Piotr Kasztelowicz

Piotr Kasztelowicz Koordynator
(ordynator) oddz.
wewnętrznego,
Szpital Powia...

Temat: ING nie mam już siły

Proszę o radę

nie daję sobie rady z ING. Od wielu lat jestem u nich
ubezpieczony - kontakt z moim doradzcą jest bardzo dobry
ale z centrali ciągle przychodzą jakieś listy od jakiegoś
pana Bartosza (nazwiska nie podam), który straszy mnie,
że nie płacę, co więcej firma ta beszczelnie przysłała
jeszcz ankietę dotyczącą zadowolenia (a raczej niezadowolenia)
ze współpracą...

Mieszkam w Toruniu 500m od siedziby ING - czy firma ta
nie może traktować mnie jako poważnego klienta i jak
są nawet wątpliwości zadzwonić ???

Nie polecam ING, chociaż jestem w tej firmie ubezpieczony długo

P.
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: ING nie mam już siły

Piotrze,

z tym płaceniem to jest taki ból ,że listy sa drukowane automatycznie (z faksymilą podpisu w/w p. Bartosza;)) w momencie braku zaksięgowanej składki na dzień wymagalnosci.Zatem jezeli płacisz składkę na dzień,dwa przed wymaganym terminem i robisz przelew z innego banku a pieniądze księgują się następnego dnia po wymagalnosci to listy będą niestety przychodziły (wysyłka zajmuje się firma zewnętrzna).Problem był do Centrali zgłaszany wielokroć przez agentów (z odzewem róznie bywa....wiesz...centrala-często zyje własnym życiem..)
a z ankietą....cóż ..kolejny pomysł centrali...nowe zarządy..nowe pomysły...
proponuję być skrobnął majla do Centrali do działu obsługi klienta...albo bezpośrednio podzielił się swoja opinią z dyrektorem sprzedaży;))) być może wtedy zadziała....bo jak sam napisałeś z doradcą masz dobry kontakt...tylko doradca na poziomie molochqa biurokratycznego czasem nie może wiele zdziałać..Ty natomiast i owszem...

pozdrawiam...
Paweł W.

Paweł W. Specjalista
aktuarialny

Temat: ING nie mam już siły

Robert podał jeden z możliwych powodów regularnego wysyłania monitów. Z doświadczenia wiem że może być jeszcze inny: niezapłacona jedna ze składek jakiś czas temu. Wtedy płacone składki księgują się za poprzedni okres i jest ciągle niedopłata.
To jest niestety wada automatycznego wysyłania ponagleń. Firma ma niedopłatę więc wysyła, a klient się denerwuje i nie wie o co chodzi bo przecież płaci...
Marek Mularczyk

Marek Mularczyk Przedstawiciel
Handlowy eService -
terminale płatnicze

Temat: ING nie mam już siły

Piotrze, generalnie rozumiem że możesz mieć dyskomfort związany z błędna, bądź nie aktualna makulaturą otrzymywaną z centrali.Wiem że forma listu może wzbudzać kontrowersje, nawet można powiedzieć że jest niegrzeczna,ale napisałeś że masz dobry kontakt ze swoim przedstawicielem, więc opieraj się na informacjach otrzymywanych od niego(otrzymujemy zestawienie zaległości w opłaceniu składek naszych klientów). Ubezpieczenia w całości działają do 30 dni opóźnienia w płatności składki a umowa główna do 90 dni(w momencie kiedy jest nie zapłacona składka to w tych terminach działają ubezpieczenia). Jako rekompensatę mogę Cię zapewnić że (co mama nadzieję że nigdy Cię nie spotka) wyplata następuje bardzo szybko i sprawnie. Moja klientka wypłatę z umowy dotyczącej operacji dostała w ciągu 7 dni od złożenia wniosku.Marek M. edytował(a) ten post dnia 13.07.10 o godzinie 13:22
Mariusz L.

Mariusz L. Dobre ubezpieczenie
w dobrej cenie

Temat: ING nie mam już siły

Jest to mocno zastanawiające, że wysyłane są listy za każdym razem. Moja firma, wysyła raz taki list. A wogóle to dlaczego nie zaproponowano i nie uruchomiono Polecenia zapłaty, lub innej formy stałego zlecenia płatności składki?
Tak przy okazji, może warto zmienić firmę ubezpieczeniową na tańszą za ten sam zakres?
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: ING nie mam już siły

Mariusz Laskowski:
Jest to mocno zastanawiające, że wysyłane są listy za każdym razem. Moja firma, wysyła raz taki list. A wogóle to dlaczego nie zaproponowano i nie uruchomiono Polecenia zapłaty, lub innej formy stałego zlecenia płatności składki?
Tak przy okazji, może warto zmienić firmę ubezpieczeniową na tańszą za ten sam zakres?


moja firma to...moja firma sramto...

współczuje allianzowi.....

poczytaj wczesniejsze wpisy to zrozumiesz dlaczego tak a nie inaczej....

i czy wszystkim swoim potencjalnym klientom wciskasz kity ze jestes tańszy i zeby likwidowali produkty w innych firmach??

żenujace....
Karol J.

Karol J. Ubezpieczenia

Temat: ING nie mam już siły

Paweł Wietraszuk:
Robert podał jeden z możliwych powodów regularnego wysyłania monitów. Z doświadczenia wiem że może być jeszcze inny: niezapłacona jedna ze składek jakiś czas temu. Wtedy płacone składki księgują się za poprzedni okres i jest ciągle niedopłata.

Piotrze!
Podam jeszcze jeden możliwy powód zaistniałej sytuacji:
Co roku Towarzystwo sugeruje tzw. indeksację składki i jeśli jej nie akceptujesz musisz sam o tym poinformować. Jeśli tego nie zrobisz - składka się zwiększa. Być może wpłacasz składkę sprzed indeksacji (niższą o parę zł). System wyłapuje zaległość, niezależnie od tego ile ona wynosi, a dalej już wiesz ... To na pewno może sprawdzić Twój Przedstawiciel z ING :)Karol J. edytował(a) ten post dnia 11.12.10 o godzinie 01:09

konto usunięte

Temat: ING nie mam już siły

Witam wszystkich

Powiem jedno - Piotrze jeśli jesteś niezadowolony z firmy to należy ją zmienić na coś innego. Podstawa to zadowolenie klienta, a takie podejście niezależnie od tego czy to robi centrala, firma zewnętrzna czy coś innego nie ma najmniejszego znaczenia.

Zadowolenie klienta z firmy powinno być podstawą do zawarcia kontraktu z taką firmą.

Piotrze po prostu zmień firmę.
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: ING nie mam już siły

Radek Handke:
Witam wszystkich

Powiem jedno - Piotrze jeśli jesteś niezadowolony z firmy to należy ją zmienić na coś innego. Podstawa to zadowolenie klienta, a takie podejście niezależnie od tego czy to robi centrala, firma zewnętrzna czy coś innego nie ma najmniejszego znaczenia.

Zadowolenie klienta z firmy powinno być podstawą do zawarcia kontraktu z taką firmą.

Piotrze po prostu zmień firmę.


najlepiej na AWD...:PP

kurcze...ręce opadaja...

konto usunięte

Temat: ING nie mam już siły

Robert P.:
Radek Handke:
Witam wszystkich

Powiem jedno - Piotrze jeśli jesteś niezadowolony z firmy to należy ją zmienić na coś innego. Podstawa to zadowolenie klienta, a takie podejście niezależnie od tego czy to robi centrala, firma zewnętrzna czy coś innego nie ma najmniejszego znaczenia.

Zadowolenie klienta z firmy powinno być podstawą do zawarcia kontraktu z taką firmą.

Piotrze po prostu zmień firmę.


najlepiej na AWD...:PP

kurcze...ręce opadaja...

Kolego nic takiego nie napisałem...tyczyło się to ogólnie. Jak ci samochód X nie pasuje i się non stop psuje to zmieniasz go na samochód Y lub Z.

Rozumiem twoje oburzenie, ale trzeba spokojnie przyjmować krytykę błędów własnej firmy.

Moja wypowiedź nie była reklamą AWD.

Poza tym kolego trochę wiedzy...AWD nie ma swoich produktów.Radek Handke edytował(a) ten post dnia 11.12.10 o godzinie 20:22
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: ING nie mam już siły

Radek Handke:
Robert P.:
Radek Handke:
Witam wszystkich
kurcze...ręce opadaja...

Kolego nic takiego nie napisałem...tyczyło się to ogólnie. Jak ci samochód X nie pasuje i się non stop psuje to zmieniasz go na samochód Y lub Z.

