Filip Antyborzec

Starszy Specjalista IT - Billennium
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Active Directory C (język programowania) C++ CCNA Cisco Networking Cisco Security Java Linux Microsoft Exchange Microsoft Office Administracja sieci Service Desk Windows Server CCNA Security Zarządzanie zespołem Java EE Serwisowanie komputerów - naprawy software i hardware Technika, elektronika, informatyka Helpdesk, administracja, serwis, bezpieczeństwo w IT - znajomość bardzo Service Desk Support Helpdesk zdalny i telefoniczny Help Desk IT / Support IT

Doświadczenie zawodowe

Billennium
Starszy Specjalista IT
- praca dla Klienta w ramach usług outsourcingowych, obsługa 3000 użytkowników,
- rozwiązywanie zleconych zadań,
- szkolenie nowych pracowników w zespole,
- tworzenie bazy wiedzy,
- zarządzanie zespołem podczas nieobecności lidera,
- przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza, realizacja, priorytetowanie, utrzymanie,
- utrzymywanie bezawaryjnego działania oraz rozwój systemów informatycznych firmy;
- stały nadzór nad funkcjonowaniem sieci lokalnej (LAN) oraz ich urządzeń
(serwery, routery, modemy, drukarki itp.);
- wsparcie użytkowników przy problemach z obsługą i funkcjonowaniem komputerów
oraz sieci komputerowej;
- instalowanie urządzeń i oprogramowania;

Szkolenia i kursy

Cisco CCNA
Cisco CCNA Security

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Informatyka, licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia