konto usunięte

Temat: k2 Internet

Warszawa, 30 maja 2007 r.




K2 Internet S.A. składa prospekt emisyjny w KNF

Spółka marketingowo-technologiczna w drodze na giełdę


W dniu 30 maja 2007 r., K2 Internet S.A. złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. Spółka ma szansę stać się pierwszą innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną notowaną na GPW. To jedyna na polskim rynku firma, która na tak wielką skalę łączy technologię i kreację.

„Tak jak dla innych spółek, Giełda jest dla K2 Internet S.A. szansą na dalszy rozwój firmy. Zdobyliśmy już czołową pozycję na rynku e-marketingu w Polsce. Chcemy dalej umacniać naszą pozycję, rozwijać się w segmentach na których jesteśmy obecni oraz - przede wszystkim - rozwijać nowe usługi. Wszystko wskazuje na to, iż K2 Internet S.A. ma szansę zostać pierwszą spółką z rynku e-marketingowego obecną na GPW. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu nasza przewaga nad konkurencją wzrośnie jeszcze bardziej. Planowany debiut K2 Internet S.A. prawdopodobnie nie tylko istotnie wpłynie na naszą sytuację, lecz także na całą branżę. Dzięki umocnieniu pozycji lidera mamy nadzieję dalej kreować standardy e-marketingu na dynamicznie rozwijającym się rynku.” – mówi Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu.

K2 Internet S.A. należy do grona czołowych firm zajmujących się usługami interaktywnymi w Polsce. Spółka jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną, budującą relacje pomiędzy markami a ich klientami. Przez 10 lat obecności na rynku e-marketingu osiągnęła pierwszą pozycję w branży w naszym kraju, odpowiadając za obecność w sieci Internet czołowych polskich i międzynarodowych marek, takich jak: Ikea, Coca-Cola, Nokia, Volvo, Koło, Agora czy Play. Spółka jest laureatem wielu prestiżowych nagród, które od lat otrzymuje za realizację projektów interaktywnych dla swoich klientów, m.in. Złote Orły, Golden Drum Awards, Cresta Awards. W 2003 r. K2 Internet w rankingu Media i Marketing Polska została uznana za najbardziej kreatywną agencję interaktywną w Polsce, a w 2006 r. przez Impactora – za najbardziej podziwianą agencję interaktywną w Polsce.
W roku 2006 Spółka, jako jedyna w branży, otrzymała status „Microsoft Gold Certified Partner” jako wyraz oceny kompetencji i zrealizowanych wdrożeń. Współpraca z Microsoft a także z RedDot (K2 Internet ma status Advanced Partner jednego z najlepszych dostawców systemów zarządzania treścią serwisów www) i innymi partnerami jest podstawą kompetencji technologicznych Spółki. Zrealizowane inwestycje we własne data center, partnerzy technologiczni oraz wykwalifikowany zespół pozwalają skutecznie konkurować w obszarach ważnych dla rozwoju spółki nawet z wielokrotnie większymi firmami IT. Na działalność K2 Internet S.A. składają się dwa obszary kompetencyjne:
e-marketing - kompleksowa obsługa w zakresie marketingu w nowych mediach, w tym dedykowane rozwiązania informatyczne, które w oparciu o technologie firmy Microsoft oraz posiadaną infrastrukturę pozwalają na realizację krytycznych biznesowo projektów w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta on-line.
nowe media – ACR S.A., należący do grupy K2 Internet S.A., to niezależny dom mediowy wyspecjalizowany w mediach interaktywnych.

Rynek Polski, na którym działa K2 Internet S.A., znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Przykładowo: wzrost rynku reklamy on-line, który jest silnie skorelowany z rynkiem usług interaktywnych, na którym działa spółka, w zeszłym roku zanotował w Polsce wzrost o 55% a w 2005 r. aż o 85%. Tendencje w Europie Zachodniej i USA wskazują, że trend wzrostowy utrzyma się, a nowe media coraz bardziej będą zastępować tradycyjne.

„Chcemy zbudować kilkusetosobową, bardzo silną i unikalną w Polsce organizację do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klientów. Obecnie K2 Internet S.A. jest rozwiniętą organizacją zorientowaną na tworzenie dużych i nowatorskich projektów jak np.: moblog.pl, coke.pl, czy pracuj.pl. Tworzymy również dedykowane rozwiązania z zakresu ECM (Enterprise Content Management – systemy zarządzania treścią integrujące zbieranie i zarządzania informacją w skali całego przedsiębiorstwa) i BPM (Business Proces Management - automatyzacja procesów) - m.in. dla banków – zwiększając wydajność procesów obsługi klientów. Aby tworzyć przewagi konkurencyjne, marketing stale wymaga innowacji. Naszą misją jest pomaganie w wykorzystywaniu nowych mediów i technologii do tworzenia relacji marek z ich klientami.” – dodaje Michał Lach, Przewodniczący Rady Nadzorczej K2 Internet S.A.