Rozumiem twoje oburzenie, ale trzeba spokojnie przyjmować krytykę błędów własnej firmy.

Moja wypowiedź nie była reklamą AWD.

Poza tym kolego trochę wiedzy...AWD nie ma swoich produktów.Radek Handke edytował(a) ten post dnia 11.12.10 o godzinie 20:22


jakbyś nie zauważył ,krytyka dotyczy sfery biurokratycznej a nie produktowej...
a biurokracja jaka jest każdy widzi...system jest tak skonstruowany i nalezy to zmienić...sam się pdo tym podpisuję...bo oprócz wkurzenia klienta dochodzi marnotrawstwo papieru ....
a Ty od razu namawiasz do zmiany firmy... godne pożałowania podejście...nawet nie wiesz jaki produkt ma klient..czemu miał słuzyć..
klasyczne podejście agenta który widzi tylko swoja prowizję....nie wróżę Ci świetlanej przyszłości kolego w branży...

konto usunięte

Temat: ING nie mam już siły

Robert P.:
Radek Handke:
Robert P.:
Radek Handke:
Witam wszystkich
kurcze...ręce opadaja...

Kolego nic takiego nie napisałem...tyczyło się to ogólnie. Jak ci samochód X nie pasuje i się non stop psuje to zmieniasz go na samochód Y lub Z.

Rozumiem twoje oburzenie, ale trzeba spokojnie przyjmować krytykę błędów własnej firmy.

Moja wypowiedź nie była reklamą AWD.

Poza tym kolego trochę wiedzy...AWD nie ma swoich produktów.Radek Handke edytował(a) ten post dnia 11.12.10 o godzinie 20:22


jakbyś nie zauważył ,krytyka dotyczy sfery biurokratycznej a nie produktowej...
a biurokracja jaka jest każdy widzi...system jest tak skonstruowany i nalezy to zmienić...sam się pdo tym podpisuję...bo oprócz wkurzenia klienta dochodzi marnotrawstwo papieru ....
a Ty od razu namawiasz do zmiany firmy... godne pożałowania podejście...nawet nie wiesz jaki produkt ma klient..czemu miał słuzyć..
klasyczne podejście agenta który widzi tylko swoja prowizję....nie wróżę Ci świetlanej przyszłości kolego w branży...

dobrze, że nie jesteś wróżką Robercie:)

tym bardziej, że nie wiem jaki to produkt to nie patrzę na jakąś tam prowizję. :)

liczy się całościowe podejście bo co mi po produkcie, który może myć idealny skoro jego obsługa po sprzedażowa, czy serwis jest słabiutki. Trzeba patrzeć trochę szerzej...ale rozumiem twoją irytację bo to pewnie nie pierwsza i nie ostatnia krytyczna opinia na temat ING i jego obsługi po sprzedażowej. Przykre to, ale prawdziwe.
Karol J.

Karol J. Ubezpieczenia

Temat: ING nie mam już siły

Piotr Kasztelowicz:
Proszę o radę

nie daję sobie rady z ING. Od wielu lat jestem u nich
ubezpieczony - kontakt z moim doradzcą jest bardzo dobry
ale z centrali ciągle przychodzą jakieś listy od jakiegoś
pana Bartosza (nazwiska nie podam), który straszy mnie,
że nie płacę, co więcej firma ta beszczelnie przysłała
jeszcz ankietę dotyczącą zadowolenia (a raczej niezadowolenia)
ze współpracą...

Mieszkam w Toruniu 500m od siedziby ING - czy firma ta
nie może traktować mnie jako poważnego klienta i jak
są nawet wątpliwości zadzwonić ???

Nie polecam ING, chociaż jestem w tej firmie ubezpieczony długo

P.

Piotrze!
Trochę czasu minęło, od kiedy ruszyłeś temat. Czy coś się zmieniło? Czy podjąłeś jakieś kroki?
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: ING nie mam już siły

Radek Handke:
>> dobrze, że nie jesteś wróżką Robercie:)

tym bardziej, że nie wiem jaki to produkt to nie patrzę na jakąś tam prowizję. :)

liczy się całościowe podejście bo co mi po produkcie, który może myć idealny skoro jego obsługa po sprzedażowa, czy serwis jest słabiutki. Trzeba patrzeć trochę szerzej...ale rozumiem twoją irytację bo to pewnie nie pierwsza i nie ostatnia krytyczna opinia na temat ING i jego obsługi po sprzedażowej. Przykre to, ale prawdziwe.


