Andrzej T. Szukam wyzwan
Temat: Witam
Zapraszam do wpisow w temacie ,,Propozycje na temat IKEA,,Co byscie chcieli aby Ikea zmienila lub ..................
wprowadzila do sprzedazy.
Andrzej T. Szukam wyzwan
Beata
Krowicka
dziennikarz,
freelancer,
poszukiwacz
Małgorzata
M.
wł.działalność,
ACCOM
Małgorzata K. Robię to co lubię:)
Pawel
Gosciniak
Sourcing Development
Manager IKEA of
Sweden
Andrzej T. Szukam wyzwan
Małgorzata M.:
chciałabym ąby warunki gwarancji na produkty IKEA były takie same dla firm i osób fizycznych.
Piotr
Chudoba
Kierownik, P.H.U.
PICHU Piotr Chudoba
Darek
Korotusz
Doradca Klienta
Zamożnego Aquarius
mBank
Beata Krowicka:
przyznam, że ostatnio Ikea zawodzi mnie, moich znajomych również. wiecznie na półkach braki. o co się nie zapyta, to będzie dopiero za kilka miesięcy. kiedyś po prostu szło się po konkretną rzecz i się z nią wychodziło. teraz w magazynie pustki. no i jeszcze ten magazyn zewnętrzny, który mocno utrudnia robienie zakupów.
słyszałam, że winę za pustki na półkach ponosi fabryka, która pozwalniała ludzi. no to trzeba było nie zwalniać. przykre to, bo człowiek jedzie przez całe miasto na zakupy i okazuje się, że z 10 rzeczy może kupić 2.
w takiej sytuacji przydałaby się możliwość telefonicznej i internetowej rezerwacji produktu. żeby nie trzeba było jechać z drżącym sercem, czy zastaniemy oczekiwane towary.
no i jakieś zapisy (trochę komunistycznie). bo skoro teraz czegoś nie ma i będzie dopiero w lutym, to fajnie byłoby mieć pewność, że wtedy uda się to kupić.
przyznam, że naprawdę Ikea ostatnio rozczarowuje.
Małgorzata
M.
wł.działalność,
ACCOM
Andrzej T.:
Sa takie same dla kazdego kto dokona zakupow.Małgorzata M.:
chciałabym ąby warunki gwarancji na produkty IKEA były takie same dla firm i osób fizycznych.
Katarzyna Karus-Wysocka ux designer, owner
Piotr
Chudoba
Kierownik, P.H.U.
PICHU Piotr Chudoba
Darek Korotusz:
Beata Krowicka:
przyznam, że ostatnio Ikea zawodzi mnie, moich znajomych również. wiecznie na półkach braki. o co się nie zapyta, to będzie dopiero za kilka miesięcy. kiedyś po prostu szło się po konkretną rzecz i się z nią wychodziło. teraz w magazynie pustki. no i jeszcze ten magazyn zewnętrzny, który mocno utrudnia robienie zakupów.
słyszałam, że winę za pustki na półkach ponosi fabryka, która pozwalniała ludzi. no to trzeba było nie zwalniać. przykre to, bo człowiek jedzie przez całe miasto na zakupy i okazuje się, że z 10 rzeczy może kupić 2.
w takiej sytuacji przydałaby się możliwość telefonicznej i internetowej rezerwacji produktu. żeby nie trzeba było jechać z drżącym sercem, czy zastaniemy oczekiwane towary.
no i jakieś zapisy (trochę komunistycznie). bo skoro teraz czegoś nie ma i będzie dopiero w lutym, to fajnie byłoby mieć pewność, że wtedy uda się to kupić.
przyznam, że naprawdę Ikea ostatnio rozczarowuje.
w 100% się zgadzam...ostatnio nigdy z listy zrobionej na stronie ikei nie kupiłem więcej niż 40-50% - też się strasznie rozczarowałem - ale jako wierny fan IKEI wiernie czekam:))Darek Korotusz edytował(a) ten post dnia 25.11.09 o godzinie 17:40
Następna dyskusja: