Piotr Fijewski

Piotr Fijewski
Trener/Terapeuta/Kie
rownik
programowy/Współwłaś
ciciel INT...

Temat: Ogłoszenia

UWAGA!!! TYLKO DO 19.08.2013
Specjalna cena!

WARSZTAT AUTOPREZENTACJI
OPARTY NA TECHNIKACH AKTORSKICH o 20% taniej czyli w cenie 368zł brutto

Jak mówić, aby być słuchanym? Jak przekazać, aby zostać zrozumianym?
Warsztat oparty na autorskim programie aktorki Zuzanny Fijewskiej-Maleszy, koncentruje się na „technicznej” stronie autoprezentacji. Poprzez zastosowanie różnych technik aktorskich warsztat pozwala zdobyć narzędzia, jakimi można posługiwać się podczas prezentacji. Uczy umiejętności efektywnego używania głosu i gestu podczas wystąpień publicznych, tym samym rozwijając umiejętność radzenia sobie ze stresem.

Cele warsztatu to:
• rozwój umiejętności autoprezentacji
• rozwój umiejętności retorycznych - nauczenie świadomego używania gestu, głosu oraz właściwej intonacji podczas prezentacji
• nauczenie radzenia sobie z tremą i jej skutkami podczas prezentacji
• kształtowanie umiejętności klarownego przekazu informacji
• kształtowanie umiejętności współpracy z widzem/słuchaczem podczas prezentacji
• zwiększenie pewności siebie oraz komfortu podczas publicznego wypowiadania się

Warsztat jest intensywnym, praktycznym ćwiczeniem scenicznego zachowania podczas prezentacji. Ze względu na eksploatujący charakter warsztatu jest on rozłożony na 2 dni (po 4 godziny). Grupa warsztatowa nie powinna przekroczyć 10 osób.
Czas trwania: 8 godzin
OPIS WARSZTATU
Pierwsza część warsztatu skupia się na zadaniach scenicznych, pozwalających uczestnikowi przyjrzeć się sobie w kontekście oglądającej go publiczności. Koncentruje się na uświadomieniu sobie, co dzieje się z naszym ciałem i głosem podczas prezentacji publicznej. Jak reagujemy na tremę? Kiedy mamy poczucie kontroli nad tym w jaki sposób prezentujemy, a kiedy to poczucie tracimy? Jak „oswoić się ze sceną”, żeby móc zacząć na niej pracować?
Ta część kończy się pierwszą krótką prezentacją przygotowywaną przez uczestników warsztatu.
Druga część warsztatu odpowiada na pytania związane z konkretnymi problemami związanymi z wystąpieniami publicznymi.

Korzystając z technik aktorskich pokazuje:

• jak używać gestu podczas prezentacji,
• jak zredukować nerwowe „przyruchy”,
• co zrobić z rękami podczas prezentacji,
• jak podczas prezentacji pracować z flipchartem,
• jak używać głosu i intonacji,
• jak oddychać kiedy mówimy,
• jak używać pauzy,
• jak zredukować przerywniki typu „yyyy”,
• co zrobić ze spojrzeniem,
• jaką mieć postawę podczas wystąpienia publicznego,
• jak nawiązać kontakt z widzem lub słuchaczem.

Warsztat kończy się drugą dłuższą prezentacją przygotowywaną przez uczestników na podstawie zebranych doświadczeń i informacji.

Warsztat prowadzi aktorka Zuzanna Fijewska - Malesza
Zapraszamy do zapisów sekretariat@osrodekintra.pl
http://www.intra-biznes.pl/aktualnosci/rozwoj-na-lato-...
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Ewa Siembida

Ewa Siembida Quality Specjalist,
Terapeutka Gestalt

Temat: Ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz mentora albo jeszcze nie wiesz, że potrzebujesz mentora,
zapraszam na moją stronę http://mentor-ka.pl/

Moi Uczniowie (Mentee) to m. in.:

przyszli kierownicy projektów
młodsi kierownicy projektów
kierownicy projektów

przyszli trenerzy wywodzący się z branży IT i nie tylko
menedżerowie w branży IT
pracownicy na różnych stanowiskach w branży IT

studenci planujący ścieżkę zawodową
początkujący pracownicy

Pierwsza sesja zawsze darmowa, podobnie jak sesje w okresie wakacji.

