24 obserwujących

Idea Call Center Sp. z o.o

2.0 (1 opinia pracownika)
Obsługa klienta/Call Center , Sprzedaż

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Taśmowa 7B, Warszawa, Polska
Wielkość: 2 - 10 pracowników
Strona www: http://www.ideacc.pl
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Jarosław Michalski
Jarosław Michalski
Konsultant Telefoniczny
Dodano: 2014.10.15
Sprzedażówka - nie, za to projekt motoryzacyjny - bardzo tak; raczej dla studentów i osób ubezpieczonych gdzie indziej - umowa o dzieło sprawia, że jeśli zachorujesz, masz spory kłopot.
Plusy
  • Różnorodność projektów
  • Bardzo fajny projekt motoryzacyjny (umawianie na jazdy próbne)
Minusy
  • Wynagrodzenie
  • Sprzedażowy projekt telekomunikacyjny
  • Umowa o dzieło
Wskazówki dla pracodawcy
Trudno o jakiekolwiek konstruktywne wskazówki w tak specyficznej branży, jaką jest call center - szczególnie w przypadku projektów czysto sprzedażowych. Aby się w takim odnaleźć, trzeba być skrajnym ekstrawertykiem, nie mającym oporów przed wywieraniem nacisku na rozmówcę i potrafiącym pokonywać nawet logiczne kontrargumenty (np. gdzie indziej jest lepsza oferta). Inni po prostu sobie nie poradzą - warto proponować im inne projekty. Na szczęście ja do takiego trafiłem - akurat ruszał projekt jednego z importerów samochodów. Moje zainteresowanie motoryzacją zostało tam zauważone a wiedza doceniona. Inna rzecz, że pen-drive za najlepszy wynik to trochę ten, no ;-)
2.0
  • Wynagrodzenie
    2.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    3.0