Do głównych udziałowców K2 Internet S.A. należą założyciele firmy oraz fundusz venture capital BMP AG. W 2006 r. przychody spółki osiągnęły prawie 16 mln zł, natomiast zysk netto 1,1 mln zł. Firma zatrudnia ponad 100 osób. Obok członków Zarządu do akcjonariuszy K2 Internet S.A. należą również pracownicy, gdyż to właśnie oni decydują o obliczu firmy.

K2 Internet S.A. jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Swoją ofertę adresuje do dużych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych. Wśród klientów K2 Internet S.A. znajdują się m.in.: Coca-Cola, IKEA, Michelin, Nokia, Volvo, Sanitec Koło, Play i Pracuj.pl. Spółka była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana w najważniejszych konkursach branżowych.

Korzenie firmy sięgają 1997 r., która wówczas działała jako K2 Internet Provider S.C. W roku 2000 nastąpiło przekształcenie w K2 Internet S.A., a część akcji objął fundusz venture capital BMP AG. Od 2005 r. dzięki wzmocnieniu działu technologii rozszerzono portfel usług m.in. o rozwiązania BPM i ECM. K2 Internet S.A. jest oficjalnym sponsorem UNICEF-u w Polsce.

konto usunięte

Temat: k2 Internet

30.5.Warszawa (PAP) - Firma marketingowo-technologiczna K2
Internet złożyła w środę prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru
Finansowego. Debiut spółki na warszawskiej giełdzie spodziewany
jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału - poinformowali
na środowym spotkaniu z dziennikarzami przedstawiciele spółki.

"Dzisiaj złożyliśmy prospekt do Komisji Nadzoru Finansowego.
Trudno dokładnie przewidzieć, kiedy zadebiutujemy na GPW. Myślę,
że równie dobrze mogłoby być to w sierpniu, jak w październiku" -
powiedział prezes K2 Internet Janusz Żebrowski.

"Nasze plany wakacyjne są elastyczne" - dodał.

Spółka na razie nie ujawnia wartości środków, jakie chce pozyskać
z emisji, ani celów emisyjnych. Nie wykluczone, że oprócz rozwoju
organicznego spółka będzie chciała przejmować inne podmioty.

"Chcemy dalej umacniać naszą pozycję, rozwijać się w segmentach,
w których jesteśmy obecni oraz rozwijać nowe usługi" - powiedział
prezes.

"Historia naszego rozwoju pokazuje, że dokonaliśmy przejęcia, gdy
nadarzyła się okazja. Uważam, że rynek, na którym działamy na
pewno będzie się konsolidował w najbliższych latach" - dodał.

K2 Internet jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną
świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania
nowych mediów oraz technologii w biznesie.

Ofertę adresuje do dużych przedsiębiorstw polskich i
międzynarodowych. Wśród klientów spółki znajdują się m.in.: Coca-
Cola, IKEA, Michelin, Nokia, Volvo.

Spółka istnieje od 1997 roku. W roku 2000 część jej akcji spółki
objął fundusz venture capital BMP AG. Obecnie K2 Internet
zatrudnia ponad 100 osób. Firma posiada 86,67 proc. akcji
interaktywnego domu mediowego ACR.
0
Największym akcjonariuszem K2 Internet jest BMP AG, który posiada
42,6 proc. akcji, 29,1 proc. akcji należy do przewodniczącego rady
nadzorczej Michała Lacha, a 12 proc. do prezesa spółki. Pozostałą
część akcjonariatu stanowią pracownicy firmy.

W środę przedstawiciele BMP AG poinformowali, że w ofercie
prawdopodobnie sprzedadzą część posiadanych akcji BPM AG.

W 2006 roku K2 Internet miało 1,13 mln zł skonsolidowanego zysku
netto, 1,5 mln zł zysku operacyjnego i 15,3 mln zł przychodów, rok
wcześniej 0,61 mln zł zysku netto, 1 mln zł zysku operacyjnego i
11,75 mln zł przychodów.

Oferującym akcje K2 Internet będzie DM Penetrator.(PAP)

gsu/ osz/
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: k2 Internet

Jak zwykle dziekuję Piotrze w imieniu grupy za dawkę wyczerpujących informacji.
Osobiście myślę, że K2 Internet może stać się jednym z najciekawszych debiutów roku. Miejmy nadzieję, że nie wywindują zbytnio ceny i nie pójdą jak GG w dół po debiucie zamiast w górę.

konto usunięte

Temat: k2 Internet

A teraz nieco o dynamice wyników finansowych:

Przychody netto ze sprzedaży:
2004 ....... 6 303
2005 ..... 11 748
2006 ..... 15 294

EBITDA:
2004 ........ 738
2005 ..... 1 412
2006 ..... 2 145

zysk netto:
2004 ........ 207
2005 ........ 610
2006 ..... 1 128

Akcjonariat:

BMP AG .......... 42,6%
Michał Lach .......... 29,1%
Janusz Żebrowski .......... 12%
kluczowi pracownicy .......... 12,9%
pozostali .......... 3,4%

konto usunięte

Temat: k2 Internet

31.1.Warszawa (PAP) - Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zatwierdziła prospekt emisyjny K2 Internet - poinformowała KNF w czwartkowym komunikacie.

