Temat: Ogłoszenia
Centrum Wiedzy Prawno-Gospodarczej oraz
TML - Kancelaria Gruszecki, serdecznie zaprasza na szkolenie:
WYBRANE ASPEKTY PRAWNE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy przedstawicieli i pracowników:
- działów marketingu;
- branży reklamowej;
- konsultingów biznesowych i doradczych realizujących projekty marketingowe;
- mikro- i małych przedsiębiorców zaangażowanych w działania marketingowe;
- project managerów
Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział jak w sposób zgodny z prawem:
1. Nabywać prawa do korzystania oraz korzystać z utworów (np. zdjęć, grafik, tekstów, filmów).
2. Prowadzić marketing bezpośredni (e-mail marketing, marketing telefoniczny).
3. Zbierać i pracować na danych osobowych, a także tworzyć bazy danych.
4. Prowadzić marketing produktów sensytywnych (np. napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe);
5. Organizować konkursy.
6. Wybrać odpowiedni model prowadzenia działalności w sieci.
*******************************************
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Część I (czas trwania: 2,30 h)
1. Kategorie naruszeń praw osób trzecich oraz przepisów obowiązującego prawa jakie można popełnić w ramach działalności marketingowej (wprowadzenie);
2. Prawo autorskie – zakres poruszonych na szkoleniu zagadnień: zakres praw autorskich, dozwolony użytek publiczny i prywatny, licencje Creative Commons.
3. Naruszenie prawa ochronnego na znak towarowy.
4. Prawo do wizerunku.
Przerwa kawowa (15 minut)
Część II (czas trwania: 3h)
5. Ochrona danych osobowych – zakres poruszonych na szkoleniu zagadnień: zbiory danych osobowych, ABI, przetwarzanie danych osobowych, umowy B2B, aplikace mobilne.
6. Umowy dotyczące baz danych.
7. Dopuszczalność określonych działań marketingowych (SMS, MMS, mailing, marketing telefoniczny, automatyczne systemy wywołujące), w tym omówienie nowych przepisów.
8. Treść oświadczeń klientów jakie powinny być składane przedsiębiorcy wykorzystującemu dane osobowe w celach marketingowych.
Lunch (30 minut)
9. Reklama produktów sensytywnych.
10. Status podmiotu zarządzającego stroną/kontem FCB/fanpage/profilem – czy i kto jest odpowiedzialny za treści zawarte w ramach jego zasobów teleinformatycznych.
- content provider czy host provider – wybór właściwego modelu;
- content provider czy host provider – orzecznictwo.
11. Prawo konsumentów – wprowadzenie.
12. Dyskusja i podsumowanie.
*******************************************
TRENER:
radca prawny Paweł Gruszecki – założyciel i partner w TML – Kancelaria Gruszecki (Technology & Media Law). Ekspert w zakresie prawa telekomunikacyjnego, prawa ochrony konsumentów, prawa mediów, prawa ochrony konkurencji oraz prawa autorskiego.
*******************************************
CENA szkolenia*: 350 złotych/os.
Od powyższej ceny przysługują Państwu następujące
rabaty:
- dla każdego 2-go i następnych uczestników szkolenia z tej samej firmy lub instytucji oferujemy zniżkę w wysokości 10% opłaty za szkolenie;
- uczestnik wyrażający zgodę na zapisanie się do Newslettera CWPG może pomniejszyć opłatę za szkolenie o 5%
Powyższe zniżki sumują się.
*Szkolenia organizowane przez CWPG są zwolnione z podatku VAT.
Cena szkolenia zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu;
- materiały poszkoleniowe;
- certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu;
- przerwę kawową oraz lunchową
*******************************************
Celem zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia oraz rejestracją ON-LINE zapraszamy na naszą stronę:
http://www.cwpg.com.pl/wszystkie-szkolenia, do kontaktu telefonicznego bądź e-mailowego.
Karina Kozłowska,
Project Manager
tel.: 532-970-236
e-mail: karina.kozlowska@cwpg.com.pl
https://www.facebook.com/cwpgpl