5950 obserwujących

T-Mobile Polska S.A.

3.5 (141 opinii pracowników)
Obsługa klienta/Call Center , Sprzedaż , Telekomunikacja
T-Mobile Polska jest jednym z największych zintegrowanych operatorów w Polsce, obsługując prawie 15,8 mln klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych i ICT dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Firma zatrudnia około 4100 osób, stosując najlepsze, światowe praktyki w zakresie zarządzania personelem. Właścicielem T-Mobile jest Grupa Deutsche Telekom.

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2019.04.05
Firma chyba niewykorzystanych szans.
Plusy
  • godziny pracy
  • socjal/benefity
  • duże portfolio produktowe
  • dostęp do nowych technologii
Minusy
  • dojazd (Mordor)
  • częste zmiany managementu
  • brak jasnej wizji gdzie TM chce być
  • systemy
Wskazówki dla pracodawcy
TMobile to firma z dużym potencjałem i dobrą marką. Jednocześnie nie potrafiąca go wykorzystać. Od wielu lat w ogonie czwórki operatorów. Jak pewnie w wielu innych korporacjach jest wiele absurdów korporacyjnych. Jeżeli trafisz na odpowiednich ludzi, którzy potrafią zrobić fajną atmosferę to jest dobre miejsce do pracy.
3.4
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    2.0
  • Socjal / benefity
    4.0
  • Ludzie / zespół
    4.0
  • Atmosfera
    3.0

Kamila Mizerska
Kamila Mizerska
Przedstawiciel handlowy
Dodano: 2019.04.01
Firma dla ludzi którzy chcą stanąc w miejscu beż możliwośći rozwoju
Plusy
  • godziny pracy
Minusy
  • brak szkoleń
Wskazówki dla pracodawcy
Podnoszenie kwalifikacji poprzesz szkolenia.
2.6
  • Wynagrodzenie
    5.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    1.0