Spróbuj, zapraszam!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

XII Międzynarodowy Kongres Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw

Kontrola wewnętrzna, Audyt wewnętrzny, Zarządzanie ryzykiem, Governance i Compliance, zwalczanie Korupcja i Oszustw.


Tegoroczny XII Międzynarodowy Kongres odbędzie się tradycyjnie w Krakowie w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w dniach 26-27 września 2013 r.

Nadrzędnym celem tego cyklicznego, międzynarodowego spotkania jest wymiana doświadczeń na temat problemów, wyzwań i perspektyw stojących przed audytorami, kontrolerami wewnętrznymi, profesjonalistami zajmującymi się zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym, zapobieganiem oraz wykrywaniem nadużyć gospodarczych i korupcji, Governance i Compliance. Kongres stwarza możliwość omówienia najważniejszych zmian i zagadnień w poszczególnych obszarach, jak również uzyskania opinii wiodących ekspertów („networkingu”), zarówno z Polski jak i z zagranicy.

Kongres to od przeszło 12 lat także wydarzenie dające ogromne możliwości wymiany poglądów doświadczeń i spotkania w gronie osób zaangażowanych w problematykę i tematykę na nim poruszaną.

Szczegóły: http://www.pikw.pl/2013-kongres-xii,192.html

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr Fijewski

Piotr Fijewski
Trener/Terapeuta/Kie
rownik
programowy/Współwłaś
ciciel INT...

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry,

serdecznie zapraszam
na
WARSZTAT AUTOPREZENTACJI
OPARTY NA TECHNIKACH AKTORSKICH

Jak mówić, aby być słuchanym? Jak przekazać, aby zostać zrozumianym?
Warsztat oparty na autorskim programie aktorki Zuzanny Fijewskiej-Maleszy, koncentruje się na „technicznej” stronie autoprezentacji. Poprzez zastosowanie różnych technik aktorskich warsztat pozwala zdobyć narzędzia, jakimi można posługiwać się podczas prezentacji. Uczy umiejętności efektywnego używania głosu i gestu podczas wystąpień publicznych, tym samym rozwijając umiejętność radzenia sobie ze stresem.

Cele warsztatu to:
• rozwój umiejętności autoprezentacji
• rozwój umiejętności retorycznych - nauczenie świadomego używania gestu, głosu oraz właściwej intonacji podczas prezentacji
• nauczenie radzenia sobie z tremą i jej skutkami podczas prezentacji
• kształtowanie umiejętności klarownego przekazu informacji
• kształtowanie umiejętności współpracy z widzem/słuchaczem podczas prezentacji
• zwiększenie pewności siebie oraz komfortu podczas publicznego wypowiadania się

Uwaga - zmiana terminu
NOWY TERMIN 28-29.08 (środa-czwartek)
cena: 460 zł brutto (8 godzin zajęć)

Zapraszam i polecam
Piotr
Łukasz Gaszewski

Łukasz Gaszewski Doradca klienta,
Credit Agricole Bank
Polska SA

Temat: Ogłoszenia

Witam chciałbym zaproponować współprace kredytową z BNP Paribas osoby zainteresowane proszę o kontakt na priv lub lukaszgaszewski@wp.pl
Pozdrawiam
Karolina Koszkul

Karolina Koszkul Specjalista ds.
administracyjnych,
INPROGRESS

Temat: Ogłoszenia

Na podstawie umowy partnerskiej zawartej z Grupą BTC wprowadzamy do oferty szkolenia z zakresu Zarządzania Zasobami IT. Zapraszamy na certyfikowane kursy według metodologii IAITAM (Międzynarodowego Stowarzyszenia Menedżerów Zarządzających Zasobami IT):

CSAM – Certyfikowany Menedżer Zarządzający Oprogramowaniem – Warszawa, 13-14.11.2013r., koszt: 3400 zł netto
CHAMP – Certyfikowany Menedżer Zarządzający Sprzętem – Warszawa, 18-19.11.2013r., koszt: 3400 zł netto
CITAM – Certyfikowany Menedżer Zarządzający Zasobami IT – Warszawa, 02-06.12.2013r., koszt: 4800 zł netto

