Bbardzo dobry produkt, chociaż czasem nie odpowiadam potrzebom rynku a na wyedukowanie odbiorców lub wykreowanie popytu firmy nie stać... Bardzo niski poziom zarządzania, brak strategii, większość działań to typowo intuicyjne decyzje kierownictwa, krótkowzroczność - ograniczają rozwój i potencjał firmy.
Plusy
Dosyć atrakcyjny produkt
niskie wymagania wobec pracowników co powoduje trochę luzu w pracy
Minusy
Brak jasnych planów "na jutro" - a więc niepewność
brak właściwej komunikacji wewnętrznej
Despotyczny dyrektor pozbawiony podstawowych umiejętności zarządzania personelem
Zwalanie niepowodzeń dyrektora na pracowników niższego szczebla - skutkujące bezzasadnym "ścięciem" czyjejś głowy
Wskazówki dla pracodawcy
1) Podnieść standard zarządzania (tak naprawdę to wprowadzić go)
2) Umocnić dział produktu by bardziej operatywnie reagował na potrzeby rynku i umiejętniej zarządzał produktem
3) Przeszkolić "ojca dyrektora" w zakresie zarządzania i motywowanie zespołem handlowym - poprawi wydajność działu o 15-20%
4) Nauczyć sie motywować pracowników i "chwalić"
5) Wprowadzić strategię długofazową