5950 obserwujących

T-Mobile Polska S.A.

3.5 (141 opinii pracowników)
Obsługa klienta/Call Center , Sprzedaż , Telekomunikacja
T-Mobile Polska jest jednym z największych zintegrowanych operatorów w Polsce, obsługując prawie 15,8 mln klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych i ICT dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Firma zatrudnia około 4100 osób, stosując najlepsze, światowe praktyki w zakresie zarządzania personelem. Właścicielem T-Mobile jest Grupa Deutsche Telekom.

Opinie pracowników

Bartłomiej Pilarczyk
Bartłomiej Pilarczyk
Konsultant ds. sprzedaży
Dodano: 2021.11.26
Dobra firma na początek kariery zawodowej.
Plusy
  • Godziny pracy
  • Wypłata na czas
Minusy
  • wysokie plany
Wskazówki dla pracodawcy
Więcej szkoleń produktowych i z obsługi systemów, procedur dla początkujących pracowników. Szkolenie wstępne nakierowane jest tylko na techniki sprzedażowe. Jak wprowadzić umowę sprzedaży, czy chociażby wymienić kartę SIM, musi już podpowiedzieć współpracownik z biurka obok.
4.0
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    2.0
  • Socjal / benefity
    4.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0

Anonimowo
Dodano: 2019.08.21
Dobre pieniadze przy adekwatnym nakładzie pracy
Plusy
  • Godziny pracy
Minusy
  • Stres
5.0
  • Wynagrodzenie
    5.0
  • Możliwości rozwoju
    5.0
  • Socjal / benefity
    5.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0