Metodologia IAITAM (Międzynarodowego Stowarzyszenia Menedżerów Zarządzających Zasobami IT) opracowana przez menedżerów z całego świata, jest oparta na najlepszych praktykach w obszarze zarządzania zasobami IT. Łączy ona kompetencje menedżerskie z wiedzą informatyczną po to, by działy informatyczne w firmach, a także menedżerowie finansowi mogli w taki sposób optymalizować zastosowanie nowych technologii w swoich organizacjach, by generować oszczędności finansowe oraz czasowe. Zastosowanie bowiem sprzętu informatycznego i oprogramowania jest najważniejszą częścią infrastruktury prawie każdej organizacji i odpowiednio zarządzane może przyczyniać się do zwiększania jej zysków. Menedżerowie IAITAM dzielą się z Uczestnikami kursów wiedzą na temat sposobów na to, jak z kosztownej inwestycji jaką są zasoby IT stworzyć narzędzie podnoszące efektywność pracy, zwiększyć konkurencyjność organizacji na rynku oraz zoptymalizować wydatki.

Zapraszamy!
Zespół INPROGRESS Sp. z o.o.

biuro@inprogress.pl, http://inprogress.pl
tel. 123 579 579
Marcin Wystrychowski

Marcin Wystrychowski General Manager at
BIG FOUR Group;
Owner at
BFAgencja.pl

Temat: Ogłoszenia

Oferta pracy: konsultant oraz asystent - firma doradztwa w branży profesjonalnej

Oferta pracy: Konsultant

TheStorm jest pierwszą firmą consultingową dla rynku prawnego w Polsce, oferującą kompleksowe wsparcie doradcze, które przekłada się na rozwój biznesu i doskonalenie działalności operacyjnej klientów. Doradzamy branży profesjonalnej, w tym kancelariom prawnym oraz prawnikom przedsiębiorstw.

Opis stanowiska
Do głównych zadań Konsultanta będzie należeć m.in.:
 bieżąca współpraca przy projektach doradczych
 aktywne wsparcie w działaniach sprzedażowych i obsłudze klientów
 opracowywanie analiz i raportów tematycznych
 aktywne wsparcie w rozwoju biznesu

Kluczowe wymagania
 proaktywność, otwartość na zmiany i innowacje połączone z wysoką inteligencją emocjonalną i kulturą biznesową
 dyspozycyjność i zaangażowanie w pracę
 wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży profesjonalnej (kancelarie, doradztwo biznesowe, Wielka Czwórka)
 doświadczenie w funkcji / zespołach wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem (wsparcie zarządu, administracji, sprzedaży, marketingu)
 ogólna wiedza biznesowa, znajomość branży profesjonalnej i rynku prawnego
 biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
 biegła obsługa pakietu MS Office oraz narzędzi do wyszukiwania, analizowania i zarządzania informacjami biznesowymi
 rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista
 bardzo dobre umiejętności organizacyjne i umiejętność pracy projektowej, pod dużą presją czasu
Co oferujemy
 współtworzenie rozwoju firmy doradczej oraz praca z partnerami zorientowanymi na dynamiczny rozwój i sukces
 udział w ambitnych projektach, mających wpływ na kształt i rozwój biznesu branży prawnej
 zatrudnienie na podstawie umowy o współpracy
 elastyczny i probiznesowy model wynagrodzenia
 narzędzia pracy, zaplecze biurowe, wsparcie asystenckie
 znaczne możliwości rozwoju i awansu, wraz z rozwojem firmy

Procedura rekrutacji
 zapewniamy pełna poufność wzajemnej komunikacji i całego procesu rekrutacji.
 zainteresowane osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie życiorysu oraz listu motywacyjnego wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
 aplikacje prosimy przesłać na adres mailowy: office@thestorm.pl do 27 września 2013
 z wybranymi kandydatami odbędziemy rozmowy, a wszelkie zgłoszenia nie pozostaną z naszej strony bez odpowiedzi.

