Firma dla osób o mocnych nerwach i zaprawionych w sprzedaży detalicznej
Plusy
elastyczne godziny pracy
zgrany zespół
możliwość rozwoju
Minusy
Stres
zbyt dużo wymagań, wielozadaniowość - nie adekwatnie do wynagrodzenia
praca fizyczna
odpowiedzialność finansowa
Wskazówki dla pracodawcy
- większa pomoc ze strony regionalnych i samego zarządu - zarządzanie etatami - abstrakcja, liczba etatów liczy się sprzedaż- nie obłożenie - co przekłada się na jakość obsługi - frustracja ze strony sprzedawcy jak i ze strony klienta.- chcących zostać obsłużeni w jak najszybszym czasie. Firma w tym całym wyścigu usługowym. zapomniała iż świadczy przede wszystkim usługi związane sprzedażą detaliczną paliw . Nie jest to restauracja, nie jest to kawiarnia, tym bardziej nie jest to supermarket. Nie mam nic do sprzedaży komplementarnej. A tu BP czasem popada w przesadę. Zwiększanie asortymentu bistro, przynosi mniej zysków, a generuje więcej kosztów i start - do tego jest duży problem żeby te produkty wprowadzić i utrzymać - jeżeli chodzi o bezpieczeństwo żywności - to duży plus - jednak nie przekłada się to na marnowanie żywności - ostre restrykcje - powodują duże straty i marnowanie żywności...
Sprzedawca/kasjer