www.facebook.com/events/383367355075040/

Krąg kobiet
11 listopada godz. 18.00-21.00
"Złoty most" ul. Emaus 4/1 Kraków


Krąg to spotkanie w pełnej akceptacji przestrzeni, w której jest miejsce na dzielenie się sercem i miłością, na otwartość i milczenie, na różnorodność. Wszystkie jesteśmy równe, każda z nas jest w równym stopniu widziana i słyszana, każda ma swoje niepowtarzalne miejsce w kręgu i bez niej to miejsce już nie będzie takie samo. Zajęcie należnego nam miejsca uświadamia nam naszą unikalność, naszą wyjątkowość i niezbędność.
Spotykamy się w kręgu, by wzajemnie się wspierać, inspirować, uczyć od siebie mądrości.
Z czułością słuchać się wzajemnie, dawać sobie uwagę, czasem się pośmiać, popłakać, pośpiewać, czy zatańczyć. Jesteśmy dla siebie, ale też spotykając się w przestrzeni serca odnawiamy relacje siostrzeństwa między kobietami, budujemy lepszy świat dla naszych córek. Krąg to też miejsce przypomnienia naszego połączenia z cyklem księżycowym i Matką Ziemią.
Można też przynieść coś na wspólny stół-ciastka, herbatę.

Koszt 10zł

http://www.facebook.com/events/188435204627009/


Obrazek
Anna Samol (Przybylska)

Anna Samol
(Przybylska)
Kierownik Kadr i
Płac, Tubes

Temat: OGŁOSZENIA

Szanowny Gościu,

Jeśli cenisz sobie naturę i wyjątkowe produkty z Bali i Indii zapraszam do świata biżuterii, dodatków i orientalnej odzieży http://innaja.com

Znajdziesz u mnie paski i portfele z koralików, torebki z rattanu, kokosa, morskiej trawy oraz komplety biżuterii i oryginalne bransoletki.

Zapraszam do innego świata, świata koloru, natury i wyjątkowości http://innaja.com
Katarzyna Koźlińska

Katarzyna Koźlińska Przemień stres w
sukce$

Temat: OGŁOSZENIA

Witam serdecznie,

Zapraszam na kolejne praktyczne warsztaty poświęcone relaksowaniu się i Metodzie Silvy.

Warsztaty odbędą się w:

- Tychach, 15 i 27 listopada, godz. 19.00, Restauracja wMiędzyczasie przy ulicy Kościuszki 19 (Stare Tychy przy Rynku – naprzeciw Hotelu Stara Poczta),
http://facebook.com/events/546110805402911/

- Krakowie, 18 listopada, godz. 15.30 w Artefakt Cafe | Setka Sztuki ul. Dajwór 3 (poziom dolny, Klubokawiarnia). Spotkanie potrwa do ok godz. 17:30.

- Katowicach, 19 listopada, godz. 18.30 na ul. Astrów 10 https://www.facebook.com/events/425956984125708/

Zapraszam!
Anna Samol (Przybylska)

Anna Samol
(Przybylska)
Kierownik Kadr i
Płac, Tubes

Temat: OGŁOSZENIA

Zapraszam serdecznie na:

Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych w Poznaniu, który odbędzie się w dniach 7-9 grudnia. Pawilon 7 stoisko nr 104 (http://festiwal.mtp.pl/pl/)

Jarmark Bożonarodzeniowy w Szreniawie w dniu 16 grudnia 2012r (http://muzeum-szreniawa.pl/)

http://innaja.com

Temat: OGŁOSZENIA

Anna Przybylska:
Szanowny Gościu,

Jeśli cenisz sobie naturę i wyjątkowe produkty z Bali i Indii zapraszam do świata biżuterii, dodatków i orientalnej odzieży http://innaja.com

Znajdziesz u mnie paski i portfele z koralików, torebki z rattanu, kokosa, morskiej trawy oraz komplety biżuterii i oryginalne bransoletki.

