Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Social Media i Marketingu
Kocham Wodę Sp. z o. o.
- prowadzenie stałej obsługi stron internetowych i kanałów SM spółki
- przygotowywanie grafik i tekstów do publikacji
- prowadzenie kampanii reklamowych na FB
- opracowywanie strategii oraz rocznych planów i budżetów marketingowych
- przygotowywanie i reprezentowanie spółki w imprezach branżowych
- tworzenie i nadzór nad zachowaniem tożsamości wizualnej spółki
- przygotowywanie grafik i tekstów do publikacji
- prowadzenie kampanii reklamowych na FB
- opracowywanie strategii oraz rocznych planów i budżetów marketingowych
- przygotowywanie i reprezentowanie spółki w imprezach branżowych
- tworzenie i nadzór nad zachowaniem tożsamości wizualnej spółki
Asystentka prezesa
- wykonywanie zadań w obszarze finansów, marketingu, administracji, rekrutacji
- nadzorowanie projektów
- sporządzanie zestawień, analiz i raportów
- redagowanie dokumentów i pism firmowych
- opracowywanie materiałów prezentacyjnych
- pomoc w przygotowaniu i realizacji przedsięwzięć o charakterze promocyjnym, integracyjnym
oraz sprzedażowym
- reprezentowanie spółki podczas spotkań i wydarzeń biznesowych oraz imprez handlowych, marketingowych, promocyjnych i targowych
- nadzór na obiegiem dokumentów i informacji
- prowadzenie terminarza Prezesa Zarządu (MS Outlook)
- prowadzenie korespondencji w imieniu Zarządu
- organizacja wyjazdów służbowych, spotkań itp.
- współpraca z dostawcami materiałów i usług
- nadzorowanie projektów
- sporządzanie zestawień, analiz i raportów
- redagowanie dokumentów i pism firmowych
- opracowywanie materiałów prezentacyjnych
- pomoc w przygotowaniu i realizacji przedsięwzięć o charakterze promocyjnym, integracyjnym
oraz sprzedażowym
- reprezentowanie spółki podczas spotkań i wydarzeń biznesowych oraz imprez handlowych, marketingowych, promocyjnych i targowych
- nadzór na obiegiem dokumentów i informacji
- prowadzenie terminarza Prezesa Zarządu (MS Outlook)
- prowadzenie korespondencji w imieniu Zarządu
- organizacja wyjazdów służbowych, spotkań itp.
- współpraca z dostawcami materiałów i usług
Kierownik biura
LTT Transfer Technologii Sp. z o.o.
- prowadzenie biura spółki
- nadzór nad kalendarzem zarządu i terminami spraw całego biura
- wdrożenie systemu księgowego WF-Mag
- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji księgowej i kadrowej
- przygotowywanie bilansów okresowych do celów analityki finansowej
- prowadzenie miesięcznej sprawozdawczości Intrastat i miesięcznej
dokumentacji inwentaryzacyjnej
- organizacja spotkań, podróży służbowych i targów
- czuwanie nad korespondencją i obiegiem informacji w biurze
- przeprowadzanie procesu rekrutacji nowych pracowników
- wsparcie zarządu w pozostałych codziennych obowiązkach
- nadzór nad kalendarzem zarządu i terminami spraw całego biura
- wdrożenie systemu księgowego WF-Mag
- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji księgowej i kadrowej
- przygotowywanie bilansów okresowych do celów analityki finansowej
- prowadzenie miesięcznej sprawozdawczości Intrastat i miesięcznej
dokumentacji inwentaryzacyjnej
- organizacja spotkań, podróży służbowych i targów
- czuwanie nad korespondencją i obiegiem informacji w biurze
- przeprowadzanie procesu rekrutacji nowych pracowników
- wsparcie zarządu w pozostałych codziennych obowiązkach
Koordynator ds. szkoleń i sprzedaży/ Asystent działu
• kompleksowa organizacja szkoleń (zarządzanie pracą zespołu, korespondencja
z klientami i umawianie terminów szkoleń, rezerwacja sal i hoteli, przygotowywanie materiałów szkoleniowych i poczęstunków, wystawianie certyfikatów),
• pełna obsługa zamówień i sprzedaży (od odbioru zamówienia od klienta, przez zamówienia
u producenta do wysłania przesyłki do klienta),
• wystawianie dokumentów księgowych oraz magazynowych w programie WF-MAG,
• obsługa linii telefonicznej,
• rozliczenia delegacji oraz przygotowywanie zestawień na koniec miesiąca,
• czuwanie nad terminami i wykonaniem spraw działu,
• przygotowywanie we współpracy z działem marketingu katalogów i ulotek reklamowych.
z klientami i umawianie terminów szkoleń, rezerwacja sal i hoteli, przygotowywanie materiałów szkoleniowych i poczęstunków, wystawianie certyfikatów),
• pełna obsługa zamówień i sprzedaży (od odbioru zamówienia od klienta, przez zamówienia
u producenta do wysłania przesyłki do klienta),
• wystawianie dokumentów księgowych oraz magazynowych w programie WF-MAG,
• obsługa linii telefonicznej,
• rozliczenia delegacji oraz przygotowywanie zestawień na koniec miesiąca,
• czuwanie nad terminami i wykonaniem spraw działu,
• przygotowywanie we współpracy z działem marketingu katalogów i ulotek reklamowych.
sprzedawca
Top Kolor
• sprzedaż towarów i usług,
• fachowe doradztwo w zakresie dekoracji wnętrz, farb i tynków dekoracyjnych oraz tapet,
• wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych w programie WF-MAG,
• dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów i wdrażanie strategii marketingowych, prowadzenie fanpage`a firmy.