TheStorm
Metropolitan | Plac Piłsudskiego 1 | 4 piętro
00-078 Warszawa | Polska
e-mail: office@thestorm.pl
http://TheStorm.pl

Oferta pracy: Asystent / Stażysta

TheStorm jest pierwszą firmą consultingową dla rynku prawnego w Polsce, oferującą kompleksowe wsparcie doradcze, które przekłada się na rozwój biznesu i doskonalenie działalności operacyjnej klientów. Doradzamy branży profesjonalnej, w tym kancelariom prawnym oraz prawnikom przedsiębiorstw.

Opis stanowiska
Do głównych zadań Asystenta / Stażysty będzie należało bieżące wsparcie zespołu w kwestiach organizacyjnych, projektowych, w tym m.in.:
 opracowywanie przeglądów i zestawień tematycznych
 bieżący monitoring mediów dla klientów
 tworzenie baz danych
 wsparcie asystenckie i administracyjne dla biura
Kluczowe wymagania
 proaktywność, zaangażowanie, chęć uczenia się i rozwoju
 dyspozycyjność (co najmniej w wymiarze 2/3 etatu)
 chęć rozwijania się w branży profesjonalnej i prawniczej
 wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów (mile widziane studia prawnicze, zarządzania i marketingu)
 bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
 obsługa pakietu MS Office
 bardzo dobre umiejętności organizacyjne
Co oferujemy
 naukę warsztatu doradczego i dostęp do ambitnych projektów, mających wpływ na kształt i rozwój biznesu branży prawnej
 pracę z partnerami zorientowanymi na dynamiczny rozwój i sukces
 zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
 narzędzia pracy, zaplecze biurowe
 możliwość rozwoju i awansu

Procedura rekrutacji
 zapewniamy pełną poufność
 zainteresowane osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie życiorysu oraz listu motywacyjnego wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
 aplikacje prosimy przesłać na adres mailowy: office@thestorm.pl do 27 września 2013
 z wybranymi kandydatami odbędziemy rozmowy, a wszelkie zgłoszenia nie pozostaną z naszej strony bez odpowiedzi.

TheStorm
Metropolitan | Plac Piłsudskiego 1 | 4 piętro
00-078 Warszawa | Polska
e-mail: office@thestorm.pl
http://TheStorm.pl
Agata G.

Agata G. Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

XI Spotkanie BusinessCafe w Poznaniu!

Termin: 12.09.2013r.
Miejsce: ZOO - Coworking@Poznań, ul. Zwierzyniecka 20

BusinessCafe to cykl spotkań odbywających się raz w miesiącu, który skupia społeczność biznesową na terenie Poznania. To możliwość rozwoju osobistego oraz platforma wymiany wiedzy i doświadczeń osób przedsiębiorczych, specjalistów różnych dziedzin, pracowników małych i dużych przedsiębiorstw oraz osób prowadzących własną działalność. Stałe elementy wydarzenia to sesja networkingowa, wystąpienia prelegentów oraz dyskusja. Budujemy społeczność skupiającą osoby o różnych predyspozycjach, kompetencjach i wspólnym celu.

Na XI spotkaniu BusinessCafe Kinga Mann poruszy temat driverów. Zrozumienie tych czynników pozwala pogłębi zrozumieć takie zagadnienia jak motywacja, determinacja, mediacje czy budowa relacji.
Uczestnicy spotkania dowiedzą się jakie czynniki napędzają ich do działania, co powoduje, że angażują się w osiągnięcie jakiegoś celu na 120% oraz jaki mechanizm działa „pod maską” budowy relacji z innymi osobami.


Dołącz do nas i zarezerwuj swój fotel na spotkaniu już dziś!
Rezerwacja przez stronę: http://businesscafe.pl/wydarzenia/businesscafe-spotkan...
Więcej o spotkaniu na: http://businesscafe.pl/


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Zapraszam wszystkich pełnych energii i nowych wyzwań do współpracy

Nasz Zespół Sprzedażowy tworzą wyjątkowe osoby dla których :

 kontakt z ludźmi jest jak tlen niezbędny do prawidłowego funkcjonowania ,
 robią to co lubią a nie to co muszą,
 każdy dzień przynosi im nowe doświadczenia,
 zarabiają tyle ile chcą,
 praca jest dla nich przyjemnością a nie koniecznością

Jeśli uważasz, że właśnie z takimi ludźmi widzisz swoją przyszłość zawodową napisz do nas email: rekrutacja@money-care.pl

Chcesz się dowiedzieć więcej o nas zapraszam na stronę: http://money-care.pl

Pozdrawiam
Ania

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr Stasiak

Piotr Stasiak Specjalista d/s
Planowania Finansów
Osobistych, S
Solutions

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane inwestowanie w ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe. Do wyboru dajemy szereg programów i 2 modele zarządzania.