przeczytaj pierwszy post Piotra...
masz problem z czytaniem ze zrozumieniem....
problem nie tkwi w serwisie...problem tkwi w systemia informacyjnym odnośnie wpłat...
no i problem nie wziął się z powietrza....Piotr nie jest bez winy zapewne...system informacyjny w ing jest skonstruwany w ten sposób , że klient jest po 30 dniu od wymagalności składki informowany automatycznie generowanym pismem że istnieje zaległość na koncie.Problem się zaczyna z zasady w momencie indeksacji składki ,gdzie klient powinien sobie wpłacać podwyższoną o stopień inflacji składkę chyba że rezygnuje z tego prawa ,zatem powinien firmę poinformować.Nie mieszaj do tego sprzedaży i serwisu posprzedażowego. A dlaczego twierdzę że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem?? z prostego powodu...Piotr chwalił swojego przedstawiciela....ale Ty nawet nie przeczytałeś postu...
ignorant....
nie jestem wróżką ale pracuję w zawodzie kilkanaście lat...doszedłem do niezłego poziomu..a po Twojej jednej wypowiedzi widzę brak rzetelności ,brak chęci uzyskania informacji.... i ignorancję....
voil'a ...tyle gwoli naprowadzania kolegi z AWD na ścieżkę rzetelnej sprzedaży...
pzdr.

Piotrze (do kolegi ,który wątek rozpoczął), czy Twój przedstawiciel poprosił już w centrali o specyfikację Twoich wpłat?? tam są informacje o datach i kwotach ksiegowania Twoich wpłat....na spokojnie trzeba to przejrzec i znaleźć źródło problemu..Robert P. edytował(a) ten post dnia 12.12.10 o godzinie 16:21
Piotr Kasztelowicz

Piotr Kasztelowicz Koordynator
(ordynator) oddz.
wewnętrznego,
Szpital Powia...

Temat: ING nie mam już siły

Witam
Piotrze!
Trochę czasu minęło, od kiedy ruszyłeś temat. Czy coś się zmieniło? Czy podjąłeś jakieś kroki?

tak byłem w toruńskiej siedzibie ING i zacząłem wyjaśniać sprawę na miejscu -
w końcu po przeliczeniu składek przez mojego agenta, który wreszcie otrzymał
szczegółowe informacje okazało się faktycznie brakowało jednej słownie (z okresu
około 15 lat odkładania w ING) składki jednak nie ostatniej, jak za każdym razem
sugerował "automatycznie wygenerowany list". Rozumiem, że istnieje pewien
system księgowania składek taki, że jak brakuje jednej składki np. z marca 2010
a jest kwietniowa i następne - to kwietniowa jest traktowana jako spóźniona
marcowa itp. i w związku z tym pisze się, że brakuje ostatniej ale czy
na prawdę finansiści mają takie klapki na oczach, że ne są w stanie pokazać
gdzie zaistniał prawdziwy problem. Bo jeśli ja wysyłam wyciągi aktualnie
opłaconych składek to upieranie się, że brakuje właśnie tych jest nieporozumieniem.

Straszenie, że w przypadku nie opłacenie jednej składki na 15 x 12 opłaconych
w moim przekonaniu jest moralnie potępianą zasadą 'deny & delay'. Mogę się tylko
cieszyć, że ING (w zasadzie poza AIG nie znajduje się tam żadna inna znana mi
firma) nie znajduje się na "czarnej liście" firm notorycznie uprawiających
ten proceder.

Niestety chyba do takich firm (wystarczy się spóźnić z jedna składką) należy
zaliczyć ZUS no i przede wszystkim związany ze mną zawodowo Narodowy Fundusz Zdrowia.
Pragnę zwrócić uwagę, że NFZ stosuje następujące metody:

* wykupuje świadczenia specjalistyczne na 11 miesięcy (proszę spróbować
się zarejestrować teraz w grudniu do przychodni specjalistycznej)

* opóźnia finansowanie procedur (nawet ratujących życie) na kilka lat
w porównaniu do krajów europejskich czy standardów medycznych lub
wiarygodnych źródeł z piśmiennictwa medycznego dzięki czemu ma
określone oszczędności - przykład - procedura leczenia raka nerki
sunitinibem (lek konkurencyjny sorafenib chyba nadal nie jest
na liście leków refundowanych). Cena miesięczna takiej terapii
(przed erą refundacji niektórzy próbowali to kupować) 15 tys zł (za 30 tabletek)