Zapraszam do innego świata, świata koloru, natury i wyjątkowości http://innaja.com


Obrazek
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: OGŁOSZENIA

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Najlepsze strategie zarządzania czasem


Obrazek


Bez tej wiedzy ludzie:

- są wydajni jedynie na 54% przeciętnego wyniku, bo nie wiedzą jak mogą robić wyniki ponadprzeciętne!
- zmniejszają swoją skuteczność, na starcie, o przynajmniej 15%, kiedy można ją, w prosty sposób zwiększyć i to w mniej niż 60 sekund!
- spędzają przynajmniej 50% swojego czasu na rzeczach, które nie przynoszą rezultatów, głęboko wierząc, że właśnie na nich mają się skupiać!

Co zyskasz przychodząc na szkolenie:

• skutecznie poradzić sobie ze złodziejami czasu wykorzystasz model – Eliminacja, Automatyzacja, Delegacja
• poznasz, z absolutnie nowej perspektywy, popularny temat reguły pareto i reguły Parkinsona, aby zwiększyć efektywność i skoncentrować się na tym co najważniejsze
• dowiesz się czym jest fałszywy multitasking i jak wreszcie robić go prawidłowo, aby oszczędzać czas
• dowiesz się jak przestać odkładać rzeczy na później i jak w prosty sposób wykształcić w sobie nawyk robienia ich od razu
• dowiesz się jak ludzie sabotują swoje cele, tracąc czas i jak przestać to robić
• nauczysz się planować retrospektywie, aby wykształcić w sobie nienaganną terminowość i punktualność
• poznasz czym są i jak skorzystać z Time Lines (linii czasu) i zrozumiesz dlaczego zarządzanie sobą w czasie jest tak naprawdę zarządzaniem myślami
• poznasz prosty i skuteczny model ZTD (Zen to Done) do efektywnego zarządzania swoimi działaniami w czasie

Uwaga!!! Powstanie nowy „problemem” pt. „Co mam teraz zrobić, z tym całym wolnym czasem, który wygenerowałem?” :) – temu też zaradzimy!
--------------------------------------------------------------------------------------
Mimo iż jest to tylko 1 dzień, może okazać się on momentem przełomowym, a wiedza, doświadczenie i umiejętności wyniesione z niego pozwolą Ci znacznie zwiększyć jakoś Twojego życia.

Twoja inwestycja:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Sprawdź datę szkolenia w Twoim mieście:
17.11.2012 - Bydgoszcz, Kielce, Katowice, Lublin, Łódź, Olsztyn, Toruń, Rzeszów, Warszawa
18.11.2012 - Gdańsk, Jelenia Góra, Koszalin, Kraków, Szczecin, Wrocław
24.11.2012 - Poznań, Białystok

Logistykę i zapisy znajdziesz na:
http://www.eddu.pl/component/content/article/37-fp-rok...
Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: OGŁOSZENIA

Szkolenie "PR - jak efektywnie budować relacje z otoczeniem zewnętrznym. Ile kosztuje reputacja"

Celem szkolenia jest uporządkowanie doświadczenia w kreowaniu wizerunku organizacji, podniesienie umiejętności korzystania z narzędzi PR, podniesienie umiejętności osobistych w budowaniu własnego wizerunku.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

-zwiększenie umiejętność świadomego kształtowania reputacji osobistej i swojej organizacji

Termin: 3 grudnia 2012 godz. 9.00-17.00

Trener: Magdalena Nurkiewicz

Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:

stworzyć strategię public relations dla organizacji lub konkretnych projektów.

Metody pracy:

Warsztat, ćwiczenia z kamerą, studium przypadku, burza mózgów, mini wykłady, prezentacje, symulacje kontaktu z mediami
Grupa docelowa: osoby pracujące w firmach prywatnych, korporacjach, administracji państwowej lub w sektorze pozarządowym, w tym zwłaszcza reprezentujące organizację na zewnątrz, pracownicy działów marketingowych i PR.

Program szkolenia:

PR – podstawowe obszary zastosowania.

1. Czym jest PR?

2. Adresaci działań PR

3. Cele działań PR

Instrumenty PR.

1. Rola PR w strategii koncepcji organizacji

2. PR – a funkcje organizacji

3. Podstawowe narzędzia PR i możliwości ich wykorzystania

Strategia PR – jak budować strategię wizerunkową oraz planować konkretne działania PR.

Rynek mediów – struktura, charakterystyka. Komunikacja z mediami.

1. Podział mediów i specyfika kontaktów z nimi

2. Dziennikarze – jak z nimi współpracować
Rodzaje kontaktów z mediami – studium przypadku.

1. Nam zależy na...” – symulacja konferencji prasowej na zadany temat, nagranie i odtworzenie, podsumowanie przez trenera

2. Setka” – powiedz krotko i interesująco do kamery na zadany temat, nagranie, odtworzenie i omówienie przez trenera

Podsumowanie szkolenia.

Miejsce szkolenia: Warszawa, al.Jerozolimskie 6, sala 414

Czas szkolenia: 1 dzień (8 godz.)

Cena szkolenia: 490 PLN +23% VAT

http://softena.pl
Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: OGŁOSZENIA

Szkolenie "Relacje mediowe - jak efektywnie współpracować z przedstawicielami mediów"

Celem szkolenia jest:
poznanie sposobu funkcjonowania mediów i metod wykorzystania ich do własnych celów

Korzyści z udziału w szkoleniu:
zaplanować strategie media relations w osiąganiu celów wizerunkowych

Termin: 6 grudnia 2012 (godz.9.00-17.00)

Trener: Magdalena Nurkiewicz-Jarońska

Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:
Bez stresu kontaktowac się z dziennikarzami, świadomie budować z nimi relacje

Metody pracy:
Ćwiczenia z kamerą, studium przypadku, burze mózgów, miniwykład
Grupa docelowa: osoby pracujące w firmach prywatnych, korporacjach, administracji państwowej lub w sektorze pozarządowym, w tym zwłaszcza osoby reprezentujące organizację na zewnątrz, pracownicy marketingu i PR

Program szkolenia:
1.Podstawowe zasady komunikowania interpersonalnego i jego znaczenie w komunikacji medialnej
Proces porozumiewania się – od nadawcy do odbiorcy
Bariery w komunikacji – zidentyfikowanie tego, co przeszkadza w skutecznej komunikacji
Sposoby przezwyciężania barier
2.Prezentacja osobista
Zasady zwiększania osobistej wiarygodności podczas wystąpień medialnych
Planowanie czasu wystąpienia
Sposoby na opanowanie tremy
3.Prezentacja organizacji, programu lub idei
Siła argumentów – emocje czy racjonalizm?
Zasady budowania komunikatu w zależności od odbiorcy
4.Wybrane elementy kontaktowania się z mediami i dziennikarzami w sytuacji kryzysowej
Studium przypadku:
Wywiad – Jak odpowiadać na trudne pytania i kto powinien to robić? –uczestnicy odpowiadają na pytania dziennikarzy. Nagranie, odtworzenie i omówienie.
Debata – Jak być skutecznym podczas wystąpień medialnych w programach typu debata? – nagranie, odtworzenie i omówienie
„setka” – Jak wykorzystać pół minuty tak, by trafić z przekazem do odbiorcy informacji?
5.Podsumowanie szkolenia

Miejsce szkolenia: Warszawa, al.Jerozolimskie 6, sala 414

Czas szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Cena szkolenia: 490 PLN +23% VAT

http://softena.pl

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl
Edyta Zawistowska - Rola

Edyta Zawistowska -
Rola
" Żyj z całych sił i
uśmiechaj się do
ludzi - bo nie
jest...

Temat: OGŁOSZENIA

Witajcie!
Ruszył blog biznes dla kobiet : - Blog jest w budowie
http://biznesdlakobiet.blog.pl/category/rozwoj-osobisty/
- jest to kontynuacja projektu "Kobieta w biznesie"
Piszcie o czym chciałybyście poczytać.

Jakie problemy z finansami Was dotykają ??
Jakie tematy chciałybyście poruszyć?

Blog dopiero startuje, więc czekam na Wasze pomysły
Zapraszam do dyskusji!

Liczę na Wasze wsparcie i kreatywność

Serdecznie Was pozdrawiam !
Agnieszka Beśka-Zasadowska

Agnieszka Beśka-Zasadowska trener umiejętności
psychospołecznych,
terapeuta TSR,
tre...

Temat: OGŁOSZENIA

WARSZTATY OTWARTE - 7 grudnia 2012 r.w Bydgoszczy!

WARSZTATY OTWARTE - 10 GRUDNIA 2012 r. w Poznaniu!

Zapraszamy PANIE na warsztaty autorskie "KREOWANIE WIZERUNKU Z ELEMENTAMI AUTOPREZENTACJI":
kobiety gotowe na wielkie zmiany w swoim życiu, damską kadrę zarządzającą, przedsiębiorców, menedżerów, asystentki, kobiety biznesu, panie i panny doświadczone zawodowo oraz te, które dopiero rozpoczynają pracę, szukające partnera i te, które po powrocie z warsztatów pragną zadziwić drugą połowę, kobiety zdecydowane na podniesienie samooceny i uwolnienie osobistego wdzięku.

Program szkolenia:
1. Co to jest wizaż, kreowanie wizerunku, stylizacja, profesjonalna autoprezentacja i po co mi to?
2. Rola pierwszego wrażenia i efekt aureoli, czyli jak nas widzą, tak nas piszą.
3. Bilans „Ja” – każdy z nas ma swój potencjał.
4.Typy sylwetki – jak tuszować, jak eksponować małe co nieco.
5.Otaczają nas kolory – o „magii’ i psychologii kolorów słów kilka.
6.Mój jest ten typ urody – pokaz analizy kolorystycznej.
7.Ważna rola dodatków – niby nic a znaczy tak wiele.
8.Dobór garderoby do osoby i okazji – projektowanie „własnej szafy”.
9. Mowa ciała, czyli jak pokazać bez słów, kim jesteś.
10.Język to też element wizerunku – mówię po polsku, mówię poprawnie.
11.Savoir-vivre w kontaktach interpersonalnych, czyli kultura na co dzień.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień/ 8h (od 9.00 do17.00)/ bardzo intensywnie!

Miejsce szkolenia: BYDGOSZCZ - 7 XII, POZNAŃ - 10 XII)
UWAGA!!! Termin mogą ulec zmianie po sugestiach Pań zapisujących się na warsztaty.

Jesteśmy w stanie zorganizować szkolenie w każdym innym miejscu. Po złożeniu zamówienia od 6 osób, rozpoczynamy oficjalne przygotowania w Warszawie, Olsztynie, Gdańsku, Krakowie... Szkolenie może być przeprowadzone w formie zamkniętej, u Ciebie w firmie. Namów szefa na innowacyjny warsztat, po którym wszystkie Panie poprawią swój wizerunek, lepiej poczują we własnej skórze, a atmosfera w pracy stanie się istotnie świąteczna.

Cena promocyjna! - tylko w Bydgoszczy 390zł/os., w Poznaniu 470zl/os.
Zapewniamy bufet kawowy oraz obiad!
Uczestnicy otrzymują pakiet materiałów dydaktycznych orazzaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Szkolenie ma formę warsztatów. Z dbałości o efektywność pracy i realizację celów szkoleniowych oferta jest LIMITOWANA! Tylko 12 miejsc! Zapisy trwają. Pospiesz się!

Zapisy na warsztaty: w Bydgoszczy do 3 grudnia, w Poznaniu do 5 grudnia

Zajęcia prowadzi: Agnieszka Beśka-Zasadowska (trener umiejętności psychospołecznych, doradca wizerunkowy, filolog)

Panie i Panów zapraszamy na warsztaty 2-dniowe „Wystąpienia publiczne a kreowanie wizerunku profesjonalisty”
Szczegóły na: http://www.optimumtraining.pl
Kontakt:
szkolenia@optimumtraining.pl
tel. 608667444

Obrazek

Temat: OGŁOSZENIA

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

”Projektant własnej ścieżki kariery zawodowej”

ZAPLANUJ SWOJĄ KARIERĘ. ZRÓB TO TERAZ. NIE CZEKAJ.

Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz?

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Minęły już czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał prace do emerytury. Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.
A zatem pilocie – stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Kariera zawodowa wiąże się z korzyściami nie tylko materialnymi (wysokie zarobki, zdobycie kwalifikacji itp.), duże znaczenie mają również korzyści psychologiczne (satysfakcja, poczucie spełnienia, samorealizacja, zdobycie uznania, szacunku itp.) Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Nam udało się spełnić to marzenie i dlatego chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w tym temacie.
Zostań projektantem własnej ścieżki kariery zawodowej- pomożemy Ci w tym.

Do kogo kierujemy szkolenie:
-Jesteś rodzicem i planujesz zapewnić efektywny start swojemu dziecku w życiu zawodowym?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, czy kierunek kształcenia, który wybrałeś to odpowiednia dla Ciebie droga?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się ,co dalej, po skończeniu edukacji?
-Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
-Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań?
-Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące?
-Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść?
-Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy?
-Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym?

Cele szkolenia:
Określenie etapu kariery zawodowej, na jakim się znajdujesz oraz wyznaczenie drogi jej rozwoju.
Analiza Twoich mocnych i słabych stron.
Poznanie sposobów na przejmowanie inicjatywy.
Poznanie technik i strategii planowania.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
Będzie wiedział na czym polega planowanie własnej kariery zawodowej.
Będzie znał koncepcje proaktywności.
Będzie wiedział, jakie są jego predyspozycje zawodowe.
Będzie znał wybrane techniki planowania.
Będzie wiedział jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

Termin i miejsce szkolenia: WARSZAWA 12.01.2013-13.01.2013

Cena szkolenia to 345 zł za dwa dni szkoleniowe

DLA PIERWSZYCH 4 OSÓB cena szkolenia to 250 PLN
Jeżeli zarezerwujesz dwa miejsca, otrzymasz rabat 25% !!!

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty!

Więcej szczegółów oraz formularz rezerwacji miejsc tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/projektant-wlasne...

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.plJoanna Golec edytował(a) ten post dnia 20.12.12 o godzinie 12:29
Iwona Cieluchowska

Iwona Cieluchowska Koordynator ds.
szkoleń

Temat: OGŁOSZENIA

Chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu trenera?

Pracujesz na terenie woj. śląskiego?
Jesteś związany z branżą ICT lub szkoleniową?

Ten projekt jest właśnie dla Ciebie!
Zapisz się na BEZPŁATNE szkolenia!

W programie m.in.:
- uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych
- trening interpersonalny: komunikowanie się i autoprezentacja
- badanie potrzeb szkoleniowych
- Metodyka prowadzenia szkolenia
- tworzenie modułu (szkieletu) szkolenia
- konstruowanie warsztatów tematycznych
- zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń
- zajęcia praktyczne

Gwarantujemy:
- materiały szkoleniowe
- wyżywienie w trakcie szkolenia (ciepły posiłek i poczęstunek)
- ubezpieczenie NW
- zajęcia prowadzone przez najlepszych trenerów firmy Brainstorm
- certyfikat firmy Brainstorm

ZADZWOŃ 509 967 053
lub napisz icieluchowska@brainstorm.biz.pl

Więcej informacji na http://szkolatrenerow.trainingspot.pl
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

KOMUNIKACJA W ZWIĄZKU, CZYLI TO COŚ POMIĘDZY AWANTURĄ A CICHYMI DNIAMI

Podczas warsztatu poruszać się będziemy m.in. wśród następujących zagadnień:
- moje miejsce w związku – kim jestem i czego oczekuję?
- dlaczego do tanga trzeba dwojga?
- czy komunikacja w związku to tylko słowa i gesty?
- czym różni się komunikacja w związku od komunikacji w innych obszarach naszego życia?
- dlaczego każde słowo ma znaczenie?
- czy istnieje komunikacja męska i kobieca?
- język przemocy a język serca – co to takiego?
- jakie znaczenie i funkcję ma kłótnia?
- dlaczego czasem warto „wyjść z siebie”?

...

Dla kogo?
Na warsztat zapraszamy:
- kobiety i mężczyzn, mężczyzn i kobiety;
- pary jedno- i różnopłciowe;
- osoby będące w związkach: zarówno nieformalnych, jak i formalnych;
- a także singli, których interesuje tematyka komunikacji z bliskimi osobami.

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak

NAJBLIŻSZY TERMIN:
8-9 grudnia 2012

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/komunikacja_zwiazek.php
http://www.goldenline.pl/spotkanie/komunikacja-w-zwiaz...

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!
Sławomir Fotek

Sławomir Fotek trener personalny /
trener osobisty

Temat: OGŁOSZENIA

Zapraszamy wszystkich, którzy mieszkaja w Warszawie do uczestnictwa w konkursie OPERACJA FORMA. Do wygrania atrakcyjne nagrody.
Więcej na: http://www.x60.pl/ogolne/konkurs-operacja-forma/ i na facebooku http://www.facebook.com/OperacjaForma


Obrazek

Temat: OGŁOSZENIA

zapraszam wszystkich do miejsca, które jest poświęcony między innymi Networkingowi
Zapraszam na: http://klubbiznesowy.pl oraz na stronę FB http://www.facebook.com/klubbiznesowy.eu

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Witam

Szukam wspólniczki , dziewczyny , kobiety , która pragnie zmienić swoje życie i nie boi się zmian.
Zamierzam otworzyć kawiarnię w Warszawie i jestem otwarta na współpracę .
Do kontaktu zapraszam jedynie konkretne , odpowiedzialne i zaradne osoby .

sroczka2000@tlen.pl , tel.883-397-402 .
Małgorzata Sroka

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

- Jesteś kobietą?
- Twoje życie osobiste wygląda inaczej, niż byś sobie tego życzyła?
- Masz marzenia, które mogłabyś zamienić w cel, lecz coś powstrzymuje Cię przed ich realizacją?
- Poświęcasz swojej pracy/rodzinie więcej czasu, niż chcesz, zapominając przy tym o sobie?
- Czujesz, że stanęłaś w miejscu na drodze do własnego rozwoju?
- A może stoisz u progu kariery i chciałabyś zaplanować swoją drogę zawodową tak, aby praca była przyjemnością?

To jest łatwiejsze, niż myślisz. Zapraszam Cię na COACHING INDYWIDUALNY (realizowany poprzez spotkania osobiste na terenie Warszawy, Skype lub telefon).

Pierwsze spotkanie jest bezpłatne :)

MARTA JAGODZIŃSKA
Life & Career Coach
tel. +48 600 245 200
http://eco-coaching.pl
marta.jagodzinska@eco-coaching.pl
Monika Mazur

Monika Mazur HR Manager, HUMAN
RESOURCES ACM

Temat: OGŁOSZENIA

Moje drogie :)
Powstał nowy portal dla-kobiet

http://www.dla-kobiety.pl

Chyba bije wszystkie na rynku na głowę
Nie ma reklam i jest prześliczny :)
A artykuły wow !!!

Ja już się zakochałam :)

Monia

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do