A. Jeżeli notowania funduszy i giełda nie ma dla Ciebie tajemnic możesz wybrać model otwarty, gdzie sam będziesz lokował swój kapitał.

B. Jeżeli chcesz pomnażać swoje pieniądze ale giełda to dla Ciebie czarna magia wybierz "platformę zarządzaną" i zdaj się na nasz Asset Management.

Pracuje dla firmy Aegon i zapraszam z pytaniami.

Przygotujemy dla Ciebie bezpłatnie rozwiązanie jakiego potrzebujesz!

piotr.stasiak@aegonpolska.pl
Anna M.

Anna M. freelancer

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Chciałam Państwu przedstawić naszą ofertę usług biurowych i tłumaczeniowych! Oferujemy usługi recepcyjno-sekretarskie dopasowane do Twoich potrzeb, a także tłumaczenia pisemne, redagowanie dokumentów.

Zapraszam na naszą stronę http://businessandlingua.pl oraz na https://www.facebook.com/BusinessAndLingua gdzie mogą Państwo śledzić nasze aktualne promocje!

Pozdrawiam,

Business and Lingua
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zaprasza na szkolenie: Ekspert rekrutacji

Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Ekspert rekrutacji.Warsztaty dla rekruterów

Kiedy: 26-27 września
Gdzie: Warszawa, CSK Jupiter, Towarowa 22a

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/ekspert-rekrutacji-szkolenie-dla-r...

Obrazek
Sylwia Rogala-Marciniak

Sylwia Rogala-Marciniak Erickson Coach,
Trener, Nauczyciel
Mindfulness (MBSR)

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

pragnę przedstawić Państwu studia podyplomowe z zakresu coachingu, które realizujemy przy Uniwersytecie Łódzkim.


Obrazek

W ofercie dwa rodzaje studiów - biznesowe oraz dotyczące rozwoju osobistego:

”Coaching i Mentoring Organizacyjny” to oferta dla osób pragnących rozwinąć swoje kompetencje zawodowe w obszarze coachingu biznesowego oraz mentoringu organizacyjnego.

Na tych studiach:
• Świadectwo państwowego kształcenia
• Certyfikaty CoachWise Coaching & Mentoring Essentials™
• Superwizowany projekt wdrożeniowy
• Praktyka prowadzenia sesji
• Podstawy edukacyjne do akredytacji w ICF
• Ponad 230 godzin praktycznej nauki
• Program doskonalenia absolwentów

Więcej informacji na http://coach-mentor.edu.pl

”Life-Coaching – studium wspierania relacji międzyludzkich” to oferta dla osób pragnących własnego rozwoju osobistego, a jednocześnie myślących o zawodzie life-coacha.

Na tych studiach:
• Świadectwo państwowego kształcenia
• Międzynarodowy certyfikat Transforming Communication™
• Superwizowany projekt wdrożeniowy
• Praktyka prowadzenia sesji
• Podstawy edukacyjne do akredytacji w ICF
• Ponad 220 godzin praktycznej nauki
• Program doskonalenia absolwentów
• Rok transformacji i pozytywnych zmian w życiu

Więcej informacji na http://life-coaching.edu.pl

Serdecznie zapraszamy – rekrutacja trwa do końca września!
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

Jak profilować osobowość, diagnozować mocne strony i przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy bez wykorzystywania testów i kwestionariuszy osobowości.

Szanowni Państwo,


Zbyt często błędnie zakładamy, że przywództwo jest po prostu kolejnym szczeblem drabiny korporacyjnej dla pracowników osiągających najlepsze wyniki, a sukcesy pracowników zależą od ich wiedzy, umiejętności i doświadczenia.