*limituje świadczenia medyczne jednocześnie mówiąc chorym, że wszystko się należy

itp. itd. przykładów jest więcej

Chciałbym Wam jeszcze powiedzieć, że będąc ordynatorem nie mam praktyki prywatnej
a przyjmuje normalnie (oprócz szpitala) w przychodni i każdy może do mnie przyjść
(i przychodzą) więc akurat osobiście nie wykorzystuje tej sytuacji ale
niestety jeśli chcę pomóc niektórym pacjentom muszę nie mając z tego żadnych
prywatnych profitów oszukiwać - wpisywać inne rozpoznania niż w rzeczywistości
po to aby chory mógł się wcześniej na coś załapać itp.

Nic chciałbym wreszcie żyć w normalnym kraju ... jeśli chodzi o branżę medyczną
jeśli nie będzie konkurencji także w systemie ubezpieczeń zdrowotnych i będzie
tylko "jeden słuszny NFZ" to się nic nie zmieni.

P.
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: ING nie mam już siły

na pocieszenie mogę tylko napisać że zgłaszałem wielokroć już do centrali żeby zmienić ten ((wadliwy) system...generujacy wkurzenie klientów...marnotrawstwo papieru...
zmiany sa w trakcie..... mnie tez moja centrala czasami wkurza....pewnie niewielka to dla Ciebie Piotrze pociecha...

wkurza mnie biurokracja ....
pozdrawiam...
Piotr Kasztelowicz

Piotr Kasztelowicz Koordynator
(ordynator) oddz.
wewnętrznego,
Szpital Powia...

Temat: ING nie mam już siły

Witaj
wkurza mnie biurokracja ....
pozdrawiam...

biurokracje również wkurza mnie ...
uff

Piotr
Karol J.

Karol J. Ubezpieczenia

Temat: ING nie mam już siły

Piotr Kasztelowicz:
Witam
Piotrze!
Trochę czasu minęło, od kiedy ruszyłeś temat. Czy coś się zmieniło? Czy podjąłeś jakieś kroki?

tak byłem w toruńskiej siedzibie ING i zacząłem wyjaśniać sprawę na miejscu -
w końcu po przeliczeniu składek przez mojego agenta, który wreszcie otrzymał
szczegółowe informacje okazało się faktycznie brakowało jednej słownie (z okresu ......

Rozumiem, że przynajmniej jeden problem masz z głowy :)
Pozdrawiam.
Paweł Głaz

Paweł Głaz SENIOR LP/KSS,
Pramerica Życie TUiR
SA

Temat: ING nie mam już siły

Mariusz Laskowski:
Jest to mocno zastanawiające, że wysyłane są listy za każdym razem. Moja firma, wysyła raz taki list. A wogóle to dlaczego nie zaproponowano i nie uruchomiono Polecenia zapłaty, lub innej formy stałego zlecenia płatności składki?
Tak przy okazji, może warto zmienić firmę ubezpieczeniową na tańszą za ten sam zakres?
Ja już nie mogę tego czytać - za każdym razem, cokolwiek dotyczy ubezpieczeń na życie u Mariusz jest zawsze "ten sam zakres" i zawsze "taniej" - Mariuszu vel "zawsze to samo i taniej" proszę zanim coś napiszesz mocno się zastanów.
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: ING nie mam już siły

paweł głaz:
Mariusz Laskowski:
Jest to mocno zastanawiające, że wysyłane są listy za każdym razem. Moja firma, wysyła raz taki list. A wogóle to dlaczego nie zaproponowano i nie uruchomiono Polecenia zapłaty, lub innej formy stałego zlecenia płatności składki?
Tak przy okazji, może warto zmienić firmę ubezpieczeniową na tańszą za ten sam zakres?
Ja już nie mogę tego czytać - za każdym razem, cokolwiek dotyczy ubezpieczeń na życie u Mariusz jest zawsze "ten sam zakres" i zawsze "taniej" - Mariuszu vel "zawsze to samo i taniej" proszę zanim coś napiszesz mocno się zastanów.


wybacz mu ...młody jest... naiwny...dojrzeje...zmądrzeje;))))

Następna dyskusja:

pracodawca nie poinformowal...




Wyślij zaproszenie do