konto usunięte

Temat: Za 3 miesiące zaczyna się sezon

http://www.pmt.com.pl/pl/aktualnosci/id/43

Wypis z 2010 roku

„Sezon grillowy tuż-tuż. Jakie metody detaliści powinni zastosować, by cieszyć się nim tak samo jak miliony Polaków? Dla siebie samych kij, dla klientów – tylko marchewkę, choć w tym przypadku powinno się raczej powiedzieć – kiełbaskę. O tych i nie tylko tych narzędziach wspomagających sprzedaż produktów grillowych rozmawiamy z Anną Wierzbicką, menedżerem Działu Merchandisingu w firmie PMT Marketing System*.

Za początek sezonu grillowego tradycyjnie uznaje się pierwsze dni maja. Kiedy detaliści powinni zacząć komunikować w sklepach fakt, że nadchodzi czas pikników przy grillu?
– Rzeczywiście w dniach 1–3 maja większość z nas z reguły rozpoczyna sezon grillowy, chociaż kartka w kalendarzu ma na jego inaugurację mniejszy wpływ niż aura. Niezależnie od tego kiedy sezon grillowy faktycznie ruszy pełną parą, detaliści już w kwietniu powinni zadbać o dostępność produktów do grillowania w sklepach. Dodatkowe ekspozycje i akcje promocyjne artykułów wykorzystywanych podczas pikników przy grillu należy organizować najpóźniej w drugiej połowie kwietnia.
Co dziś zalicza się do asortymentu grillowego?
– Wbrew pozorom ta kategoria produktów z roku na rok staje się coraz bogatsza. Dziś artykuły do grillowania to już nie tylko kij i kiełbaska, ale cała gama innych produktów: poczynając od samego grilla poprzez podpałki, węgiel, tacki, folie, naczynia jednorazowe świece antykomarowe, aż po przyprawy, musztardy, dodatki, napoje i oczywiście specjalnie przygotowane wędliny i mięso.

Teraz należałoby tylko zebrać te artykuły i zgrupować je w ramach jednej ekspozycji tematycznej…
– Ekspozycje specjalne, kumulujące w jednymi miejscu wszelki asortyment potrzebny do grillowania, to bez wątpienia dobry zabieg marketingowy. Są one nie tylko wygodne dla klienta, ale także zwiększają szanse na sprzedaż produktów, których zakup nie był planowany. Zasada jest prosta: klient chce kupić podpałkę, ale zobaczył tacki do grillowania i serwetki, więc naturalnie dorzuca te produkty do koszyka.

A co zrobić, jeśli sklep jest na tyle mały, że nie da się w nim wygospodarować miejsca na specjalną grillową ekspozycję?
– Małe i średnie sklepy mają zdecydowaną trudność w budowaniu dodatkowych ekspozycji promocyjnych nie tylko dla produktów do grillowania. Wynika ona przede wszystkim z mniejszej niż w przypadku super- i hipermarketów powierzchni sprzedażowej. Dlatego rozwiązaniem polecanym dla sklepów mniejszego formatu jest sezonowa przebudowa standardowych ekspozycji i tworzenie dodatkowych miejsc, komunikujących klientom daną promocję czy pozwalających na wystawienie jednego lub dwóch produktów grillowych.”

Sezon grillowania za 3 miesiące

EKOPODPAŁKA nr 1 FENIKS

Wykonana z wełny drzewnej ,pachnąca zapachem lasem/atest PZH/
Różnorodne systemy pakowania przystosowane do nowoczesnego handlu/ILiM/
Opakowania w językach: polski, angielski, niemiecki, rosyjski, także możemy wykonać
pod marką własną
Nowatorski produkt polskiej przyrody niezmieniający smaku grillowanych potraw
Produkt wybitnie ekologiczny i mający szansę zostać ”gwiazdą”
Zapraszamy do współpracy, możliwość gwarancji ceny z odbiorem za 3 miesiące

Obrazek


Obrazek


Walczak Ryszard
Rybaki 1 Młyn
73-210 RECZ
Team ekopodpałki FENIKS
Tel/fax: 95 765 4543
Kom.695 818 885
rywal@rybaki.com.pl
http://ekopodpalka.pl