Sprzedażówka - nie, za to projekt motoryzacyjny - bardzo tak; raczej dla studentów i osób ubezpieczonych gdzie indziej - umowa o dzieło sprawia, że jeśli zachorujesz, masz spory kłopot.
Plusy
Różnorodność projektów
Bardzo fajny projekt motoryzacyjny (umawianie na jazdy próbne)
Minusy
Wynagrodzenie
Sprzedażowy projekt telekomunikacyjny
Umowa o dzieło
Wskazówki dla pracodawcy
Trudno o jakiekolwiek konstruktywne wskazówki w tak specyficznej branży, jaką jest call center - szczególnie w przypadku projektów czysto sprzedażowych. Aby się w takim odnaleźć, trzeba być skrajnym ekstrawertykiem, nie mającym oporów przed wywieraniem nacisku na rozmówcę i potrafiącym pokonywać nawet logiczne kontrargumenty (np. gdzie indziej jest lepsza oferta). Inni po prostu sobie nie poradzą - warto proponować im inne projekty. Na szczęście ja do takiego trafiłem - akurat ruszał projekt jednego z importerów samochodów. Moje zainteresowanie motoryzacją zostało tam zauważone a wiedza doceniona. Inna rzecz, że pen-drive za najlepszy wynik to trochę ten, no ;-)
Konsultant Telefoniczny