Praktyka Największych menedżerów i liderów wyznacza dokładnie, jak efektywnie zatrudniać i przewodzić pracownikom, i opisuje, jak osiągać doskonałość w obu tych wymiarach.

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na pierwszy w Polsce, praktyczny i jeden z najbardziej zaawansowanych narzędziowo warsztatów, który uczy jak skutecznie profilować osobowość, diagnozować talenty i przewodzić pracownikom wykorzystując ich mocne strony.

Szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników ™
oparte jest na ponad 20 letnich, badaniach najlepszych światowych przywódców przeprowadzonych przez Instytutu Gallupa oraz Industrial Training Research Unit na Uniwersytecie Cambridge. Badania te jako pierwsze pozwoliły stworzyć efektywne modele zarządzania zasobami ludzkimi, wykorzystywane przez czołowe firmy na świecie, których skuteczność potwierdzają rzetelne badania ilościowe i jakościowe.

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników ™ to:

• 2 dni szkolenia;

• Narzędzia diagnozowania potencjału pracowniczego wykorzystywane przez Największych managerów z 26 krajów.

• Umiejętności profilowania osobowości i diagnozowania talentów bez testów i kwestionariuszy osobowości.

• Umiejętności badania dopasowania pracowników do firmy i stanowiska pracy.

• Praktyczne modele przywództwa zwiększające produktywność, integrację i wyniki pracowników i całych zespołów.

• Narzędzia doradczo-coachingowe dla profesjonalistów podejmujących decyzje i doradzających innym w procesie zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników.

• Głębokie zrozumienie swojej unikalnej wartości oraz konkretny plan jak osiągać bezpośredni wpływ w każdej dziedzinie życia wykorzystując swoje mocne strony.

• Międzynarodowa Certyfikacja.

Szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników ™ jest dla Ciebie, jeśli chcesz zrozumieć i nauczyć się jak przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy i opanować zestaw praktycznych narzędzi umożliwiających podejmowanie właściwych decyzji w procesie zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników.

Naucz się jak profilować osobowość, diagnozować talenty, i zacznij korzystać ze wszystkich potrzebnych narzędzi, aby zmaksymalizować osiąganie celów indywidualnych, zespołowych i organizacyjnych.

Zostały ostatnie wolne miejsca!

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu -- 26-27.09.2013 r.

Więcej informacji i zapisy na stronie:


http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na II edycję szkolenia [b] „Kradzieże i inne przestępstwa na szkodę pracodawcy – aspekty praktyczne i prawne”[b].

Czyny pracowników skierowane przeciwko mieniu pracodawcy oraz jego dobrom niematerialnym są zmorą przedsiębiorstw i powodują często ogromne straty. Na szkoleniu postaramy się podpowiedzieć jak zapobiegać tego typu czynom, a w sytuacji ich zaistnienia jak poruszać się na trudnym gruncie postępowania karnego oraz dochodzić roszczeń cywilnych.

Z pewnością atutem szkolenia jest jego wymiar praktyczny. Prowadzącymi będą:
[b]Wojciech Zając[b] Radca prawny, Partner w Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. k. kierujący działem prawa pracy. Praktyk prawa pracy, wykładowca doradzający podmiotom gospodarczym.
[b]Krzysztof Bochenek[b] - Podinspektor Policji w stanie spoczynku. Były naczelnik Wydziału ds. Zwalczania Przestępczości Gospodarczej. Obecnie wykładowca i doradca.

Postaramy się wspomóc doświadczeniem w zakresie kwestii pracowniczych związanych z rozwiązywaniem umów o pracę z powodu przestępstw i wykroczeń na szkodę pracodawcy i ewentualnym dochodzeniem roszczeń od pracowników z tego tytułu.

Szkolenie uzupełnimy przykładami z naszej praktyki, także z zakończonych postępowań sądowych w tego typu sprawach.

Termin – 24.10.2013 r. czwartek w godzinach od 9 do 16.

Miejsce – Siedziba kancelarii prawnej SDZlegal: Wrocław, pl. Solny 16

Zapraszam.
Krzysztof Bochenek

http://bibszkolenia.com

[url=http://http://www.bibszkolenia.com/aktualnosci[/url]

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do