Spółka chce wyemitować 330.000 nowych akcji serii H, a oferującym akcje jest Dom Maklerski Penetrator.

W maju ubiegłego roku firma marketingowo-technologiczna K2 Internet złożyła prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego, ale nie ujawniła ile środków chce pozyskać z emisji, ani jakie są cele emisyjne.

K2 Internet jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie.

Swoją ofertę adresuje do dużych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych. Wśród klientów spółki znajdują się m.in.: Coca-Cola, IKEA, Michelin, Nokia, Volvo.

Spółka istnieje od 1997 roku, a jej największym akcjonariuszem jest fundusz BMP AG.

W ubiegłym roku przedstawiciele BMP AG informowali, że w ofercie prawdopodobnie sprzedadzą część posiadanych akcji K2 Internet. (PAP)

bas/ asa/

konto usunięte

Temat: k2 Internet

Zapisy na akcje K2 Internet od 9 do 11 kwietnia

Zapisy na akcje K2 Internet przyjmowane będą od 9 do 11 kwietnia - podała spółka w prospekcie emisyjnym.

Oferta publiczna K2 Internet obejmuje 330 000 akcji nowej emisji i 420 000 akcji sprzedawanych, stanowiących 36,95 proc. kapitału zakładowego i głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.

W zależności od wyniku zaplanowanego na 3 i 4 kwietnia procesu budowy księgi popytu główny akcjonariusz, bmp AG, może zwiększyć pulę akcji sprzedawanych, nie więcej jednak niż o 354 960 sztuk. Ustalenie ceny i ostatecznej liczby oferowanych akcji ma nastąpić do 9 kwietnia. Cena maksymalna wynosi 40 zł. Przydział akcji ma nastąpić do 18 kwietnia. Oferującym jest Dom Maklerski Penetrator.

konto usunięte

Temat: k2 Internet

K2 Internet przydzielił akcje bez redukcji, bmp sprzedał tylko część walorów

Warszawa, 16.04.2008 (ISB) - Spółka K2 Internet przydzieliła inwestorom 330.000 nowych akcji serii H i 258 523 istniejących akcji w ramach swojej pierwotnej emisji publicznej, poinformowała firma w komunikacie. Akcje przydzielono bez redukcji, przy czym główny akcjonariusz, bmp AG, sprzedał tylko część z oferowanych 420 tys. akcji istniejących.

"Inwestorom, którzy złożyli zapisy bez zaproszeń, przydzielono 63.523 nowo emitowanych akcji spółki (akcje serii H). Inwestorom, którzy złożyli zapisy w odpowiedzi na zaproszenia, przydzielono 258.523 istniejących akcji spółki (akcje sprzedawane) i 266.477 nowo emitowanych akcji spółki (akcji serii H)" - czytamy w komunikacie.

K2 Internet oferował 330 tys. akcji nowej emisji i 420 tys. istniejących akcji serii od A do F należących do głównego akcjonariusza - funduszu bmp AG.

Cena emisyjna akcji oferowanych została ustalona na 25,0 zł. Inwestorzy złożyli łącznie 126 zapisów na 588.523 akcje o wartości 14,7 mln zł. Oferującym akcje K2 Internet był Dom Maklerski Penetrator. Z emisji nowych akcji spółka pozyskała 8,25 mln zł brutto wobec 11,8 mln zł netto, na które liczyła wcześniej.

Pozyskane środki spółka chce zainwestować w budowę systemu afiliacyjnego, sprzęt komputerowy, nowe biuro dla działu integracji i ACR, stworzenie oferty e-Governement, zakup istniejącej firmy lub rozwój oferty własnej w dziedzinie marketingu mobilnego, zakup oprogramowania do e-mail marketingu oraz rozbudowy centrum danych.

K2 Internet jest firmą marketingowo-technologiczną świadczącą usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Należy do niej m.in. internetowy dom mediowy ACR.

