Andrzej T.

Andrzej T. Szukam wyzwan

Temat: Witam

Zapraszam do wpisow w temacie ,,Propozycje na temat IKEA,,
Co byscie chcieli aby Ikea zmienila lub ..................
wprowadzila do sprzedazy.
Beata Krowicka

Beata Krowicka dziennikarz,
freelancer,
poszukiwacz

Temat: Witam

przyznam, że ostatnio Ikea zawodzi mnie, moich znajomych również. wiecznie na półkach braki. o co się nie zapyta, to będzie dopiero za kilka miesięcy. kiedyś po prostu szło się po konkretną rzecz i się z nią wychodziło. teraz w magazynie pustki. no i jeszcze ten magazyn zewnętrzny, który mocno utrudnia robienie zakupów.
słyszałam, że winę za pustki na półkach ponosi fabryka, która pozwalniała ludzi. no to trzeba było nie zwalniać. przykre to, bo człowiek jedzie przez całe miasto na zakupy i okazuje się, że z 10 rzeczy może kupić 2.
w takiej sytuacji przydałaby się możliwość telefonicznej i internetowej rezerwacji produktu. żeby nie trzeba było jechać z drżącym sercem, czy zastaniemy oczekiwane towary.
no i jakieś zapisy (trochę komunistycznie). bo skoro teraz czegoś nie ma i będzie dopiero w lutym, to fajnie byłoby mieć pewność, że wtedy uda się to kupić.

przyznam, że naprawdę Ikea ostatnio rozczarowuje.
Małgorzata M.

Małgorzata M. wł.działalność,
ACCOM

Temat: Witam

chciałabym ąby warunki gwarancji na produkty IKEA były takie same dla firm i osób fizycznych.
Małgorzata K.

Małgorzata K. Robię to co lubię:)

Temat: Witam

Ja osobiście chciałabym aby zapełnianie półek nie odbywało się w trakcie godzin otwarcia ponieważ efekt jest taki,że stoi wielkie pudło zapełnione jakimiś produktami zasłaniając całą półkę innych produktów. Obsługi w pobliżu brak:( Kolejna kwestia to urocze szklane miski (po które się wybrałam) stoją tak wysoko,że człowiek mający 164 cm nie jest w stanie ich zdjąć a na przeszkodzie dodam stoi wielkie pudło, o którym pisałam wcześniej:(
Szkoda ,że IKEA w Jankach pozbyła się małej zjeżdżalni, która znajdowała sie przy wejściu do działu dziecięcego.
Pawel Gosciniak

Pawel Gosciniak Sourcing Development
Manager IKEA of
Sweden

Temat: Witam

Mnie trochę brakuje podłóg, które IKEA miała kiedyś w asortymencie. Super trwałe i dobra cena.
Andrzej T.

Andrzej T. Szukam wyzwan

Temat: Witam

Sa takie same dla kazdego kto dokona zakupow.
Małgorzata M.:
chciałabym ąby warunki gwarancji na produkty IKEA były takie same dla firm i osób fizycznych.
Piotr Chudoba

Piotr Chudoba Kierownik, P.H.U.
PICHU Piotr Chudoba

Temat: Witam

Z tego co sie orientuje to na paragon jest dwa lata, na fv jest rok i to bez znaczenia czy jest na os fiz czy firme.
Darek Korotusz

Darek Korotusz Doradca Klienta
Zamożnego Aquarius
mBank

Temat: Witam

Beata Krowicka:
przyznam, że ostatnio Ikea zawodzi mnie, moich znajomych również. wiecznie na półkach braki. o co się nie zapyta, to będzie dopiero za kilka miesięcy. kiedyś po prostu szło się po konkretną rzecz i się z nią wychodziło. teraz w magazynie pustki. no i jeszcze ten magazyn zewnętrzny, który mocno utrudnia robienie zakupów.
słyszałam, że winę za pustki na półkach ponosi fabryka, która pozwalniała ludzi. no to trzeba było nie zwalniać. przykre to, bo człowiek jedzie przez całe miasto na zakupy i okazuje się, że z 10 rzeczy może kupić 2.
w takiej sytuacji przydałaby się możliwość telefonicznej i internetowej rezerwacji produktu. żeby nie trzeba było jechać z drżącym sercem, czy zastaniemy oczekiwane towary.
no i jakieś zapisy (trochę komunistycznie). bo skoro teraz czegoś nie ma i będzie dopiero w lutym, to fajnie byłoby mieć pewność, że wtedy uda się to kupić.

przyznam, że naprawdę Ikea ostatnio rozczarowuje.


w 100% się zgadzam...ostatnio nigdy z listy zrobionej na stronie ikei nie kupiłem więcej niż 40-50% - też się strasznie rozczarowałem - ale jako wierny fan IKEI wiernie czekam:))Darek Korotusz edytował(a) ten post dnia 25.11.09 o godzinie 17:40
Małgorzata M.

Małgorzata M. wł.działalność,
ACCOM

Temat: Witam

Andrzej T.:
Sa takie same dla kazdego kto dokona zakupow.
Małgorzata M.:
chciałabym ąby warunki gwarancji na produkty IKEA były takie same dla firm i osób fizycznych.


A diabeł jak zwykle tkwi w szczegołach...

Bo gwarancja 25 lat na blaty nie jest jednakowa dla wszyskich.
Katarzyna Karus-Wysocka

Katarzyna Karus-Wysocka ux designer, owner

Temat: Witam

CHciałabym nie musieć robić wycieczek do Katowic po każdą pierdołę, która po prostu nie jest dostępna w Krakowie. Czy Kraków to naprawdę aż taki zaścianek?
Piotr Chudoba

Piotr Chudoba Kierownik, P.H.U.
PICHU Piotr Chudoba

Temat: Witam

Darku tworząc listę zakupów robisz ja na chwilę obecną, z tąd wynikają braki w asortymencie, całkiem normalna rzecz przy tak dużej liczbie odwiedzających trudno czasem jest cos złapać.
Pozdrawiam wiernego Fana IKEA ;)
Darek Korotusz:
Beata Krowicka:
przyznam, że ostatnio Ikea zawodzi mnie, moich znajomych również. wiecznie na półkach braki. o co się nie zapyta, to będzie dopiero za kilka miesięcy. kiedyś po prostu szło się po konkretną rzecz i się z nią wychodziło. teraz w magazynie pustki. no i jeszcze ten magazyn zewnętrzny, który mocno utrudnia robienie zakupów.
słyszałam, że winę za pustki na półkach ponosi fabryka, która pozwalniała ludzi. no to trzeba było nie zwalniać. przykre to, bo człowiek jedzie przez całe miasto na zakupy i okazuje się, że z 10 rzeczy może kupić 2.
w takiej sytuacji przydałaby się możliwość telefonicznej i internetowej rezerwacji produktu. żeby nie trzeba było jechać z drżącym sercem, czy zastaniemy oczekiwane towary.
no i jakieś zapisy (trochę komunistycznie). bo skoro teraz czegoś nie ma i będzie dopiero w lutym, to fajnie byłoby mieć pewność, że wtedy uda się to kupić.

przyznam, że naprawdę Ikea ostatnio rozczarowuje.


w 100% się zgadzam...ostatnio nigdy z listy zrobionej na stronie ikei nie kupiłem więcej niż 40-50% - też się strasznie rozczarowałem - ale jako wierny fan IKEI wiernie czekam:))Darek Korotusz edytował(a) ten post dnia 25.11.09 o godzinie 17:40



Wyślij zaproszenie do