Dobry warsztat pracy, pierwsza liga obsługiwanych klientów, jednak atmosfera pracy nie dla każdego
Plusy
Dobrzy klienci
Dobre standardy pracy w standarowym zakresie PR
Multi to znana marka na polskim rynku
Minusy
atmosfera pracy
stosunek przełożonych do pracowników
nieczytelne kryteria awansów
duża rotacja pracowników
Wskazówki dla pracodawcy
Firma ma ogromny potencjał - Multi to uznana marka na polskim rynku agencji PR. Firma stwarza możliwość pracy dla międzynarowodowych klientów i można się w niej zdobyć solidny warsztat pracy. Jeśli jednak stosunek przełożonych do pracowników nie zmieni się, wówczas zjawisko ogromnej rotacji w firmie nadal będzie postępować. Mimo tego procesu firma nadal będzie istnieć, tyle, że nie będzie to wymarzone środowisko pracy. Zalecałbym zmiany, które firmę nie kosztują ani złotówki - chodzi wyłącznie o stosunki międzyludzkie. Nie żałuję, że pracowałem w Multi, ale także nie żałuję że odszedłem.