W 2006 roku spółka miała 1,128 mln zł zysku netto wobec 610 tys. zł rok wcześniej. Przychody, że sprzedaży wyniosły odpowiednio 15,294 mln zł wobec 11,748 mln zł. W I połowie 2007 roku spółka miała 680 tys. zł zysku netto (wzrost o 6% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku) przy 10,881 mln zł przychody (wzrost o 69%). (ISB)

konto usunięte

Temat: k2 Internet

Zarząd K2 Internet S.A. podaje do publicznej wiadomości terminy przekazywania raportów okresowych w 2008 roku.
Raporty okresowe będą przekazywane w następujących terminach:
1.Skonsolidowany raport roczny za 2007 r. – 11 czerwca 2008 r.
2.Jednostkowy raport roczny za 2007 r. – 11 czerwca 2008 r.
3.Skonsolidowany raport kwartalny za I kwartał 2008 r. – 15 maja 2008 r.
4.Skonsolidowany raport kwartalny za II kwartał 2008 r. – 13 sierpnia 2008 r.
5.Skonsolidowany raport kwartalny za III kwartał 2008 r. – 14 listopada 2008 r.
6.Skonsolidowany raport półroczny za I półrocze 2008 r. – 29 września 2008 r.

konto usunięte

Temat: k2 Internet

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 5 / 2008
Data sporządzenia: 2008-04-15
Skrócona nazwa emitenta
K2 INTERNET S.A.
Temat
Złożenie wniosku o dopuszczenie akcji oraz praw do akcji do obrotu na rynku podstawowym Giełdy Papierów Wartosciowych w Warszawie S.A.
Podstawa prawna
Inne uregulowania
Treść raportu:
Zarząd K2 Internet S.A. (Emitent) informuje, że w dniu 15 kwietnia 2008 r. zostały złożone do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. wnioski o dopuszczenie do obrotu na Giełdzie Papierów Wartosciowych w Warszawie S.A. na rynku podstawowym 330 000 praw do akcji serii H (oznaczonych kodem PLK2ITR00028) oraz 2 030 000 akcji zwykłych na okaziciela (oznaczonych kodem PLK2ITR00010) o wartości nominalnej 1,00 zł każda, w tym:
- 30 000 akcji zwykłych na okaziciela serii A,
- 277 530 akcji zwykłych na okaziciela serii B,
- 870 000 akcji zwykłych na okaziciela serii C,
- 60 000 akcji zwykłych na okaziciela serii D,
- 219 537 akcji zwykłych na okaziciela serii E,
- 92 940 akcji zwykłych na okaziciela serii F,
- 149 993 akcji zwykłych na okaziciela serii G,
- 330 000 akcji zwykłych na okaziciela serii H.

Podstawa prawna:
§9 ust. 1 Regulaminu Giełdy

konto usunięte

Temat: k2 Internet

K2 INTERNET S.A. - Informacja o przekroczeniu progu 5% ogólnej liczby głosów na WZ przez akcjonariusza i klientów akcjonariusza K2 Internet S.A. ( 11 / 2008 )

Treść raportu:
Zarząd K2 Internet S.A. (Spółka) informuje, iż w dniu 21 kwietnia 2008 r. otrzymał od BZ WBK AIB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. zawiadomienie o przekroczeniu progu 5% ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu. Zgodnie z art. 69 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 87 ust.1 pkt 2 lit a) Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. Nr 184, poz. 1539) akcjonariusz zawiadomił, iż w wyniku przydziału akcji (w dniu 15 kwietnia 2008 r.) BZ WBK AIB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. działając w imieniu Arka BZ WBK Akcji Funduszu Inwestycyjnego Otwartego, Arka BZ WBK Akcji Środkowej i Wschodniej Europy Funduszu Inwestycyjnego Otwartego oraz Lukas Funduszu Inwestycyjnego Otwartego (dalej zwanych Funduszami) stały się posiadaczami akcji zapewniających więcej niż 5% ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki K2 Internet S.A. Łącznie, wymienione Fundusze, stały się posiadaczami 200.999 akcji, które stanowią 9,90% w kapitale zakładowym Spółki, dających prawo do 200.999 głosów stanowiących 9,90% ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki. Wcześniej Fundusze nie posiadały akcji Spółki K2 Internet S.A. Również w dniu 21 kwietnia 2008 r. Zarząd K2 Internet S.A. otrzymał od BZ WBK AIB Asset Management S.A. zawiadomienie o przekroczeniu progu 5% ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu. Zgodnie z art. 69 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 87 ust.1 pkt 2 lit a) Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. Nr 184, poz. 1539) akcjonariusz zawiadomił, iż w wyniku przydziału akcji (w dniu 15 kwietnia 2008 r.) klienci BZ WBK AIB Asset Management S.A. stali się posiadaczami 200.999 akcji, które stanowią 9,90% w kapitale zakładowym Spółki, dających prawo do 200.999 głosów stanowiących 9,90% ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki. Wcześniej klienci BZ WBK AIB Asset Management S.A. nie posiadali akcji Spółki K2 Internet S.A.

Następna dyskusja:

Internet Group SA - kupowac?




Wyślij zaproszenie do