424 obserwujących

Polska Agencja Prasowa

2.6 (7 opinii pracowników)
Marketing/Reklama/Public Relations , Media/Sztuka/Rozrywka , Szkolenia/Edukacja
PAP to największa agencja informacyjna w Polsce. Zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy.

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Bracka 6/8, Warszawa, Polska
Wielkość: 51 - 200 pracowników
Strona www: http://www.pap.pl
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2015.03.25
Ok, ale na pewien okres
Plusy
  • lokalizacja
  • zdecydowana większość pracowników, to ludzie na poziomie
  • dobre przygotowanie do zawodu dziennikarza
  • można się sporo nauczyć od ludzi z dużym stażem na dziennikarskim rynku pracy
Minusy
  • niska pensja, ale nie dla wszystkich, "wybrańcy" mogą liczyć na duże pieniądze
  • brak możliwości rozwoju, dochodzisz do pewnego punktu i to jest twój max
  • brak wizji, koncepcji i pomysłu w jakim kierunku ma iść firma
2.2
  • Wynagrodzenie
    1.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    4.0
  • Atmosfera
    4.0

dziennikarz/reporter
Dodano: 2014.08.20
Firma nie potrafi doceniać dobrych i ambitnych dziennikarzy, a ceni raczej przeciętność iodtworczość.
Plusy
  • zasięg,prestiż, rozpoznawalność, potencjał
Minusy
  • brak rozsądnej wizji i koncepcji rozwoju, zarobki nie uwzględniajace zaangazowania dziennikarzy, zbyt mala elastyczność i i słaba zdolność do adaptacji w obecnej sytuacji na rynku mediów.
Wskazówki dla pracodawcy
System wynagrodzeń, który jest stały i nie zalezy od faktycznego zaangazowania i pracowistosci, lecz oparty na zasiedzeniu. Większa otwartortś na multimrdia i socjalmedia, wzmocnienie technologiczne dające możliwości wiekszej konkurencyjności z innymi mediami.
1.6
  • Wynagrodzenie
    1.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    4.0
  • Atmosfera
    1.0