Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Józefa Piłsudskiego 1, Legionowo, Polska
Wielkość: 51 - 200 pracowników
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2022.05.21
Bardzo wysoki poziom stresu spowodowany planami.
Plusy
  • Wspaniały zespół, benefity
Minusy
  • stres, chaos informacyjny, brak szkoleń, natłok obowiązków, niskie podwyżki, wysokie plany, godziny pracy, fatalny system premiowy
Wskazówki dla pracodawcy
Do poprawy: system premiowy, obniżenie i zracjonalizowanie planów, poprawa komunikacji pomiędzy centrala-call center-odzialy.
2.8
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    4.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    1.0

Specjalista ds. Contact Center
Dodano: 2020.04.06
Najlepsza firma typu contact center
Plusy
  • Wszystko
Minusy
  • Sporo nowej wiedzy do ogarnięcia
Wskazówki dla pracodawcy
Pracowałam w wielu firmach twz korporacyjnych czy też call center trafiłam do pracy do oddziału w Katowicach i to najlepsze co mogło mi się trafić najlepsza tego typu firma, ludzie bardzo pomocni i życzliwi, atmosfera bardzo rodzinna, godziny pracy do ustalenia, bardzo jasny system premiowy, darmowa kawusia bez limitu, bardzo dobre zarobki i bardzo ładne nowoczesne komfortowe biuro, polecam zdecydowania idealne miejsce dla ludzi lubiących kontakt z ludzmi i chętnych do pracy.
4.6
  • Wynagrodzenie
    5.0
  • Możliwości rozwoju
    4.0
  • Socjal / benefity
    4.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0