• fachowe doradztwo w zakresie dekoracji wnętrz, farb i tynków dekoracyjnych oraz tapet,
• wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych w programie WF-MAG,
• dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów i wdrażanie strategii marketingowych, prowadzenie fanpage`a firmy.
Specjalista ds. marketingu
Puacz Consulting
• sprzedaż luksusowych mebli gabinetowych, opieka nad klientami, czuwanie nad terminami dostaw, realizacją reklamacji,
• szkolenie nowych pracowników,
• wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych w programie Symfonia,
• dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów i wdrażanie strategii marketingowych, prowadzenie fanpage`a firmy.
• szkolenie nowych pracowników,
• wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych w programie Symfonia,
• dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów i wdrażanie strategii marketingowych, prowadzenie fanpage`a firmy.
Asystent ds. administracji i księgowości
• pełna obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz czuwanie
nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
• obsługa telefoniczna biura oraz przyjmowanie gości,
• organizacja konferencji oraz oprawy wyjazdów służbowych,
• zamówienia i negocjacje z dostawcami usług,
• administrowanie systemem kontroli czasu pracy,
• gromadzenie dokumentacji kadrowej i kontakt z kadrami zewnętrznymi,
• sprawdzanie, akceptowanie i nadawanie terminów płatności fakturom zakupu, wystawianie faktur sprzedaży,
• archiwizacja dokumentów księgowych.
nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
• obsługa telefoniczna biura oraz przyjmowanie gości,
• organizacja konferencji oraz oprawy wyjazdów służbowych,
• zamówienia i negocjacje z dostawcami usług,
• administrowanie systemem kontroli czasu pracy,
• gromadzenie dokumentacji kadrowej i kontakt z kadrami zewnętrznymi,
• sprawdzanie, akceptowanie i nadawanie terminów płatności fakturom zakupu, wystawianie faktur sprzedaży,
• archiwizacja dokumentów księgowych.
Stażysta w Dziale Rachunkowości Podatkowej
Urząd Skarbowy w Grójcu
• księgowanie deklaracji i wpłat oraz drukowanie okresowych raportów,
• sprawdzanie rejestrów przypisów/odpisów oraz uzgadnianie zaksięgowanych pozycji,
• sprawowanie kontroli wewnętrznej dokumentów księgowych,
• wystawianie zaświadczeń o dochodach i nie zaleganiu,
• wysyłanie korespondencji, obsługa podatników, archiwizowanie dokumentacji.
• sprawdzanie rejestrów przypisów/odpisów oraz uzgadnianie zaksięgowanych pozycji,
• sprawowanie kontroli wewnętrznej dokumentów księgowych,
• wystawianie zaświadczeń o dochodach i nie zaleganiu,
• wysyłanie korespondencji, obsługa podatników, archiwizowanie dokumentacji.
Szkolenia i kursy
- szkolenie "Prompt Engineer AI"
- szkolenie "AI Graphic Designer"
- szkolenie "Social Media AI"
- szkolenie "SEO AI"
- szkolenie "Akademia Social Media Managera"
- szkolenie "Profesjonalny Sekretariat"
- szkolenie "Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów"
- obsługa komputera (pakiet MS Office, Symfonia, Sped, Exact, Synergy, Qrezus, Outlook Express, Egapoltax, Poltax, Poltax 2B, Ewidencje, Internet)
- prawo jazdy kat. B ( od 2005 r. )
- szkolenie "AI Graphic Designer"
- szkolenie "Social Media AI"
- szkolenie "SEO AI"
- szkolenie "Akademia Social Media Managera"
- szkolenie "Profesjonalny Sekretariat"
- szkolenie "Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów"
- obsługa komputera (pakiet MS Office, Symfonia, Sped, Exact, Synergy, Qrezus, Outlook Express, Egapoltax, Poltax, Poltax 2B, Ewidencje, Internet)
- prawo jazdy kat. B ( od 2005 r. )
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
taniec (kilka lat w zespołach tanecznych)
motoryzacja i wyścigi
psychologia w biznesie
motoryzacja i wyścigi
psychologia w biznesie
Inne
-jestem pracowita i sumienna
-sprawnie organizuję pracę własną
-potrafię pracować zarówno w zespole
jak i na samodzielnym stanowisku
-jestem komunikatywna i znam biurowy savoir vivre
-bardzo szybko uczę się obsługi nowych programów komputerowych
-sprawnie organizuję pracę własną
-potrafię pracować zarówno w zespole
jak i na samodzielnym stanowisku
-jestem komunikatywna i znam biurowy savoir vivre
-bardzo szybko uczę się obsługi nowych programów komputerowych
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Business Lunch
Szukasz lokalu na spotkania z klientami, chcesz podzielić się swoimi spostrzeżeniami z lokali gdzie byłeś. Przyłącz się do nas :)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca